Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hadde feil baby i ett døgn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-10, 21:20   #81
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Sv: Hadde feil baby i ett døgn

Eg trur faktisk ganske bestemt at eg skulle ha kjent igjen borna mine... Og hadde eg tvilt berre bitte pitte litt hadde eg jo sjekka det opp. På alle moglege måtar.
Etter egne erfaringar med Åse sjukehus (ikkje eit slik tilfelle altså, men alvorleg nok) er eg ikkje forundra over denne situasjonen..

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 21:31   #82
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg må si at tanken på at noe slikt skulle skje når jeg lå på barsel, var absolutt ikke til stede.

Jeg var i så elendig forfatning det første døgnet, at hadde jeg ikke oppdaget at barnet mitt ikke liknet seg selv hadde jeg ikke tenkt så langt som å sjekke lappen uansett. Jeg hadde kanskje til nød nevnt det til ektemannen at barnet ikke liknet seg selv. Og dermed vært avhengig av at han skulle reagert.
Å skylde på at mor er uansvarlig som ikke sjekker lappen syns jeg blir veldig feil siden vi ikke vet noe om hvilken form hun var i dette døgnet. Om hun var i så dårlig form som meg skjønner jeg godt at hun ikke tenkte så langt.

Nå var jeg heldig og fikk en jente som var kliss lik sine foreldre da, så hun var ikke vanskelig å å kjenne igjen.
Vi var også de eneste fødende på det tidspunktet hun ble født, så noen forveksling ville vært vanskelig å få gjennomført. Og umulig å få gjennomført siden hun ikke var ute av fødestuen uten meg eller lapp om armen.

Gammel 20-02-10, 08:48   #83
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Form eller ikke form, MÅ folk ringe VG hver gang en tabbe skjer, da?

Gammel 20-02-10, 09:38   #84
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Samme tenkte jeg. Og så blir det til og med sak som kommer på førstesiden.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:36   #85
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

But of course!

For min egen del, jeg hadde vært så flau om jeg hadde gått et døgn med feil unge, til tross for riktig merking, at jeg hadde gravd meg ned i dyna og holdt munn.

Gammel 20-02-10, 11:39   #86
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Så sant så sant.
Det er ikke alle saker som trenger å komme ut.
Det er jo ikke akkurat noe som skjer hver dag, og kanskje det skremmer en del mer enn det er verdt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.