Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 00:31   #1
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

He, he, det var det første jeg også tenkte på. Den slanke hadde jo bikinibuksa litt inn i rumpa på en måte. Hvis det virkelig var kontrasten de var ute etter, burde de ha funnet en med finere ræv. (Og kanskje en med større enn hun til venstre også. )

Jeg synes begge har en helt brukandes stump, det er ikke det. Hvis jeg nå altså må vurdere det, det byr meg ellers litt i mot. Men jeg tolket det på en måte slik at "det hjelper ikke om du er tykk eller tynn eller sånn eller slik så lenge du ikke har stålrumpe", lissom.

Forresten er jeg slank, men med styggere bakende enn den som kanskje er ment å være den fineste (fader, jeg klarer ikke å tolke det bildet).

Teit reklame uansett.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 00:36   #2
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Reklamen er ikke å se på hverken Ringnes Park eller Carl Berner her i Oslo! Kanskje mailer og "støy" har gjort at de har fjernet den? Det er kanskje litt for optimistisk men hvem vet ... Det hjelper i alle fall unasett å si fra hva man mener

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 23:18   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Reklamen er ikke å se på hverken Ringnes Park eller Carl Berner her i Oslo!

Observert på Carl Berner.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:50   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Reklamen er ikke å se på hverken Ringnes Park eller Carl Berner her i Oslo!

Joda, den henger på Ringnes. Jeg så den i helga. Den henger flere steder, faktisk. Noen steder med en nedtellingsgreie midt på til "bikinis don't lie"-utfordringen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 00:40   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg synes begge har en helt brukandes stump, det er ikke det. Hvis jeg nå altså må vurdere det, det byr meg ellers litt i mot. Men jeg tolket det på en måte slik at "det hjelper ikke om du er tykk eller tynn eller sånn eller slik så lenge du ikke har stålrumpe", lissom.

Forresten er jeg slank, men med styggere bakende enn den som kanskje er ment å være den fineste (fader, jeg klarer ikke å tolke det bildet).

Teit reklame uansett.

Og hvis man må bruke masse tid på å skjønne en reklame, er den ikke spesielt vellykket.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 00:43   #6
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og hvis man må bruke masse tid på å skjønne en reklame, er den ikke spesielt vellykket.

Enda et argument for å klage!

Gammel 17-04-09, 00:45   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

PT-en min mente at bildet var teit fordi det var intetsigende. Hva prøvde det å si egentlig? Han jobber tross alt der, så han syntes det var pinlig å ikke ha peiling.

Gammel 17-04-09, 00:52   #8
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

PT-en min mente at bildet var teit fordi det var intetsigende. Hva prøvde det å si egentlig? Han jobber tross alt der, så han syntes det var pinlig å ikke ha peiling.

Stakkars PT.

Og jeg er enig med ham. For det første synes jeg jo det er forkastelig å ha en slik reklame på treningssenter (og alle andre steder) fordi den insinuerer at en kropp ikke er bra nok, og jeg synes det er utrolig trist at vi etterhvert blir så vant til det at vi ikke reagerer, men med denne opplysningen begynner det jo å bli litt komisk. Jeg skjønner faktisk heller ikke så mye av hva den prøver å si. Er det en kontrast? Er det ikke en kontrast? Er begge under pari, men trenger en strammings? Er begge slik at de bør forbys å gå i bikini av kroppsestetikkpolitiet? Kan trening hjelpe begge? Er en vellykket og den andre ikke? Er begge ute å kjøre? Er det Big Is Beautiful og Mager Stygg Stump?

Jeg er helt i villrede.

Gammel 17-04-09, 00:59   #9
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Fantastisk, Turban. Du stiller nøyaktig de samme spørsmålene som jeg har stilt meg selv i hele dag. Glad for å se at vi er flere.

Gammel 17-04-09, 01:29   #10
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Det store spørsmålet nå er jo hvilket byrå som har laget dustereklamen. Noen som vet?

Gammel 17-04-09, 20:38   #11
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror at det betyr at det finnes bikinier som gjør at man får flat rauv også finnes noen bikinier som gjør at man får henge rauv.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 01:13   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg har ikke fått noe svar på mailen til daglig leder, og nå tviler jeg på at jeg får det. Men jeg var på trening i dag, og da sa instruktøren at de som ønsket seg en god PT-deal burde bruke denne kampanjen. Han sa "Ignorer selve plakaten, men les det som står der. Det er det nesten ingen som har gjort, sikkert fordi bildet er så teit". Det er det nesten ingen som har gjort, nei!? Det tolker jeg som at kampanjen har vært en fiasko. Håper det stemmer.

Gammel 21-04-09, 09:37   #13
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har ikke fått noe svar på mailen til daglig leder, og nå tviler jeg på at jeg får det. Men jeg var på trening i dag, og da sa instruktøren at de som ønsket seg en god PT-deal burde bruke denne kampanjen. Han sa "Ignorer selve plakaten, men les det som står der. Det er det nesten ingen som har gjort, sikkert fordi bildet er så teit". Det er det nesten ingen som har gjort, nei!? Det tolker jeg som at kampanjen har vært en fiasko. Håper det stemmer.

Kanskje de skulle klippe ut selve teksten og henge opp i stedet?

Det som jeg synes er mest fornærmende med reklamen, er at hun som liksom er overvektig (er hun egentlig det, da?) står kavlbeint og har en stygg og kvapsete bikini, sammenlignet med hun tynne som står i en sexy positur og har en bikini som tilsynelatende passer. Kan Elixia love at man får god klessmak av å trene hos dem?

Dessuten: man får råd til ganske mange fine bikinier om man lar være å trene hos dem.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 06:48   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har heller ikke fått noe svar. Og jeg ville nok fort brukt den kampanjen til å bryte evt bindingstid og gå over til konkurrenten isteden kjenner jeg.

Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 08:53   #15
Skvetten
Passiv

Standard

Ikke noe svar her heller og jeg må da være i målgruppen i og med at jeg ikke e kunde. De vil jo svært gjerne ha nye kunder vel?

Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:46   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ville gjerne hatt svar på mailen min, for jeg lurte også på hvordan man fikk trent bort cellulitter hos Elixia.

Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:51   #17
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg ville gjerne hatt svar på mailen min, for jeg lurte også på hvordan man fikk trent bort cellulitter hos Elixia.

Insinuerer du at man ikke kan trene bort cellulitter? og

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:58   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Insinuerer du at man ikke kan trene bort cellulitter? og

Klart det går! Jeg trener og trener og med årene blir synet dårligere og nå har jeg snart ikke cellulitter mer hvis jeg tar av meg brillene. Ren treningssak.

Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:03   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Si fra hvis de gir deg oppskriften, da! Som tidligere sagt hadde jeg flust med cellulitter også da jeg var ung, stram og veide 45 kg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 10:16   #20
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utenfor det lokale Elixia-senteret står det nå en plakat med "Er du klar for beachen?"

Beachen? Enda en grunn til å holde seg unna.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.