|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Utspekulert eller ...? (Kokaintiltalt i Bolivia er gravid - VG)I UK har de iallfall ett kvinnefengsel der gravide og mødre kan sone med barnet inntil en viss alder. (1-2 år eller noe) Det har vist seg å fungere bra da jeg hørte om det iallfall.
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utspekulert eller ...? (Kokaintiltalt i Bolivia er gravid - VG)For et freakshow denne historien er. Til og med årna seg med et nummer innafor murene og smelt på. Føyer seg inn i rekken med vestlendinger på Everest, misjonsgutter i Kongo og eventyrlystne frilansere som tas til "fange" i Afghanistan.
![]() |
#83 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Utspekulert eller ...? (Kokaintiltalt i Bolivia er gravid - VG)
Jeg er forsåvidt enig i det. Men jeg vil mene det er nokså unikt for et voldtektsoffer å si seg stolt og glad over å være gravid, et par måneder etter overgrepet.
![]() |
![]() |
#84 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Utspekulert eller ...? (Kokaintiltalt i Bolivia er gravid - VG)Jeg klarer ikke å oppdrive noen sympati for et nek som faktisk må ta konsekvensr for egen handling.
![]() |
|
|