Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kvinnekamp på Facebook?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 15:01   #81
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Kitty:

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 15:12   #82
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Men.... jeg har noen venner med den statusen og de er fulltidsarbeidere eller studenter. Det er ikke klaging over den jobben de gjør, men ikke får annerkjennelse for i TILLEGG til den betalte jobben sin da?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 17:36   #83
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.128
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Men Agenten, åssen gikk det egentlig? Var du slem eller pyste du ut?

Jeg oppdaterte statusen min som nevnt i et innlegg over, fikk noen snurte tilbakemeldinger (ordet sutrer er visst provoserende) og så var det over.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 17:41   #84
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.201
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Litt på siden, men er det bare meg som faktisk får gjort mer på hjemmebane når jeg ikke kombinerer det med fulltidsjobb? Altså; det kan godt være godt nok ellers også, altså. Men tiden og overskuddet f.eks. delvis permisjon frigjør brukes jo til noe annet enn å tvinne tommeltotter.

Eller er det virkelig slik at andre som kombinerer jobb og hjemmetilværelse gjør akkurat det samme som de ville ha gjort dersom de kun var hjemme?

Jeg gjør mer hjemme når jeg er i jobb enn når jeg er hjemme... Er jeg hjemme går jeg fullstendig i frø, spiser chips og ser på tv. Når jeg jobber er jeg allerede i farta når jeg kommer hjem og orker av en eller annen grunn mer husarbeid også. I tillegg er jeg i gang når helgene kommer, så det er enklere å sjaue da.

Hilsen litt rar Blånn.

Og Kitty:

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 18:46   #85
Jakobine
Aktiv
 
Jakobine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 122
Jakobine er litt kul
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.


"Jeg er kokk, hushjelp, lærer, sykepleier, sikkerhetsvakt, dyrepasser,kordinator, manager, sekretær, kostveileder, personlig assistent, bokholder, vaskekone, pedagog, inspirasjons guide, gjør det selv kvinne og motivasjons taler. Jeg får ingen feriepenger, sykedager, eller fridager. Jeg er på vakt 24/7. Med andre ord HAR JEG EN KØDD AV EN LATSABB SOM IKKE VET Å TA SIN DEL AV ARBEIDET TIL SAMBOER. Lars, hvis du ikke peller deg inn på det kjøkkenet og tar oppvaska NÅ så kommer jeg og brenner den jævla datamaskinen din!"

Hahaha!

Jakobine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 18:51   #86
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Kitty da!

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 18:58   #87
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.894
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Kitty:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 19:00   #88
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Jeg gjorde selvsagt ikke mer husarbeid da jeg var hjemme med barn i 3,5 år. Jeg var jo hjemme for å ta meg av barna. Ikke som hushjelp.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 19:20   #89
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.711
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg gjorde selvsagt ikke mer husarbeid da jeg var hjemme med barn i 3,5 år. Jeg var jo hjemme for å ta meg av barna. Ikke som hushjelp.

Men en del av de tinga som nevnet i det opprinbelige innlegget handler jo nettopp om å ta seg av barna. Det er bare ulike nivåer å legge seg på.
Man lager jo mat til ungen for å ta seg av den, men om man baker brødet og lager syltetøy av selvplukket bær, eller kjøper brød og prim på kiwi, om man serverer findusmiddag eller laget-fra-grunnen-av-middag, man tar seg jo av ungene uansett, men en av variantene GJØR litt mer?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 19:29   #90
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg oppdaterte statusen min som nevnt i et innlegg over, fikk noen snurte tilbakemeldinger (ordet sutrer er visst provoserende) og så var det over.

Så de aktuelle involverte skjønte at du siktet til dem?
(den - henne)
Det var jo på en måte imponerende

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 19:37   #91
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Jeg synes det er uhøflig å si til andre at de sutrer.
Når det i tillegg presenteres på en så indirekte, "stikk i siden"-måte, blir det enda mer utidig.

Not impressed.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 19:52   #92
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Jeg synes ikke det er særlig uhøflig å lage en slags generell "mot-status" mot ting man synes er på trynet på FB. Jeg har gjort det selv, og denne synes (Kitty sin) synes jeg bare var morsom og vurderte å ha den i statusen min selv, men jeg visste ikke helt om jeg skulle skrive Lars (kjenner ingen Larser) eller min manns navn, eller endre det fra samboer til ektemann, i tillegg til at mannen min jo er særdeles flink med husarbeid og sånt, det ble for mye å tenke på så da bare droppet jeg det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 20:10   #93
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men en del av de tinga som nevnet i det opprinbelige innlegget handler jo nettopp om å ta seg av barna. Det er bare ulike nivåer å legge seg på.
Man lager jo mat til ungen for å ta seg av den, men om man baker brødet og lager syltetøy av selvplukket bær, eller kjøper brød og prim på kiwi, om man serverer findusmiddag eller laget-fra-grunnen-av-middag, man tar seg jo av ungene uansett, men en av variantene GJØR litt mer?

