Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørønskeliste

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-10, 19:46   #1
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Interiørønskeliste

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg ønsker meg VELDIG denne til mellomsøsters nye rom:

Åååh denne har jeg også sett på. Vet du hvor den er å få kjøpt?

Gammel 24-01-10, 18:28   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Den var kjempekul Skremmern

Gammel 24-01-10, 18:43   #3
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker meg denne:

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 03:35   #4
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Men kunne også hatt en slik ugo sofa :

Den er alt for lik sofaen på prøverørsklinikken til at jeg hadde orket å ha den i stua :minner meg om svette mannfolk og nervøse damer: (men flott er den).

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ønsker meg dette spisebordet, men ikke med de stolene.

Det er så lekkert!

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg ønsker meg denne:

Nyyydelig

Jeg ønsker meg en Sting-stol i dette mønsteret:

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 18:59   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ja, den var lekker Avatar.

Gammel 24-01-10, 19:55   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, jeg fant den her, men koreansken min trenger litt finpuss.

Gammel 24-01-10, 19:59   #7
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vel, jeg fant den her, men koreansken min trenger litt finpuss.

Mener jeg har sett den i et interiørblad nylig, skal lete å se om jeg finner det.

Gammel 24-01-10, 20:35   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var i Rom123, det var der jeg fikk idéen. Eller var det Elle, kanskje?

Gammel 24-01-10, 19:58   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vet du hva det koster Skremmern? Jeg er ikke helt stø i koreansk jeg heller.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 21:07   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern: den var fantastisk kul!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 21:11   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jah, og nå har jeg innredet rommet til mellomsøster i hodet mitt MED treet som hovedfeature.

Gammel 02-03-10, 17:18   #12
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Standard

Ønsker meg en slik fra Alessi

Gammel 02-03-10, 17:27   #13
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Ønsker meg en slik fra Alessi

Hva er det?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 17:30   #14
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Dokost.

Gammel 02-03-10, 18:46   #15
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Standard

Gammel 02-03-10, 19:15   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Jeg ønsker meg et rundd salongbord gjerne med ileggsplater og med ben i midten under bordet. Sjekker finn hver dag, men det er ikke så mange av de. Kan godt være spisebord, kan bare kappe beina. Jammen godt det er loppistid snart igjen

Gammel 02-03-10, 19:32   #17
Left
Passiv

Standard

Ønsker meg veldig slike jeg også. En gang når vi får kjøpt oss et sted å bo.

Eller to slike:

Dette bordet:

Denne lampa:

Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 20:27   #18
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Hva koster de tøffe stolene i innlegget over?

Gammel 02-03-10, 21:13   #19
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Hva koster de tøffe stolene i innlegget over?

17-25 000 pr stykk eller enda litt til, avhengig av trekket, sist jeg sjekket. Gitt at du snakker om stolene på det øverste bildet. Jeg husker ikke hva stolen på det andre bildet koster, men det er en del mer, mener jeg å huske.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 21:14   #20
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Ooookei, da ble det ikke så aktuelt for meg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.