|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Jeg ryddet ut jula i forgårs. Ble litt tomt og stusselig, men i mine øyne er det bare ikke jul lengre. Føles godt å ha ryddet bort alt og vasket stua skikkelig.
![]() |
#82 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Gjorde det på fredag. Vi har hatt så utrolig masse besøk i jula, og jeg konstaterte at det var rotete og støvete overalt. Passet greit å hive ut juletreet og ta bort pynten når jeg først heiv meg til med grønnsåpevann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Vi har ei lita tulla med 2-årsdag til torsdag, så innen det er alt av jul borte. Hun skal få lov til å ha bursdag utenfor julemaset. Før pleide vi å la julepynten hvile i stua frem til 15. - 16. januar.
![]() |
#85 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Vi rydder ikke bort før trettendedagen, stort sett blir det vel til helgevasken helga etter. Her er i alle fall alt på plass ennå, men det forsvinner vel ut mer og mer utover i uka. Tipper treet ryker fredag, så får mannen vasket golvet skikkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Hadde egentlig tenkt å ta det i helga, men fann ut at eg venter til neste helg. Då er ungane heima, og dei kan få hjelpa til. Då blir det siste "krampe" av jula, med pakking av pynt, julefilmer, knuse pepperkakehus og spise resten av julegodtet. (Ikkje at det er så mykje igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Ryddet ut alt idag jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Egentlig 1. januar, men siden det er svinekaldt ute og ingen av oss har det minste lyst å slepe juletreet til miljøstasjonen, avventer vi (antagelig til dryssingen blir så påtagelig at vi bare må). Så da inviterte vi på pinnekjøtt i dag i stedet, siden det likevel var så julete her og vi hadde litt til overs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Juletreet ble ribbet og kastet i dag.
![]() |
#92 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Har planer om å rydde bort alt i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Erfaren
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Treet gikk idag, deilig!! Det drysset noe grasalt nå på slutten. Peppishuset ble også knust idag. Da gjenstår det bare å rydde vekk litt ymse nisser og engler rundtomkring imorgen
![]() |
#95 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Vi har igjen juletreet, det tar jeg 13. dag. Ellers har vi ingen fast rutine, tar det når det passer seg. I år pyntet jeg ferdig ganske tidlig, så jeg er forsynt med jul, nå vil jeg ha vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Begynte å pynte første desember og jeg er langt fra lei. Har ekte gran, og den lukter deilig i huset. Syns det er koselig med lys og rød pynt. Juletreet som står i stua når jeg kommer ned om morgenen, adventstaken, stjernen og alt det andre. Men bort må det, så det blir nok ryddet innen neste helg. Evt. neste mandag eller tirsdag, fordi jeg vil sønnen min skal være med og ta det ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Det skulle vi egentlig gjort i dag, men siden jeg hadde et lite uhell og falt i trappen, har jeg ikke orket...Det får bli i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sentralt
![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?I dag!
![]() |
#99 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?i dag...... Litt trist egentlig for er så koselig med julestemningen og alle stemningslysene!!! men men blir bra når den er borte også...... Må bare finne ut hva jeg skal ha av farger på intr. nå fremover.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Plutselig tilbake
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Når rydder dere ut jula?Alt forsvant 1. januar. Lysene ute skal få stå litt til, for de orker jeg ikke styre med i 10 minus. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|