Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte spiser dere sjokolade?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor ofte?
Hver dag! 39 20,00%
Rundt 5 ganger i uka 28 14,36%
3-4 ganger i uka 53 27,18%
1 gang i uka 44 22,56%
Kanskje et par ganger i mnd? 25 12,82%
Sjokolade? Aldri 6 3,08%
Dustepoll! 0 0%
Deltakere: 195. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-10, 14:53   #81
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte spiser dere sjokolade?

Jeg er utrolig glad i sjokolade og til tider kan jeg spise det hver dag og ikke bare litt, men en god del. Nå er jeg blitt flinkere til å holde meg unna, men tror nok at jeg spiser det 3-4 ganger i uka i snitt. Jeg ønsker å redusere det til en gang i uka for da vet jeg at irritasjonskiloene reduseres, men det er utrolig vanskelig å motivere seg for dette uansett hvor mye jeg ønsker.

Divine: 600g sjokolade er ganske mye på en dag, men om man deler det opp så er det fullt mulig å spise på en dag for meg og. En 200g plate til kveldskos går lett ned.

Gammel 11-02-10, 16:38   #82
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Ikke ofte nok!! :løper mot kjøleskapet:

Gammel 11-02-10, 17:51   #83
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Altså, dette kjøret med kaffe latte, det blir jeg forvirret av. Jeg drikker to kaffe latte per dag. Uten sukker. Med lettmelk. Jeg inntar melkekvoten min på det, i stedet for til brødmåltidene. Hvordan i alle dager er det sammenlignbart med sjokolade og potetgull?? To glass melk? Det er jo næring, ikke godis!

Kaffelipider. Espresso (og kokekaffe og presskannekaffe) inneholder kaffelipider som er blant de mest kolesteroløkende stoffer vi kjenner.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 17:55   #84
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Kaffelipider. Espresso (og kokekaffe og presskannekaffe) inneholder kaffelipider som er blant de mest kolesteroløkende stoffer vi kjenner.

Jojo, men da gjelder det jo kaffe. Og ikke kun kaffe latte.
Det er forresten ganske lite kaffe i en kaffe latte.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 18:17   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Ikke ofte nok!! :løper mot kjøleskapet:

Enda en smart sjel som har forstått at sjokolade skal nytes kald!

Gammel 11-02-10, 19:40   #86
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg er helt ram etter sjokolade, og spiser gjerne hver eneste dag. Jeg var på det kjøret en periode da jeg gikk hjemme i permisjon. Nå er jeg inne i en ny tidsregning, mitt nye, bedre og sunnere liv har begynt, og jeg skal kun spise sjokolade på lørdager. Kald.
Men det nye livet har ikke vart så lenge, så jeg svarte som mitt gamle (egentlige?) jeg: 3-4 dager i uka.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 19:43   #87
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enda en smart sjel som har forstått at sjokolade skal nytes kald!

Ikke all sjokolade, men noe smaker best kaldt, helt klart.

Gammel 11-02-10, 20:39   #88
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

1 gang i uken ca.. skulle gjerne spist hver dag.. eeeelsker sjokolade..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 20:47   #89
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvor ofte jeg spiser sjokolade? Like ofte som denne tråden dukker opp på "uleste innlegg".

Gammel 11-02-10, 20:54   #90
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, helt mørk sjokolade blir flakete og ekkel av å ligge i kjøleskapet, men den bør være litt kjølig. Jeg takler ikke varm/romtemperert sjokolade, synes det er ufattelig kvalmende. Jeg liker best Stratos rett fra fryseren, og annen sjokkis fra kjøleskapet.

Gammel 11-02-10, 20:57   #91
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

I 2009 var det hver dag...kanskje flere ganger for dagen Nå i 2010 har jeg vel spist bittelitt sjokolade 2-3 ganger, men et par seigmenner 1-2 ganger i uka

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 22:28   #92
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er som Mellis. Spise sjokolade nesten kvar dag, men ganske små mengder. Men i snitt er det nok en bit pr. dag.

Gammel 11-02-10, 22:35   #93
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvorfor popper alltid denne tråden opp øverst på "uleste innlegg"???

Blir like lystne på sjokolade hver gang jo!

Gammel 11-02-10, 22:44   #94
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan fint spise sjokolade hver dag - ikke noe problem det. Men nå sluttet jeg 27. desember 2009 og har ikke spist godteri siden da, så for tiden spiser jeg altså ikke sjokolade. Inntil noen finner oppskriften på å ikke overspise godteri når anledningen byr seg ...

Gammel 11-02-10, 22:51   #95
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Nesten hver dag.. Men begrenser mengden.

Av erfaring når jeg har spurt enkelte hvor ofte de spiser det, så virker det som om de som roper høyest at de ALDRI spiser det, faktisk spiser potetgull omtrent daglig. Eller drikker en kaffe latté -sak.

Jeg spiser så og si aldri potetgull, spiser uhyre sjelden sjokolade og drikker max 10 kaffe latte pr år.

Jeg er rett og slett ikke så glad i verken det ene eller det andre, men det hender jeg spiser karameller og/eller chilinøtter.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 00:27   #96
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Gammel 12-02-10, 11:16   #97
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Er det sant? Det ante jeg virklelig ikke! :Putter på hard disken:

Men, kolesterolet mitt er fintfinttipptopp, så det gir jeg blaffen i. (drikker LITE kaffe, da, men det jeg drikker er latte)

Gammel 12-02-10, 11:26   #98
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg ikke ville ha den infoen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 11:31   #99
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var slank: Hver dag. Nå som jeg er..eh.. ikke fullt så slank: En gang i uken. Ironisk, i grunn.
Men jeg har klart meg uten sjokolade siden 1. januar - 1 sprekk.
Is og kake har jeg spist litt av. :innrømmer:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 11:34   #100
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dårlige perioder: Daglig. I gode perioder: Aldri. Jeg er et enten/eller-menneske.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.