|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg så litt humoristisk på lista til Skremmern, som i morsom. Den plukket elementer som jeg kjente meg igjen i, som feks fanebærer mot teppe foran vogna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Sutreputre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?@Skilpadda: Uansett hva som kommer ut av undersøkelsen, jeg er spent på hvordan dere ser for dere at den kan brukes? Annet enn "nice to know" liksom. Man kan vel i liten grad klare å styre et forum i en ny retning, uten å måtte modde brukerene hit og dit? (Les: regulere mer) Og det ønsker vi vel ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?
Nei, å moderere/styre brukerne er ikke noen vei å gå. Men hvordan folk bruker forumet, hva de ønsker seg, og hva de ønsker å beholde - det spiller rolle for hva slags tekniske løsninger som kommer til å komme etter hvert. (For eksempel de lovede endringene i bloggene, der man vil kunne skrive noen innlegg som lukkede og andre som åpne - og der det vil være lettere å få oversikt og å finne frem til det man har lyst til å lese.)
![]() |
#8 |
Sær og kresen
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg elsker en god latter, og det får jeg ofte her inne.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Nei, jeg oppfattet det tydeligvis (etter å ha blitt retta på av alle de perkfete flisespikkerne som bare driver og plukker fra hverandre argumenter for moro skyld) mer som irriterende masing. Litt hakk i plata. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Vet ikke hvor du leste "alle på FP er dumme og tror de er perfekte" inn i mitt utsagn om takhøyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ikke altetende
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Men nå skal jeg slutte å "sutre". |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Du har selvfølgelig lov til å være uenig. Har ikke jeg det? Hæ? Hæ? Så det skal være takhøyt nok til at du kan ønske deg en ikke-kosemosete-tråd og snakke om ting du synes er kjipt, men så skal taket plutselig senkes når jeg kommer og oppfyller ønsket om å ikke kosemose og synes at du snakker tull? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ikke altetende
Nei for all del, du må gjerne være uenig. Jeg har ikke engang sagt at jeg synes det er kipt ang. takhøyden. Jeg bare påpeker at slik oppfatter jeg det. Jeg synes ofte det er underholdende å se brukere hylle saklighet og god argumentasjon,og at det er fint å være uenig. For så i neste øyeblikk skrive et innlegg som viser det motsatte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
-
Medlem siden: Oct 2006
Dette høres interessant ut. Har du konkrete eksempler på slike tråder og innlegg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Nye tekniske løsninger høres bra ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?Jeg ser absolutt humoren i Skremmerns liste, men jeg er litt lei av den. Det er de samme satt-på-spissen kommentarene som kommer hver gang, også skal man liksom bli litt flau hvis man kjenner seg igjen, og gjerne bortfoklare det med å trekke frem alle de punktene man ikke er perfekte på.
![]() |
#17 |
Ikke altetende
Hvor er AC gode argumentasjonteknikk i dette tilfellet? Hvor er de gode begrunnelsene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
flisespikker
|
Nei, ingen av dere har begrunnet så veldig her, vel? Du sa at du ikke liker at takhøyden ikke er så stor når man ikke er enig med flertallet (jeg parafraserer), og aC sa at hun ikke liker sutring, og at hun synes du sutrer. Ingen av delene er spesielt godt begrunnet - alt kan ikke begrunnes, noen ganger bare mener man.
![]() |
#20 |
Ikke altetende
Lover å sjekke nøye heretter om eventuell kritikk av forumet har vært oppe til diskusjon tidligere, før jeg våger meg utpå igjen. Slik at jeg ikke sutrer over noe som har vært sagt tidligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|