Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 00:23   #81
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Teit, men når det er sagt...så bruker jeg badedrakt!

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 00:29   #82
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det store spørsmålet nå er jo hvilket byrå som har laget dustereklamen. Noen som vet?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 19:38   #83
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror at det betyr at det finnes bikinier som gjør at man får flat rauv også finnes noen bikinier som gjør at man får henge rauv.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 22:18   #84
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Reklamen er ikke å se på hverken Ringnes Park eller Carl Berner her i Oslo!

Observert på Carl Berner.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 00:13   #85
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke fått noe svar på mailen til daglig leder, og nå tviler jeg på at jeg får det. Men jeg var på trening i dag, og da sa instruktøren at de som ønsket seg en god PT-deal burde bruke denne kampanjen. Han sa "Ignorer selve plakaten, men les det som står der. Det er det nesten ingen som har gjort, sikkert fordi bildet er så teit". Det er det nesten ingen som har gjort, nei!? Det tolker jeg som at kampanjen har vært en fiasko. Håper det stemmer.

Gammel 21-04-09, 05:48   #86
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har heller ikke fått noe svar. Og jeg ville nok fort brukt den kampanjen til å bryte evt bindingstid og gå over til konkurrenten isteden kjenner jeg.

Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 07:53   #87
Skvetten
Passiv

Standard

Ikke noe svar her heller og jeg må da være i målgruppen i og med at jeg ikke e kunde. De vil jo svært gjerne ha nye kunder vel?

Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 08:37   #88
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har ikke fått noe svar på mailen til daglig leder, og nå tviler jeg på at jeg får det. Men jeg var på trening i dag, og da sa instruktøren at de som ønsket seg en god PT-deal burde bruke denne kampanjen. Han sa "Ignorer selve plakaten, men les det som står der. Det er det nesten ingen som har gjort, sikkert fordi bildet er så teit". Det er det nesten ingen som har gjort, nei!? Det tolker jeg som at kampanjen har vært en fiasko. Håper det stemmer.

Kanskje de skulle klippe ut selve teksten og henge opp i stedet?

Det som jeg synes er mest fornærmende med reklamen, er at hun som liksom er overvektig (er hun egentlig det, da?) står kavlbeint og har en stygg og kvapsete bikini, sammenlignet med hun tynne som står i en sexy positur og har en bikini som tilsynelatende passer. Kan Elixia love at man får god klessmak av å trene hos dem?

Dessuten: man får råd til ganske mange fine bikinier om man lar være å trene hos dem.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 09:46   #89
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ville gjerne hatt svar på mailen min, for jeg lurte også på hvordan man fikk trent bort cellulitter hos Elixia.

Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 09:50   #90
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Reklamen er ikke å se på hverken Ringnes Park eller Carl Berner her i Oslo!

Joda, den henger på Ringnes. Jeg så den i helga. Den henger flere steder, faktisk. Noen steder med en nedtellingsgreie midt på til "bikinis don't lie"-utfordringen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 09:51   #91
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg ville gjerne hatt svar på mailen min, for jeg lurte også på hvordan man fikk trent bort cellulitter hos Elixia.

Insinuerer du at man ikke kan trene bort cellulitter? og

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 09:58   #92
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Insinuerer du at man ikke kan trene bort cellulitter? og

Klart det går! Jeg trener og trener og med årene blir synet dårligere og nå har jeg snart ikke cellulitter mer hvis jeg tar av meg brillene. Ren treningssak.

Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:03   #93
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Si fra hvis de gir deg oppskriften, da! Som tidligere sagt hadde jeg flust med cellulitter også da jeg var ung, stram og veide 45 kg.

Gammel 24-04-09, 09:16   #94
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utenfor det lokale Elixia-senteret står det nå en plakat med "Er du klar for beachen?"

Beachen? Enda en grunn til å holde seg unna.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 09:20   #95
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beachen?

Gammel 24-04-09, 09:20   #96
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Utenfor det lokale Elixia-senteret står det nå en plakat med "Er du klar for beachen?"

På mitt lokale Elixia henger bikiniplakaten nede i kjelleren, på ei kjempestor grønn tavle med påskriften "Hei! Hva kan jeg hjelpe deg med?" Jeg greide ikke å dy meg etter treninga i går, men fant fram penn og papair og klistret fast en lapp med teksten "Fjerne den idiotiske plakaten til venstre..?"

Gammel 24-04-09, 09:22   #97
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

På mitt lokale Elixia henger bikiniplakaten nede i kjelleren, på ei kjempestor grønn tavle med påskriften "Hei! Hva kan jeg hjelpe deg med?" Jeg greide ikke å dy meg etter treninga i går, men fant fram penn og papair og klistret fast en lapp med teksten "Fjerne den idiotiske plakaten til venstre..?"

Fantastisk bra!

Gammel 24-04-09, 09:29   #98
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Veldig bra, Elinblu!

Gammel 24-04-09, 09:30   #99
Slettet bruker
Passiv

Standard

Elinblu - det der er stil.

Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 14:13   #100
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elinblu:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.