Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Finn en svart kjole til meg, takk!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 19:54   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Om eg ikkje finn meg noko på shopping til helga skal eg også ha, men no er den vel utsolgt.

Gammel 16-11-09, 19:54   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Om eg ikkje finn meg noko på shopping til helga skal eg også ha, men no er den vel utsolgt.

Sjansen er kanskje stor for at en eller annen finner på å selge den igjen om en stund.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:55   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg skal innom Lindex i morgen kan jeg titte for deg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:57   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mellis, Guniss var der i dag. Vi konkluderte med at den grå blir litt for lang. Eg skal ha meg ei runde i minibyen her på laurdag.

Men om du ser den du kjøpte i 42 i svart kan du godt ringe meg.

Gammel 18-11-09, 23:23   #5
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror det stod at det skulle være noen strassperler på. Jeg har ikke fått min enda.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 08:31   #6
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Her var det utrolig mange lekre kjoler! Men jeg ser jeg trenger nytt puppestell først. De aller fleste gjør seg ikke med liten A-cup ser det ut som.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 09:46   #7
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Her var det utrolig mange lekre kjoler! Men jeg ser jeg trenger nytt puppestell først. De aller fleste gjør seg ikke med liten A-cup ser det ut som.

Tull og tøys! Mange av kjolene her blir flotte med et "petit" frontparti! V-utringning fremhever feminine former, og rette fasonger egner seg strengt tatt ikke på formfulle figurer. Knock yourself out!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:57   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så denne på Kappahl idag. Den var utrolig fin i virkeligheten!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 20:18   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Den var kjempefin, Guniss! Men det er problemet med flaggarmane igjen da...

Gammel 19-11-09, 20:24   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var kjempefin, Guniss! Men det er problemet med flaggarmane igjen da...

Slutt og fjas. Det er bare tull.
Men det hang sånn tynn tynn og ganske minimal "bolero"ting sammen med kjolen også. I samme serie.
Men seriøst. Du kan fint gå med bare armer tullhøne.

Det båndet i midja er forresten i sølv. Hadde ikke du en sølvbolero?

Gammel 19-11-09, 20:27   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne "overdøver" kankje kjolen litt?

Gammel 19-11-09, 21:08   #12
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Den var litt voldsom muligens? Eg føle meg mest vel med en liten bolero, er både bleik og vassen no. Men uansett, eg vil ha en kjole som er et plagg.

Eg skal innom i morga tenke eg. Er jo 25% der no.

Gammel 19-11-09, 21:10   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Den var litt voldsom muligens? Eg føle meg mest vel med en liten bolero, er både bleik og vassen no. Men uansett, eg vil ha en kjole som er et plagg.

Eg skal innom i morga tenke eg. Er jo 25% der no.

Evy prøvde den på seg, og den var bare så fin på.

Gammel 19-11-09, 21:41   #14
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har den boleroen, og tenker som så at jeg må ha noe enkelt under i og med at den er så detaljrik. Men den er kjempefin på da!

Gammel 21-11-09, 21:50   #15
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min svarte kjole er ankommet og jeg er godt fornøyd. Finfin til mage, veldig pen rundt puppene. Kunne vært litt lenger (jeg er nesten 180 høy), men det går bra.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:07   #16
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har kjøpt kjolen også.

Bestilte XS, men det stod S/160 på den. Er det rett, skal tro?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 22:35   #17
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg har kjøpt kjolen også.

Bestilte XS, men det stod S/160 på den. Er det rett, skal tro?

Noen som vet?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:06   #18
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Noen som vet?

Aner ikke, men prikker deg navn, mail og nummer til L&B konsulenten som var på partyet jeg var på, så kan du høre med henne.

Gammel 21-11-09, 22:15   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk kjolen min i dag og den satt som et skudd. Kunne nok hatt en str mindre, men jeg satser på at den krymper litt i vask. Er pittelitt skuffet over at kvaliteten er var så tynn, men det er det samme.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 22:15   #20
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Da har jeg fått kjolen min også - omsider. Satt like fint i dag

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.