Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppingtråden for store størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-11, 15:51   #81
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Fra Ellos:

Disse kom i dag, og jeg skal innrømme at jeg er litt skuffet. Jeg synes de var så korte! De er i allefall for korte til at jeg synes at jeg bare kan ha leggings under, og da var litt av poenget borte. Jaja. Jeg beholder dem nok, for de er jo fine.

Gammel 19-09-11, 15:53   #82
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker tights/jeggings under den rosa. Mulig den er litt lengre på meg, jeg er 169 cm høy.

Gammel 19-09-11, 15:56   #83
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Mm, jeg er 178.

Gammel 31-12-11, 16:51   #84
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Ingen som har handlet noe fint i det siste?
Klesskapet mitt trenger en oppdatering og jeg tips.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 16:59   #85
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Jo! Kan komme med oppdatering om en stund - skal ha nyttårsfest om et par timer.....

Gammel 31-12-11, 17:01   #86
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jo! Kan komme med oppdatering om en stund - skal ha nyttårsfest om et par timer.....

Supert.

Gammel 31-12-11, 18:41   #87
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk denne i siste kalendergaven, på julaften:

Den sitter veldig fint på. Jeg er nok fra før av en 44-48 alt ettersom. Jeg fikk den i 46 og den kunne kanskje vært i 44 men greit med litt romslighet i jula

Gammel 01-01-12, 04:20   #88
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Disse kom i dag, og jeg skal innrømme at jeg er litt skuffet. Jeg synes de var så korte! De er i allefall for korte til at jeg synes at jeg bare kan ha leggings under, og da var litt av poenget borte. Jaja. Jeg beholder dem nok, for de er jo fine.

Kanskje det kan hjelpe å ha en lang underkjole under? En med blonder eller volanger?

Gammel 01-01-12, 23:48   #89
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Skal vi se.... Dette har jeg kjøpt i det siste.

Fra Ellos:

Jakke i sort:

Fra Lindex:

Gammel 01-01-12, 23:50   #90
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Så god smak du har, Salt

Gammel 01-01-12, 23:50   #91
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Takk!

Gammel 02-01-12, 00:29   #92
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

åh den fra lindex var fin. Er det stor størrelse?

Aldri sett så fine kjoler i butikken her,bare svarte stygge ting

Skulle ha hatt ny finkjole til mannsjobb sin årsfest i slutten av mnd. Har bare en fin lilla kjole(som jeg har brukt utaldige ganger,fin kjole men lei den,brukt den i hele jula) og en helt svart si kjole uten armer som jeg synnes er kjedelig

Gammel 02-01-12, 00:29   #93
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Standard

Takk Salt. Den sorte har jeg og to av de andre har jeg sett på.:-) Er du fornøyd med de? Spesielt den lilla har eg siklet på. Den røde skal jeg ihvertfall se om de har på lindex, den var kjempefin.

Gammel 02-01-12, 00:37   #94
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine klær, Salt!

Jeg kikket på den på Lindex før jul, men syntes den ble i korteste laget. Vi trenger ikke nevne at jeg til slutt endte på B-young og kjøpte en annen kjole som sikkert var omtrent like kort. *rødmer*

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 00:48   #95
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har både den burgunder med lommer og den sorte klassiske kjolen. Bare at min er i marineblå. Jeg elsker de begge to.

Gammel 02-01-12, 00:52   #96
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte meg to antrekk, samt støvletter, på Zizzi før jul. Finner dessverre ikke bilder av noe av det, men du verden for en deilig følelse å kunne ta på et plagg i str M. Ikke at jeg innbiller meg at jeg har krympet altså, men det var en fin opplevelse. I tillegg er klærne fine.

Gammel 02-01-12, 09:26   #97
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Den fra Lindex er Generous, ja!

Den lilla fra Ellos er ikke som den ser ut. Jeg trodde det var litt mer sånn tykkere stoff, kanskje litt sånn jersey eller noe? Det er det ikke. Det er tyn bomullsstoff. Jeg har min ubrukt enda, hvis noen vil kjøpe den. Str. 50.

Gammel 02-01-12, 10:02   #98
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Den vesten var fin, Salt! Er det Ellos også?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 10:05   #99
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flink du er til å shoppe klær, Salt. Jeg burde lære litt av deg.

Jeg har nå skrekkelig lite klær som er uten hull og som passer. Jeg trenger jobbtøy (og forsåvidt fritidstøy også).

Gammel 02-01-12, 14:53   #100
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For ein kjekk tråd. Og takk for tips om butikk på Gunerius, den har eg faktisk aldri vurdert å gå innom.

Eg er størrelse 46 sjølv, og følgjer med her. Sjølv handler eg mykje på Zizzi og Lindex og litt NoaNoa og Claire.dk, men det er alltid kjekt å finne nye butikkar med klær i over 44.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.