Hjemme hos oss spiser vi ordentlig mat, og baking er terapi. Ikke arbeid. Tenk på alt agresjonen man kan kna ut av seg på en brøddeig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 20:16   #94
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.128
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Så de aktuelle involverte skjønte at du siktet til dem?
(den - henne)
Det var jo på en måte imponerende

Nei, jeg tror ikke alle (for det var flere) skjønte at jeg siktet til dem. Jeg er dessuten usikker på om de vet hva som markeres 8. mars.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg synes det er uhøflig å si til andre at de sutrer.
Når det i tillegg presenteres på en så indirekte, "stikk i siden"-måte, blir det enda mer utidig.

Not impressed.

Vet du, Zöe, du og jeg er så utrolig vidt forskjellige, så jeg kan godt forstå at du ikke er imponert. Og det er ikke surt ment, kun en konstantering.
Vi har forskjellig syn på det meste, forskjellig verdisyn, forskjellig oppfatning av de fleste begreper og er nok alt i alt ganske ulike. Jeg er sikker på at du aldri hadde reagert som meg og derfor aldri handlet som meg, i og med at du ikke tenker som meg og reagerer som meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 20:47   #95
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Greia med den statusen som 007 skriver er at den er kopiert, derfor skjønner jeg ikke at noen kan bli sure for en motstatus. Tar man ikke fb vel seriøst da?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 21:24   #96
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vet du, Zöe, du og jeg er så utrolig vidt forskjellige, så jeg kan godt forstå at du ikke er imponert. Og det er ikke surt ment, kun en konstantering.
Vi har forskjellig syn på det meste, forskjellig verdisyn, forskjellig oppfatning av de fleste begreper og er nok alt i alt ganske ulike. Jeg er sikker på at du aldri hadde reagert som meg og derfor aldri handlet som meg, i og med at du ikke tenker som meg og reagerer som meg.

Stemmer det.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 21:29   #97
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vet du, Zöe, du og jeg er så utrolig vidt forskjellige, så jeg kan godt forstå at du ikke er imponert. Og det er ikke surt ment, kun en konstantering.
Vi har forskjellig syn på det meste, forskjellig verdisyn, forskjellig oppfatning av de fleste begreper og er nok alt i alt ganske ulike. Jeg er sikker på at du aldri hadde reagert som meg og derfor aldri handlet som meg, i og med at du ikke tenker som meg og reagerer som meg.

Dette er veldig fascinerende! Jeg har aldri opplevd så store ulikheter i forståelse og syn på ting som her på FP. Jeg har aldri møtt noen som ser ting så fullstendig annerledes enn meg selv og som jeg aldri "treffer" i betydningen snakker samme språk som her. Det er en veldig rar observasjon.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 21:35   #98
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Dette er veldig fascinerende! Jeg har aldri opplevd så store ulikheter i forståelse og syn på ting som her på FP. Jeg har aldri møtt noen som ser ting så fullstendig annerledes enn meg selv og som jeg aldri "treffer" i betydningen snakker samme språk som her. Det er en veldig rar observasjon.

Det skyldes nok både at man (ihvertfall gjør jeg det) spissformulerer seg mer på nett enn man ville gjort i en prat i forbifarten med en kollega og det faktum at man mister nyanser når kommunikasjonen kun består av skriftspråk, og ikke tonefall, ansiktsutrykk, kroppspråk etc.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 21:41   #99
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Greia med den statusen som 007 skriver er at den er kopiert, derfor skjønner jeg ikke at noen kan bli sure for en motstatus. Tar man ikke fb vel seriøst da?

Humoristiske motstatuser til copy/paste statuser (sånn som Kitty lagde her) ville jeg på ingen måte tatt ille opp nei. Det er bare morsomt, for det blir ikke personlig på den måten.

Og for the record - jeg er fullstendig klar over at jeg blir sett på som en humørløs kjiping når det gjelder slike saker. Samma greia med min holdning til rødprikking. Men det får stå sin prøve, for jeg er allergisk mot folks trang til å sette andre på plass. Det er noe jeg synes er humørløst.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 21:47   #100
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnekamp på Facebook?

Jeg kjenner at jeg er litt fristet til å opprette (evt. melde meg inn i) grupper Hvis du ikke er interessert i å lese om den kjedelige hverdagen min så skjul meg da, for pokker'n!

Noe av poenget med FB er jo at folk oppdaterer statusfeltene sine (sånn at man får kommentert dem). Og en status som den i HI hadde garantert fått en eller annen tilbakemelding fra meg. Det er jo det som er gøy med FB. Mennesker jeg ikke er interessert i å lese statusen til skjuler eller sletter jeg bare. :enkel:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no