Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Påskeegg i lilla kartong, fra Freia

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-09, 10:17   #81
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påskeegg i lilla kartong, fra Freia

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg kastet faktisk to sånne egg fra lilla kartong her i høst en gang, de hadde stått så lenge i skapet og jeg ble nesten alltid kvalm da jeg så på dem. Det er vanligvis få snopting som får stå i fred her i huset, men disse eggene klarer jeg visst ikke. (Grunnen til at jeg kjøpte dem var at jeg syntes kartongen var så fin - jeg ville lage påskepynt av den! )

Vi kan spleise, du får kartongen og jeg innholdet.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 11:34   #82
Flo
Aktiv

Flo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Flo er litt kul
Standard

Ja, jeg var helt uforberedt nå disse stod og lyste mot meg ved kassen i går. Det er jo altfor tidlig! Jeg har ikke viljestyrke nok til å holde meg unna helt frem til påske! Dessverre har jeg på ingen måte evnen til å bli kvalm av sjokolade, så her spises en eske lett som bare det. Men i går klarte jeg å gå forbi, og så er det å manne seg opp til å holde helt frem mot påsken... Søren ta disse eggene!

Gammel 05-02-09, 11:50   #83
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Dem må jeg smake! Bare det slutter å snø, så vi kommer oss i butikken...

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 12:31   #84
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk morsomme eggeselvmord!

Ellers merker jeg meg at jula definitivt varer helt til påske.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 20:35   #85
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har de disse eggene på Spar?
....lurer på å gå bort å se.

Har strukket noe i skulderen og er stakkarslig... :snufs:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 23:10   #86
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg finner de ingen steder!

Gammel 05-02-09, 23:49   #87
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sjekket ikke Spar.

Gammel 05-02-09, 23:53   #88
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Millivilli er litt kul
Standard

De er gode. Jeg som har ilagt meg selv sjokoladeforbud.

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 23:54   #89
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Bare et ord å bruke om disse egga...DIGG DIGG DIGG.......

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 01:06   #90
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Millivilli er litt kul
Standard

De må være kjøleskapskalde for å være gode.

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:36   #91
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

ÅÅÅ de er knallgode. Jeg så dem i butikken i går og kalrte å gå forbi dem. Med et nødskrik. *på slankern* Lurer på hvordan jeg skal få inn noen slike egg i slankekuren min. Et eller MAKS to som lørdagsgodt går jo an, men jeg klarer jo ikke å la resten stå! Og min mann er knallhard på sin slankekur og spiser ingenting slikt. Kommer til å gå på en smell jeg da...

Gammel 06-02-09, 09:42   #92
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

ÅÅÅ de er knallgode. Jeg så dem i butikken i går og kalrte å gå forbi dem. Med et nødskrik. *på slankern* Lurer på hvordan jeg skal få inn noen slike egg i slankekuren min.

Egg er slankemat - det er da noe alle vet. Fulle av stoffer kroppen din har godt av. Jeg er sikker på at det er knallsunt med minst ett egg om dagen.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 20:19   #93
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sjekket med dropsen i dag, og de har bestillt selvmordseggene fra england. Hun håpet hun fikk dem snart.

Gammel 06-02-09, 20:33   #94
Joika
Pauset

Standard

Jeg har sjekket Spar i dag. Ikke noen egg der.

Gammel 06-02-09, 20:44   #95
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

disse syns jge virkelig er utrolig kvalme, jeg blir nesten litt uvel bare ved tanken. Cadbury-eggene så like ille ut.

Gammel 06-02-09, 20:57   #96
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

De er grusomme. Og jeg liker det meste av søtsaker.

Gammel 06-02-09, 22:30   #97
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte kjøpe og teste. Eller, måtte og måtte. Der ser man hvor mye reklame hjelper. Godt, men ikke ekstremgodt.

Gammel 06-02-09, 22:33   #98
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Måtte kjøpe og teste. Eller, måtte og måtte. Der ser man hvor mye reklame hjelper. Godt, men ikke ekstremgodt.

Jeg likte de ikke noe særlig første gangen jeg heller.. men så....

Ikke vits å prøve flere ganger AC.

Gammel 06-02-09, 22:36   #99
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Næsj, jeg irriterer meg over svadainnpakning. Hva er greia med skjeer, lissom? Man kan ikke spise med skje når man kjører bil uansett.

Gammel 06-02-09, 22:38   #100
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Å, de er nydelige! Må se om vi finner så barna kan få til lørdagsgodt i morgen!

Svar

Emneord
himmelsk eggeterapi, livsfarlig

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.