|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Originala
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?
Mener du at du hadde lagt fra deg barnet og gått ut til en mann som nettopp har skutt noen? Kall meg pyse, men det hadde jeg aldri i livet gjort. Sist redigert av Fadese : 12-05-09 kl 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Jeg hadde også gjemt meg og babyen i en krok på soverommet, forresten.
![]() |
#86 |
Mother of Dragons
|
Om det var en bevæpnet person utenfor så tror jeg heller jeg hadde valgt et rom uten yttervegg.
![]() |
#87 |
Passiv
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Jeg har fått mail fra dagbladet.no etter at jeg kjeftet på dem. To mailer faktisk, fra to av de tre journalistene som skrev artikkelen. |
![]() |
![]() |
#88 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Så bra, smilefjes! Det nytter.
![]() |
#91 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Jeg gjetter at Esme er rasjonell i de fleste situasjoner.
![]() |
#92 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Bra Smiljefjes! Esme og Smilefjes - godt jobba! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Hva skrev du til dem?
![]() |
#95 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Og ikke bare han. I papirutgaven av Aftenposten i dag blir det fokusert på at mange menn dreper bl.a. p.g.a. tap av ære. Også har vi Stortingets justiskomité som vil heve strafferammen. Feil fokus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Passiv
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Jeg har tenkt mye rundt hva det er som gjør at noen menn blir farlige. Og at de ikke søker hjelp. Og enda mer på det uforstående mølet om at noen av de som står igjen sier at det er gjerningsmannen som er offeret - egentlig. |
![]() |
![]() |
#98 |
Ringskrømt
|
Jeg leste artikkelen nå, og skjønte ikke helt hva dere reagerte på? Har det altså lønnet seg å gjøre en tabloidavis oppmerksom på idiotien sin? |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Passiv
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Skremmern - de endret artikkelen før jeg fikk kjeftet dem opp på mail. Så at den ble endret var nok ikke min fortjeneste. Men de beklaget ihvertfall til meg også. |
![]() |
![]() |
#100 |
Ringskrømt
|
Enig. Jeg blir faen så irritert når jeg leser/hører slike idiotuttalelser. Det er tydelig at disse naboene har sympatisert med eksmannen til offeret hele tiden, også etter at han skjøt og drepte kona og hennes datter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|