|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?
Ja, monsen får jo et roligere liv. Hanndyr som ikke kastreres prioriterer annerledes enn hunner og kastrater, og det går på helsa løs.
|
|
|
#2 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter helt greit som jeg gjør med de fleste andre dyr, men jeg har forståelse for at andre kan bli irriterete om fremmede katter griser til og jamrer på deres eiendom. Det blir jeg også.
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvem liker katter her?Elsker katter!
|
|
|
#4 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Nok en katteelsker
|
|
|
#5 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg har hatt katt mer eller mindre siden jeg var 7 år. Vår siste pus, Sara, måtte dessverre avlives i fjor p.g.a. brystkreft. Hun ble 12 år gammel. Dyrlegen mente at det kunne komme av at hun hadde fått p-piller tidlgere. Vår neste hunkatt skal steriliseres for å unngå dette. Sara var en hittekatt vi tok til oss da hun var rundt 3-4 måneder gammel - type vanlig huskatt. Siden vi bor i blokk, var hun innekatt hos oss, men vi hadde henne gjerne med opp til foreldrene mine, samt på hytte, camping etc. Da var hun ute.
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter. Gamlepus måtte vi avlive i fjor sommer pga. jurkreft. Vi har sittet på gjerdet siden, men i sommer blir det nok en maine coon. Jeg har alltid ønsket meg det. Tidligere har vi kun hatt fortausmikser, noen med kjent opphav, og noen omplasseringskatter og villkatter som har blitt tatt inn. |
|
|
|
#7 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg er katteelsker ! Jeg har tilsammen levd 1 uke uten katt i mitt 32 -årige liv.
|
|
|
#8 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker veldig godt katter - egentlig bedre enn hunder. Har hatt katter i hele min oppvekst. Men her blir det uaktuelt å skaffe det noen gang siden mannen min er allergisk. Dessuten bor vi i blokk og nekter å ha innekatt (og katt i bånd ute er nesten dyremishandling).
|
|
|
#10 |
|
Rather Unfriendly
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Hvem liker katter? Me
|
|
|
#11 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter og har oppdrettet Somali. Her på landet låser vi selv ting inn for å nabodyrene ikke skal pisse på dem, til gjengæld blir omtrent alle kjørt ihjel av biler før eller siden. Derfor har vi ikke katt lengre.
|
|
|
#12 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Ja jeg ser jo at det kan være en fordel emd sand i noen tilfeller, som midt på vinteren for eksempel. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den der kjenner jeg igjen. Jeg skulle ha katt. Jeg har ikke katt. Kjæresten min har katt. De har virkelig funnet hverande de to. Han til og med børster henne!!!!! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvem liker katter her?Liker katt. Har katt. Har mange tanker om naboene som ikke har kastrert sine katter. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Foreslo denne i kattehatende-naboer-tråden også. :kånstruktiv:
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter veldig godt. Selvstendig, kule og kjærlige.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem liker katter her?Jeg elsker katter og har to selv. De er innekatter da det ikke er tillatt med utekatter her jeg bor. Men med flust av nabokatter flyende i hagen er det fantastisk lite dritt å melde. Ingen som helst faktisk. |
|
|
|
#20 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem liker katter her?Jeg liker katter, å skal jeg noensinne ha et dyr igjen en gang så blir det katt. Men enn så lenge så holder jeg meg unna, er nok med to små barn alene. Stort ansvar med dyr, samme hvilken størrelse det er.
|
|
![]() |
|
|