|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
136 | 55,06% |
Nei |
51 | 20,65% |
Jeg gjorde før, men nå har jeg sluttet med sånt |
50 | 20,24% |
Annet (spesifiser i tråd) |
10 | 4,05% |
Deltakere: 247. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Forøvrig er det kun øl og vin som er aktuelt nå, ikke brennevin (HB!?
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Nei, det gjør jeg ikke. Jeg blir altfor sliten etterpå for at det skal være verdt det. Å gå groggy hele dagen etter orker jeg ikke lenger. Og har ikke anledning til, med unger i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg stemte annet, fordi jeg er så midt i mellom ja, og nei jeg har sluttet med sånt..
![]() |
![]() |
#84 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Det var gøy før, men det begynner å bli noen år siden jeg i det hele tatt smakte på alkohol. Blir sprekksjuk av kun et lite glass, og føler ikke at det er verdt å kaste bort fine dager med å kaste opp sine egne innvoller :/
![]() |
![]() |
#85 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg føler ikke behovet, nei. Men litt susete i hodet en sjelden gang er jo bare herlig!
![]() |
![]() |
#86 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Ja jeg setter pris på å kunne drikke litt sammen med venner, men å kalle det en fyllakule hmmm. Men jeg gjør det ikke hvis jeg har ungene hjemme dagen derpå, blir skamdårlig og trøtt så en fest planlegges nøye med barnevakt til laaangt ut på neste dag i hvertfall.
![]() |
#87 |
frakoblet
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Akkurat sånn tenker jeg også. Jeg liker å ta noen glass vin eller et par drinker, men stopper når jeg kjenner virkningen. Da er det akkurat passe.
![]() |
#88 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Om "ny og ne" er en gang i året så er jeg med ja. Og da drikker jeg til jeg er susete, men full/miste kontroll skjer ikke. Stopper før det skjer!
![]() |
#89 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Så absolutt.
![]() |
![]() |
#90 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg kan stille meg bak det første innlegget til Maximillia. Litt susete på en fest kan jeg godt bli, mens fyll er noe annet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg blir så inn i hampen dårlig dagen derpå, at det ikke er verdt det. Jeg drikker utrolig sjeldent så mye at jeg mister kontrollen, jeg syns det er gøy å være lettere beruset på en fest, men ikke full.
![]() |
#92 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg drakk alt for mye i ungdomstiden (mest før fylte 18 faktisk), og gjorde meg litt ferdig med fyllekuler da tror jeg. Men jeg hadde en viss selvkontroll på tross av mye fyll; Når jeg ble lam i leppa (ikke kjente så godt at jeg bet meg i leppa) så var det bare å sette fra seg ølglasset.
![]() |
#93 |
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Av og til når jeg er sammen med barndomsvenninne mine
![]() |
#94 |
Glad
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg hadde en liten fyllekule 2. juledag. Jeg satte pris på den kl 20, men kl 02 på vei hjem med hodet ut av bilen syns jeg det hele var noe stort tull.
![]() |
#95 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg liker å drikke så jeg kjenner virkningen, ja, og prate tull med gode venner. En sjelden gang tipper det over til noe i nærheten av fyll, men det har heldigvis ikke skjedd mange ganger i løpet av de siste seks årene.
Hjernen min er nok ikke ferdig utviklet enda, for som sagt hender det fortsatt.
![]() |
#96 |
Mother of Dragons
|
Jeg liker også godt halvfyllekuler hvor man er litt brisen, skravler masse og går ut og røyker litt. Det synes jeg er toppen faktisk. Og det skjer for sjelden for tiden, noen ganger i halvåret.
![]() |
#97 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Jeg kunne egentlig skrevet esmes innlegg. Noen fyllekuler er faktisk verdt det også dagen derpå, inkl. fylleangsten jeg alltid får.
![]() |
#98 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?Fyllekule veit eg ikkje om eg vil kalle det, men en herlig fest en gong i blant syns eg er kjekt. Herlig avkobling
![]() |
#99 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn hadde jeg det nå på julebordet med jobben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Med & uten trylleformel.
|
Skriver herved under på dette.
![]() |
![]() |
|
|