Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kven kjører - han eller ho?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Kven kjører bilen - han eller ho?
Han 83 47,70%
Ho 21 12,07%
Varierer - nokså likt 66 37,93%
Dustepoll 4 2,30%
Deltakere: 174. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-10, 19:32   #81
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kven kjører - han eller ho?

Han !
Jeg slipper med glede å kjøre, kjører masse på jobben hver dag.
Jeg kjører kun når han har dukket alkohol eller er ekstremt trøtt.

Gammel 13-03-10, 19:54   #82
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi deler på kjøringen, så tror vi ligger ganske likt der.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 23:59   #83
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg.
Kan virkelig ikke fordra å sitte på.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 12:04   #84
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Han; jeg har ikke førerkort.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 09:34   #85
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Update: Nå har vi fått ny bil, og da får ikke mannen kjøre i det hele tatt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:00   #86
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Når vi alle sitter i bilen så er det som regel sambo som kjører ja.

Gammel 24-03-10, 19:06   #87
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Han kjører. Han liker det, jeg liker å slappe av og være passasjer.
Er han sliten, kjører jeg!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 19:18   #88
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I flertallet av gangene er det mannen min som kjører. Hvis han er sliten, kjører jeg. Hvis vi kjører lengre avstander, over mange timer, bytter vi på å kjøre. Jeg har ikke noe problem med å kjøre selv, men det har bare blitt sånn at han kjører. Og jeg er vel flinkere til å snu meg rundt og ta meg av behovene til ungene våre enn det han er.

Gammel 24-03-10, 20:02   #89
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjører nesten alltid. Ikke hvis vi er veldig sent ute til noe og jeg må sminke meg (og kanskje skifte ) i bilen, da kjører han.
Jeg liker nok bedre å kjøre enn ham, og så blir jeg litt irritert hvis min tålmodige og balanserte mann overtar rattet, det er liksom ikke så gøy når drømmemannen kjører. Og så går det litt tregt.
Jeg synes jeg er inmari flink til å kjøre bil. Mannen min vil helst sove litt, han.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 20:26   #90
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Vi deler ca 40/60 - han kjører litt mer enn meg når vi begge er med. Jeg har bilen til og fra jobb daglig, så totalt sett kjører vi omtrent like mye.

Er det skeiv fordeling en periode, så hører vi fra baksetet: "I dag vil jeg at pappa/mamma (fyll inn det som passer) skal kjøre".

Gammel 26-03-10, 14:08   #91
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Han kjører, jeg liker ikke han som passasjer

Gammel 26-03-10, 18:41   #92
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte han ettersom det stort sett er mannen som kjører da han ikke liker å være passasjer i bil - uansett hvem som kjører. Jeg har ingen problemer med det og det går litt automatikk i at det er han. Men jeg kjører jeg også altså, bare så det er sagt.

Gammel 26-03-10, 20:28   #93
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det virker som det er ganske mange menn som burde trene mer på å være passasjerer. Det må da være ganske sosialt hemmende å aldri kunne sitte på med noen? Kan de ikke ta taxi heller?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:47   #94
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 01-12-10 kl 23:53.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 14:25   #95
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det virker som det er ganske mange menn som burde trene mer på å være passasjerer. Det må da være ganske sosialt hemmende å aldri kunne sitte på med noen? Kan de ikke ta taxi heller?

Fnis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 15:42   #96
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Det er klart de kan sitte på med andre, men kona er ekstra vanskelig å sitte på med... Eller kanskje det enkelt og greit er slik at de føler seg mest komfortabel med å kjøre selv, føler seg litt mindre mandig når de er passasjer, og dermed lager litt spetakkel for å få slippe å være passasjer?

Gammel 28-03-10, 18:11   #97
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her kjører mannen utelukkende, men det er fordi jeg ikke har kjørt opp ennå.
Forhåpentligvis er det ikke mange mnd til jeg kan bidra litt med frakten.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 22:28   #98
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sosialt hemmende fordi?
Jeg HATER å sitte på med andre enn mannen og skyr det som pesten.
Uten at det er noe stort problem i hverdagen vår.
Eneste gangene jeg "merker" det er i forbinnelse med felleskjøring til arrangementer og da tar jeg tog om jeg ikke orker å kjøre selv.
Så sosialt hemmende er det virkelig ikke.
Jeg liker forøvrig heller ikke å kjøre taxi.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 00:00   #99
Karri
Nybegynner

Karri sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Midt i landet
Karri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Som regel han.

Karri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 00:19   #100
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Litt hips om haps, den som først kommer ut i bilen kjører som regel. Nå er det vel kanskje oftest han som er først ut, for jeg er et typiskt "siste liten" menneske.

På langturer kjører han oftest lengst, rett og slett for at jeg liker å lese eller høre på lydbok. Han er mye mer rastløs som passasjerer en det jeg er.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.