|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#86 |
Audacious
|
![]() Sv: Lang festkjole i STOR størrelseKjolen er olivengrønn (men mer mot grønn enn mot grå), fotsid, ermeløs men med sjal. Stoffet er glatt og blankt på en skimrende måte, sånn at det nesten ser litt gyldent ut. Veldig enkel og klassisk uten dill og dall.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 30-05-09 kl 18:55. Årsak: Poffet bildene igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lang festkjole i STOR størrelseÅh den var knallfin på deg!!!
![]() |
![]() |
#88 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lang festkjole i STOR størrelseKjempefin!
![]() |
#89 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Lang festkjole i STOR størrelseÅh, nå ble jeg glad. Jeg var sikker på at jeg hadde gått glipp av festkledd Acsa, og kjente jeg ble litt lei meg for det. Du er nydelig vakker!
![]() |
#90 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Lang festkjole i STOR størrelseJeg tror forresten at jeg synes det var finest med sjalet løst.
![]() |
#92 |
Audacious
|
![]() Sv: Lang festkjole i STOR størrelseDa trenger jeg veske uten skulderstropp, og øredobber. Jeg tenker håret litt opp, og så noen litt store øredobber, og ikke kjede. Men hva slags øredobber passer til? Og hva slags veske? Jeg skal ha svarte sko, så svart veske? Og må det være sånn avlang "konvoluttveske", eller kan det være f.eks noe sånt?
![]() |
#93 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lang festkjole i STOR størrelseSå utrolig flott kjolen er! Og den var kjempeflott på deg! Jeg skulle ønske jeg skulle noe som gjorde at jeg kunne kjøpe meg noen liknende..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Lang festkjole i STOR størrelseJeg syns egentlig ikke den vesken der var helt tingen til kjolen. Ville enten hatt en veldig enkel en, eller en enda mer overdådig tror jeg. Og jeg syns ikke mørk grå var riktig farge til den varme grønnfargen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Lang festkjole i STOR størrelseÅ, for en vakker kjole - og så nydelig du er!
![]() |
#99 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lang festkjole i STOR størrelseDen var kjempefin til deg, Acsa! Og gratulerer så mykje, vi er stolte av deg!
![]() |
![]() |
|
|