Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikketreff 3 - rekker vi et før jul?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-09, 23:50   #81
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikketreff 3 - rekker vi et før jul?

Æsj, jeg må avlyse
Mannen må jobbe overtid og vet ikke når han kommer hjem.
Dere får kose dere.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 00:34   #82
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Kan jeg får komme?
Jeg kan jo siden det er onsdag og strikker faktisk for øyeblikket også.

Gammel 25-11-09, 09:21   #83
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke noe å strikke på. :hysterisk:
Jeg greier ikke å bestemme meg for noe heller. :løper rundt i ring og kakler:

Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 09:42   #84
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mei, jeg så ikke det om middagstilbud før nå. Programmet på Sørmarka er ikke ferdig før 18, så det rekker jeg ikke, dessverre. Jeg får pakke meg matboks fra lunsjen og spise den i bilen eller noe sånt. Også får jeg litt 2005-vibber av amylin, Mei og Acsa på strikketreff.

Gammel 25-11-09, 10:27   #85
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Du kan fikse en lampe for meg istedenfor - er ikke du insjeniør?

Typisk nok tok ganglampen kvelden i dag. Og en lyspære eksploderte da jeg prøvde å skifte den, så det er glasskår overalt. Da jeg skulle ta på meg støvlene så jeg at strømpene var raknet, jeg løp for å finne et annet par, som også var raknet, før jeg fant et tredje (Pierre Robert ull holder dårlig ser jeg nå), og løp til toget.

Godt kurset er ferdig 14.30.

Du vet at insjenjør uttales ingentinggjør?

Jeg skal strikke linuslue - jeg er redda.

Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 10:28   #86
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Mei, jeg så ikke det om middagstilbud før nå. Programmet på Sørmarka er ikke ferdig før 18, så det rekker jeg ikke, dessverre. Jeg får pakke meg matboks fra lunsjen og spise den i bilen eller noe sånt. Også får jeg litt 2005-vibber av amylin, Mei og Acsa på strikketreff.

Hvis du kjører fra kurset 18 er du hos meg lenge før 19, men det er helt greit.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 10:31   #87
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg håper jeg kan haike med Acsa tilbake til Sørmarka, men hvis det ikke går - er det flere som skal i den retningen etterpå?

Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 10:52   #88
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Og jeg er fortsatt lei meg fordi jeg ikke fikk byttet vakt. :vurderer å bli syk:

Gammel 25-11-09, 11:58   #89
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smilefjes haiker med meg.

Og allium, ta det med ro, jeg har ikke tenkt å være uhøflig og komme før jeg skal! Men når det er slutt 18.00 så rekker jeg ikke å først dra til Mei og spise middag der. Eller, det gjør jeg sikkert, for jeg spiser veldig fort, men poenget måtte jo være å få pratet med henne og mannen og ungene, og det blir det litt knapp tid til.

Gammel 25-11-09, 11:59   #90
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

allium, har du en utendørs stikkontakt i lang ledning-avstand fra et sted man kan parkere?

Gammel 25-11-09, 12:15   #91
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Også får jeg litt 2005-vibber av amylin, Mei og Acsa på strikketreff.

Det gjør jeg også, men jeg har alltid vært glad i mimre. Gleder meg! Tror det er omtrent siden 2005 siden jeg så Mei sist også. Blir utrolig koselig å treffe deg igjen, Mei.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 12:29   #92
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har ikke noe å strikke på. :hysterisk:
Jeg greier ikke å bestemme meg for noe heller. :løper rundt i ring og kakler:

Garnshopping kanskje?!??

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 12:55   #93
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Men du kan komme en tur og se på huset først! (Og kjøre først sånn at jeg ikke kjører meg vekk ) Vi har utendørs stikkontakt og alt sammen.

Jeg har forøvrig ligget med frostrier og smerter i kroppen i hele natt. Ser ut som vaksinen gjorde jobben sin, og jeg føler meg mye bedre nå. Vaksinebivirkninger smitter vel ikke?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 16:49   #94
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

allium, har du en utendørs stikkontakt i lang ledning-avstand fra et sted man kan parkere?

Ja. Spesielt hvis du kommer tidlig - det er en i garasjen min. Men trekker den mye strøm? Sikringen går hvis jeg prøver å koble høytrykksspyleren til den.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 19:20   #95
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Antagelig trenger jeg ikke stikkontakt, jeg tror det skal gå helt greit tur/retur Sørmarka, jeg bare liker å ha backupplan i tilfelle jeg f.eks kjører meg helt bort. Hun bruker 16 amper, som er vanlig standard på garasjestikkontakt. Men dersom høytrykkspyleren er for mye for den, så kan det høres ut som noen har lagt opp en 14 amper ute.

Gammel 25-11-09, 19:26   #96
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Da drar jeg. Kan nok hende jeg ringer deg for å lure på veien, allium. Syntes det var mye svinger og vil ikke innrømme at GPS hadde vært fint.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 19:48   #97
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg angrer. Jeg skulle egentlig noe i dag, men nå er det avlyst. MEN; jeg er faktisk tom for strikketøy akkurat nå, så det er kanskje greit nok at jeg ikke skal på strikketreff. Kanskje jeg skal bruke den overraskende "fritiden" på å kjøpe mer garn?

Gammel 25-11-09, 23:48   #98
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Tusen takk for en hyggelig kveld! Takk for at du åpnet det koselige hjemmet ditt for en gjeng niskravlende strikkende/heklende damer, allium!

(Og bilen min hadde klart tur/retur/tur/retur på en lading - da vet jeg det!)

Gammel 25-11-09, 23:50   #99
Lizzie

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for en hyggelig kveld!
Det gikk forbausende lett å finne E6 igjen også, selv uten GPS!

Gammel 25-11-09, 23:55   #100
Slettet bruker
Passiv

Standard

Veldig hyggelig!

Jeg bare skriver ut en ny oppskrift jeg, kast den du.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.