Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når rydder dere ut jula?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 11:51   #81
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når rydder dere ut jula?

Jeg ryddet ut jula i forgårs. Ble litt tomt og stusselig, men i mine øyne er det bare ikke jul lengre. Føles godt å ha ryddet bort alt og vasket stua skikkelig.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 11:53   #82
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gjorde det på fredag. Vi har hatt så utrolig masse besøk i jula, og jeg konstaterte at det var rotete og støvete overalt. Passet greit å hive ut juletreet og ta bort pynten når jeg først heiv meg til med grønnsåpevann.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 11:55   #83
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ei lita tulla med 2-årsdag til torsdag, så innen det er alt av jul borte. Hun skal få lov til å ha bursdag utenfor julemaset. Før pleide vi å la julepynten hvile i stua frem til 15. - 16. januar.

Gammel 03-01-10, 12:06   #84
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Her ryddes det i dag.

Gammel 03-01-10, 12:43   #85
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi rydder ikke bort før trettendedagen, stort sett blir det vel til helgevasken helga etter. Her er i alle fall alt på plass ennå, men det forsvinner vel ut mer og mer utover i uka. Tipper treet ryker fredag, så får mannen vasket golvet skikkelig.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 14:28   #86
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde egentlig tenkt å ta det i helga, men fann ut at eg venter til neste helg. Då er ungane heima, og dei kan få hjelpa til. Då blir det siste "krampe" av jula, med pakking av pynt, julefilmer, knuse pepperkakehus og spise resten av julegodtet. (Ikkje at det er så mykje igjen. )

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 14:33   #87
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Tok treet og jula nå jeg. Deilg å få plass og få tørket støv her.

Gammel 03-01-10, 14:56   #88
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Ryddet ut alt idag jeg også.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 15:13   #89
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Egentlig 1. januar, men siden det er svinekaldt ute og ingen av oss har det minste lyst å slepe juletreet til miljøstasjonen, avventer vi (antagelig til dryssingen blir så påtagelig at vi bare ). Så da inviterte vi på pinnekjøtt i dag i stedet, siden det likevel var så julete her og vi hadde litt til overs.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 15:14   #90
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Den forsvant i går, nydelig !!

Gammel 03-01-10, 15:16   #91
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Juletreet ble ribbet og kastet i dag.
Resten blir vel tatt vekk i løpet av uka eller neste helg.

Gammel 03-01-10, 16:03   #92
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Har planer om å rydde bort alt i dag.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 22:09   #93
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Treet gikk idag, deilig!! Det drysset noe grasalt nå på slutten. Peppishuset ble også knust idag. Da gjenstår det bare å rydde vekk litt ymse nisser og engler rundtomkring imorgen

Gammel 03-01-10, 22:11   #94
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

I dag!
Ser jeg har glemt ett par småting som jeg får ta i morgen.

Gammel 03-01-10, 22:11   #95
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har igjen juletreet, det tar jeg 13. dag. Ellers har vi ingen fast rutine, tar det når det passer seg. I år pyntet jeg ferdig ganske tidlig, så jeg er forsynt med jul, nå vil jeg ha vår.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 22:32   #96
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Begynte å pynte første desember og jeg er langt fra lei. Har ekte gran, og den lukter deilig i huset. Syns det er koselig med lys og rød pynt. Juletreet som står i stua når jeg kommer ned om morgenen, adventstaken, stjernen og alt det andre. Men bort må det, så det blir nok ryddet innen neste helg. Evt. neste mandag eller tirsdag, fordi jeg vil sønnen min skal være med og ta det ned.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 22:44   #97
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Det skulle vi egentlig gjort i dag, men siden jeg hadde et lite uhell og falt i trappen, har jeg ikke orket...Det får bli i morgen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 11:28   #98
Kathy
Fullverdig medlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sentralt
Kathy har et hav av muligheter foran seg
Standard

I dag!
Skulle egentlig vært i går, men det ble det visst ingenting av...

Gammel 04-01-10, 11:34   #99
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

i dag...... Litt trist egentlig for er så koselig med julestemningen og alle stemningslysene!!! men men blir bra når den er borte også...... Må bare finne ut hva jeg skal ha av farger på intr. nå fremover....

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 11:50   #100
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Alt forsvant 1. januar. Lysene ute skal få stå litt til, for de orker jeg ikke styre med i 10 minus.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.