|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg dytter opp denne for jeg trenger nye tips. Vi skal bare gi hverandre noen litt mindre ting i år (egentlig fra junior mest) fordi vi har gitt hverandre noe praktisk felles selvsagt |
|
|
|
|
|
#4 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?
Jeg ønsket meg gavekort på klær, da jeg hadde stor mage forrige jul. Så kunne jeg gå ut å fornye litt i garderoben når magen ble borte.
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Nå har jeg oversendt ønskeliste til mannen. Der sto det lys til sykkelen, turkniv, bålpanne, gavekort på diverse kurs, (tilskudd til) turbukse ala Norrøna eller noe sånt og så tror jeg at jeg skal ønske meg vintersko hvis jeg veldig straks bare finner ut hvilke jeg kunne tenke meg. Så noen veldig fine i en annen tråd her.
|
|
|
|
#8 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Vi skal ikke kjøpe til værandre i år. Vi har kjempedårlig råd, så jag sa til han at jeg ikke trengte noe.
|
![]() |
|
|