|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstrådGratulerer med forestående bryllup, så morsomt at det kommer til å klaffe
|
|
|
#84 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstråd
Nei, har de ventet så lenge, så må de greie å vente litt til.
|
|
|
#85 |
|
Pauset
|
Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstrådDato og klokkeslett reservert på Tinghuset *check* Sist redigert av Lorien : 27-08-09 kl 19:24. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Passiv
|
Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstrådFine ringer, Lorien. Puste med magen, dette går så fint så. |
|
|
|
#90 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstrådFine ringer!
|
|
|
#91 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh! SÅ fine!
|
|
|
|
#93 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#94 |
|
Salt in the rainbow
|
Ikke meningen å avspore, men funker den, altså? Spray på og skyll av - smooth?
|
|
|
#97 |
|
Pauset
|
Sv: Loriens "fort og gæli"-bryllupstrådI morgo, i morgo (Men gudskjelov ikkje i dag!). Jeg og svigermor har strøket skjorter og pusset sko i dag. Ting er under kontroll, men nervene har meldt seg, og det for fullt. Om under et døgn skal jeg faktisk gifte meg. Jeg har snikprøvd hele brudestasen, og selv om jeg er høygravid og bomsete, så tror jeg faktisk at jeg blir ganske fin. Bilder og rapport kommer selvsagt i løpet av helga. Nå skal jeg lete videre etter slipset til Stuttingen. |
|
|
|
![]() |
|
|