Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-10, 23:39   #1
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg måtte ha en til av denne. Har kjøpt den i hvitt tidligere og endte opp med en i lilla/grått idag. Nydelig, lys og lett.
Utrolig hvordan KappAhl har kommet seg siste året. Tror ikke jeg har handlet der på maaaange år, før de plutselig fikk inn masse fint.

Åh, den var fin!

Ema er ikke aktiv  
Gammel 17-04-10, 23:47   #2
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg måtte ha en til av denne. Har kjøpt den i hvitt tidligere og endte opp med en i lilla/grått idag. Nydelig, lys og lett.
Utrolig hvordan KappAhl har kommet seg siste året. Tror ikke jeg har handlet der på maaaange år, før de plutselig fikk inn masse fint.

Kjempefin, jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den på Cooptilbud på torsdag!

Gammel 18-04-10, 11:06   #3
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Den har jeg og, i hvitt! Synes den er rålekker, men skulle gjerne hatt en hvit underkjole som passet til under.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 18-04-10, 11:07   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Den har jeg og, i hvitt! Synes den er rålekker, men skulle gjerne hatt en hvit underkjole som passet til under.

Mener Lindex har noen?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-04-10, 11:07   #5
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Mener Lindex har noen?

Da skal jeg ta en tur innom og titte, takk for tips!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 18-04-10, 20:58   #6
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Denne ble med hjem på lørdag. Må ha en grei jakke til trilleturene i det sure været som er nå.

Og vårbukse fra Day...våren kommer da vel snart eller?

(nei det er ikke meg på bildet, men skulle nesten ønske det )

Kjempestilig jakke Agurke!!!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-04-10, 11:47   #7
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Da fikk jeg pakke fra HM, og alt passet veldig bra. Deilig med litt nytt til sommeren, nå som jeg har gått ned litt.

Buksa var jeg spesielt fornøyd med, den syntes jeg satt veldig pent på. Skulle gjerne hatt den i sort også. Den lyse jakka passet ikke helt i fargen til buksa, men der hadde jeg jammen et skjørt fra tidligere, som passet perfekt. Litt flaks må man ha!

Gammel 22-04-10, 14:06   #8
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Har trålet Kapp-Ahl på Vintebro på jakt etter denne men dessverre fant jeg ingen som lignet en gang...

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 22-04-10, 14:32   #9
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Har trålet Kapp-Ahl på Vintebro på jakt etter denne men dessverre fant jeg ingen som lignet en gang...

De har den både i hvitt, lilla og beige på KappAhl i Karl Johansgate. Men jeg husker ikke størrelsene. Dvs, de hadde hvertfall den i lilla i 40/42 da jeg kjøpte min.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 23-04-10, 00:55   #10
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Jeg har sett den på alle kappahlbutikkene jeg har vært innom her i byen.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 11-06-10, 20:06   #11
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Denne var fin. Er den fortsatt mulig å få kjøpt ?

linne@ er ikke aktiv  
Gammel 11-06-10, 20:08   #12
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av linne@, her.

Denne var fin. Er den fortsatt mulig å få kjøpt ?

Jupp, så den for et par dager siden her i Bergen

-02
-06
Lilith er ikke aktiv  
Gammel 11-06-10, 20:37   #13
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Jupp, så den for et par dager siden her i Bergen

Oooh, det var lovende. Bor så langt unna byen, men kanskje noen kan fortelle meg hva den heter ? Er god på shopping pr. tlf. og nett

linne@ er ikke aktiv  
Gammel 16-04-10, 13:41   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har min nye Esprit-kjole i dag - halv pris hos Ellos!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 16-04-10, 15:02   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny tunika fra Lindex. Denne hadde en veldig flatterende og fin fasong!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-04-10, 15:22   #16
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny tunika fra Lindex. Denne hadde en veldig flatterende og fin fasong!

Lidex, sa du? Den så veldig fin ut - kanskje verdt å ta en tur dit, da.

Gammel 17-04-10, 14:56   #17
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Ja, så den, men den er ikke like fin på lommene bak...

Gammel 17-04-10, 15:42   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Ja, så den, men den er ikke like fin på lommene bak...

Ikke?

Her er den bootcutmodellen jeg har (bak) i annen farge:

Her er den straight modellen:

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-04-10, 23:45   #19
Ema

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Ikke?

Her er den bootcutmodellen jeg har (bak) i annen farge:

Her er den straight modellen:

Hvilken str må jeg ha når jeg bruker 42-44 i bukser?

Ema er ikke aktiv  
Gammel 17-04-10, 23:54   #20
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Ema: 33 eller 34 i livvidde? Jeg har 33, bruker nå 42 i diverse bukser. (Som f.eks en annen fra Ellos.)

Jeg har kjøpt jakke i dag!

Kjole fra Gunns-stil i lilla (modell Monica). Fikk ikke til å lime inn bilde.

http://www.gunns-stil.com/pictures.php?id=3

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.