|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtEn klassevenninne fra gamle dager ligger nå på VG-lista. Her er tittelsporet fra en tidligere plate, Randi Tytingvåg, Let go: |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtJeg må, som alltid i sånne tråder, reklamere for søte og rare Múm: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#83 |
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørt...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtApocalypica feat. Ville Valo & Lauri Ylonen - Bittersweet: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#85 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtLuftslottet: Takk for introduksjon av islandske Múm. Minner om min kjære Stina Nordenstam.
![]() |
![]() |
#86 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørt
Jeg er ivrig misjonær.
![]() |
#87 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtMen hvor ble det av "Snusleppkailln"? Finner den ikke...Med Hans Rotmo... Alle jentene mine synger den så det ljoooomer
![]() |
#88 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den forrige plata var så fin. Må få hørt den nye snart.
![]() |
#89 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtSavage Rose - A girl I knew (Kilde: youtube.com)
![]() |
#90 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtFørst? Spotify? :skrape: Kan noen fortelle meg hva det er? (Kilde: youtube.com) Fant den bare med Skjønnheten og udyret video. Har ikke sett filmen, har de brukt den der? Og en versjon av Elvis Costello sin Allison (Kilde: (Kilde: youtube.com) Orginalen kan forresten anbefales den også. ![]() (Hvordan får jeg til å legge inn linken slik at den spilles av direkte i innlegget? ) Sist redigert av Libra : 30-08-09 kl 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtJeg fikk et spennende nytt bekjentskap da Doll and the Kicks varmet opp for Morrissey på Sentrum Scene i juni. De finnes ikke på Spotify, men det ligger endel på Youtube. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#93 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtLitt tango: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#94 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtÅh, jeg simpelthen elsker Gotan Project! Fantastisk deilig låt.
![]() |
![]() |
#95 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtGlitrende musik å gaule og synge etter: Øsekara! Vet ikke om de har noe ute på youtube, men jeg hadde vel ikke klart å linke til det om det sto om livet uansett!
![]() |
#96 |
Rastløs dagdrømmer
|
Ja! Og de var til og med blide!
![]() |
#98 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtÅåååå! Har jeg kommet til "nymusikkhimmelen" ?? (Kilde: youtube.com) God gammel slager (Kilde: (Kilde: youtube.com) (Kilde: (Kilde: (Kilde: youtube.com) )
doing the dishes while doing the dishes Sist redigert av zeppelin : 01-09-09 kl 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtK's Choice - Not an addict; (Kilde: youtube.com)
![]() |
#100 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Spotify-runde: Anbefal en låt du tror det er flere som ikke har hørtHer var mye fint. Håper dere ikke korsfester meg for å kommentere det ene og det andre. Er så kjekt å diskutere musikk. Denne sangen var jo skikkelig 80talls happy og festlig Nydelig og spesiell stemme på denne damen! Helt enig i at dette var nydelig trist stemning. Ganske Neil Young aktig Suggesiv - deilig yup yup, old time rock Kjempekul sang rajraj
![]() |
Emneord |
spotify |
|
|