|
Autofil Bilsnakk. |
Se resultatene: Kven kjører bilen - han eller ho? | |||
Han |
![]() ![]() ![]() ![]() |
83 | 47,70% |
Ho |
21 | 12,07% |
Varierer - nokså likt |
66 | 37,93% |
Dustepoll |
4 | 2,30% |
Deltakere: 174. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?Han !
![]() |
#82 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?Vi deler på kjøringen, så tror vi ligger ganske likt der.
![]() |
#83 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?Jeg.
![]() |
#85 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?Update: Nå har vi fått ny bil, og da får ikke mannen kjøre i det hele tatt.
![]() |
#87 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?Han kjører. Han liker det, jeg liker å slappe av og være passasjer.
![]() |
#88 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?I flertallet av gangene er det mannen min som kjører. Hvis han er sliten, kjører jeg. Hvis vi kjører lengre avstander, over mange timer, bytter vi på å kjøre. Jeg har ikke noe problem med å kjøre selv, men det har bare blitt sånn at han kjører. Og jeg er vel flinkere til å snu meg rundt og ta meg av behovene til ungene våre enn det han er.
![]() |
#89 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?Jeg kjører nesten alltid. Ikke hvis vi er veldig sent ute til noe og jeg må sminke meg (og kanskje skifte |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?Vi deler ca 40/60 - han kjører litt mer enn meg når vi begge er med. Jeg har bilen til og fra jobb daglig, så totalt sett kjører vi omtrent like mye.
![]() |
![]() |
#91 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?Han kjører, jeg liker ikke han som passasjer
![]() |
#92 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?Jeg stemte han ettersom det stort sett er mannen som kjører da han ikke liker å være passasjer i bil - uansett hvem som kjører. Jeg har ingen problemer med det og det går litt automatikk i at det er han. Men jeg kjører jeg også altså, bare så det er sagt.
![]() |
#93 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?Det virker som det er ganske mange menn som burde trene mer på å være passasjerer. Det må da være ganske sosialt hemmende å aldri kunne sitte på med noen? Kan de ikke ta taxi heller?
![]() |
#94 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?..... Sist redigert av kharadra : 01-12-10 kl 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?
Det er klart de kan sitte på med andre, men kona er ekstra vanskelig å sitte på med... Eller kanskje det enkelt og greit er slik at de føler seg mest komfortabel med å kjøre selv, føler seg litt mindre mandig når de er passasjer, og dermed lager litt spetakkel for å få slippe å være passasjer?
![]() |
#98 |
can-jur
|
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?
Sosialt hemmende fordi?
![]() |
![]() |
#99 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Midt i landet
![]() |
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?Som regel han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
awesom
|
![]() Sv: Kven kjører - han eller ho?Litt hips om haps, den som først kommer ut i bilen kjører som regel. Nå er det vel kanskje oftest han som er først ut, for jeg er et typiskt "siste liten" menneske.
![]() |
|
|