Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Bluens første voksenkjole

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 09:22   #81
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bluens første voksenkjole

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

Hvordan får du tid til alt forresten?

Hva da "alt"? Jeg har permisjon, og det viser seg at babyen min er såpass glad i babygymmen at det går an å sy litt. (Det er ikke uten grunn at jeg kjøpte enda en babygym denne uka, via FP. ) Og så nedprioriteres husarbeidet med hard hånd.

Gammel 27-02-09, 10:22   #82
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Nja, alt er baby, storesøster, hente/levering i bhg., FP, middag og andre hverdagsplikter. Synes du er flink fortsatt.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 20:25   #83
tess1
Aktiv

Medlem siden: Oct 2008
tess1 er litt kultess1 er litt kul
Standard

Så flott den er!

tess1 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 13:46   #84
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gidder ikke prøve å sy på formiddagen en gang jeg, så jeg synes du er knallflink!

Gammel 01-03-09, 13:48   #85
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor i all verden har du kjøpr den kule labelen? Pris? Leveringstid?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 14:12   #86
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow. Det er alt jeg har å si. Både til kjolen og damen.

Gammel 01-03-09, 14:24   #87
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nok blitt en smule opphengt, ja. Men nå skal jeg prøve å ta meg en pause og kanskje få lest ei bok igjen.

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Hvor i all verden har du kjøpr den kule labelen? Pris? Leveringstid?

Det stedet alle handler fra, har jeg inntrykk av: http://www.minanamnband.se
Man kan velge mellom mange former, skrifttyper og symboler - ganske artig!

Det kostet 177 norske for 50 merkelapper, inkl. porto, og jeg tror det tok ca. to uker før de dukket opp i postkassa.

Gammel 01-03-09, 15:13   #88
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den er kjempefin!

Gammel 01-03-09, 18:27   #89
emma-li
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

den ble kjempefin

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 18:38   #90
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Så fin kjolen ble!! Den kledde deg virkelig!

Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 19:40   #91
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg simpelthen nekter å tro at du ikke kunne sy på skolen altså, Elinblu - du er jo så utrolig flink. Du er helt nødt til å ha talent for det.

Utrolig lekker kjole, forresten er alle plaggene i bloggen din nydelige.

Gammel 01-03-09, 19:51   #92
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kjempeflott altså - gøy å få det til!

Gammel 01-03-09, 20:00   #93
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefin kjole! Jeg (som i utgangspunktet ikke eier håndarbeidsferdigheter) får lyst til å lære meg å sy.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 20:06   #94
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Morsomt hvis noen blir inspirert til å begynne å sy - det er bare å kjøre i gang!

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Jeg simpelthen nekter å tro at du ikke kunne sy på skolen altså, Elinblu - du er jo så utrolig flink. Du er helt nødt til å ha talent for det.

Håndarbeid var nok noe jeg overhodet ikke hadde talent for på skolen - men jeg innrømmer å ha fått M akkurat i tekstil, da. G-en totalt kan jeg hovedsakelig takke metallsløyden for.

Gammel 01-03-09, 20:45   #95
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig flott, og så pene sømmer!!

Jeg er impånert!

Gammel 01-03-09, 20:48   #96
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Wow så utrolig flink!!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 20:51   #97
puselini
Aktiv

puselini sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
puselini er litt kul
Standard

Utrolig lekker altså. JEg er mektig imponert over alle dere flinke sydamer.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 10:40   #98
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hva da "alt"? Jeg har permisjon, og det viser seg at babyen min er såpass glad i babygymmen at det går an å sy litt. (Det er ikke uten grunn at jeg kjøpte enda en babygym denne uka, via FP. ) Og så nedprioriteres husarbeidet med hard hånd.

Glad jeg kunne stå til tjeneste! Trenger du enda flere? Har en til....

Lekker kjole du har sydd!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 11:20   #99
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

For en utrolig flott kjole - på ei flott dame.

Gammel 02-03-09, 11:40   #100
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Så morro det må være å sy sine egne klær, spesielt når resultatet blir så flott.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.