Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Varm drikke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor mange kopper varm drikke inntar du i snitt på en hverdag?
Ingen 48 22,12%
1 39 17,97%
2 32 14,75%
3-4 45 20,74%
5-6 38 17,51%
7-8 11 5,07%
9-10 3 1,38%
Mer enn 10 1 0,46%
Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-10, 16:36   #81
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm drikke?

Fiiine kaffen. Makes me keep ticking.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 16:50   #82
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Fantastisk!
Ikke pulverkaffe forresten?

Jeg har sånn instant kaffe, sånn Nescafé som du har oppi kokende vann, og så har jeg disse Nescafé-posene med cappucino, vanilla osv. Må jeg kjøpe kaffetrakter? *angst*

Gammel 21-01-10, 17:51   #83
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

7-8 kopper kaffe hver dag.

Gammel 21-01-10, 17:53   #84
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har sånn instant kaffe, sånn Nescafé som du har oppi kokende vann, og så har jeg disse Nescafé-posene med cappucino, vanilla osv. Må jeg kjøpe kaffetrakter? *angst*

Jeg drikker gjerne pulverkaffe om du byr, men helst ikke Nescafé ...
Det fins noen økologiske pulverkaffetyper som faktisk smaker veldig godt.

Du kan bruke presskanne?

Gammel 21-01-10, 17:54   #85
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

I snitt en kopp. Enten kakao eller te.
I det siste har jeg ikke drukket mye varm drikke, faktisk.
Jeg liker ikke kaffe.

Praktisk at Ru skrev svaret for meg.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 17:55   #86
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

...men helst ikke Nescafé

Nescafé Brassero er faktisk ganske god. Men "Gull" er ikkje noko å ropa hurra for...

Gammel 21-01-10, 17:55   #87
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Kaffe. Av og til en kopp te.

Espresso helst om morgenen, 2-3 kopper på jobb. Minst! Og kanskje en på ettermiddagen.

Gammel 21-01-10, 17:59   #88
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen. Det hender jeg drikker en kopp te, men det hører til skjeldenheten.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 18:00   #89
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

7-8 kopper te. Av og til en kopp varm sjokolade.
Kaffe har jeg aldri lært meg å like.

Gammel 21-01-10, 18:05   #90
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

2 kopper te.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 18:12   #91
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Drikker 2 kopper te hver dag, med mye melk. Aldrig kaffe. Det lukter nydelig, men smaken er ikke like god.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 18:15   #92
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

To kopper te er et daglig must. De inntas med te i sil, honning og melk. Det må være vanlig earl grey i løsvekt. I den samme tekoppen (høganes collection mug, 50 cl)

Avogtil slår jeg til med 3 kopper, og et par ganger i uken kjøper jeg cappucino på 7/11.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 18:19   #93
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen. Egentlig så liker jeg ikke varm drikke.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 18:21   #94
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Varm drikke?

Tror det ligger rundt 5-6 STORE kopper...kaffe.
En sjelden gang te.

Gammel 21-01-10, 18:25   #95
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

5-6 kopper sånn i snitt. Kjører på med et par kaffekopper på morgenen, 1-2 til lunsj, og 2-3 kopper grønn te i løpet av ettermiddagen. På vinteren kan hende det blir en kopp varm kakao i tillegg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 18:32   #96
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av sykkelpappa, her.

5-6

Først kaffe, så mer kaffe, så enda mer kaffe, så tar jeg gjerne en liten kaffe til avveksling, og så en skikkelig god kaffe helt til slutt...

Samme her. Ser at det er en del som drikker mer kaffe på jobb enn hjemme. Det gjør nok jeg også, men drikker en del kaffe hjemme om jeg har fri også.

Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 19:31   #97
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tar poser.
Den der instantsaken er ikke akkurat god. Men du trenger ikke kjøpe trakter for min del.

Gammel 21-01-10, 20:11   #98
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

4-5 forholdsvis store kopper kaffe.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 22:40   #99
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg drikker te. Mellom 1-4 kopper pr dag. Når jeg er på kafe drikker jeg kaffe latte, kanskje 1-2 pr uke.

Gammel 22-01-10, 00:10   #100
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg tar poser.
Den der instantsaken er ikke akkurat god. Men du trenger ikke kjøpe trakter for min del.

Idé: du kjøper en Nespesso-maskin som du lar stå her hos oss sånn i tilfelle du stikker innom i ny og ne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.