Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til dere som jobber: når står dere opp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når må du stå opp?
Før 05:30 2 0,88%
05:30 9 3,98%
05:45 13 5,75%
06:00 33 14,60%
06:15 41 18,14%
06:30 43 19,03%
06:45 33 14,60%
07:00 28 12,39%
07:15 14 6,19%
07:30 7 3,10%
07:45 1 0,44%
08:00 0 0%
Etter 08:00 2 0,88%
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 16:33   #81
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?

Jeg begynner åtte, har 20 min kjøring til jobb og står opp 06:45.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 17:22   #82
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg står opp 06.15. Det er grusomt det og.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 17:29   #83
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg begynner åtte. Står opp kvart på sju og syns det er tidlig nok. De gangene jeg må ta buss, må jeg stå opp ti på halv sju.

Gammel 06-01-09, 17:31   #84
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi står opp kl 6. Ungene våkner som regel av seg selv i den tiden, men vi vekker dem kl 6.30 dersom de sover. Det blir egentlig en vane å stå opp tidlig.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 17:36   #85
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg står opp 6.30 på vinteren, drar hjemmefra 7.15 (mannen leverer i bhg). Kan fort bruke en time til jobb på vinteren, og må være der senest 8.30. Ellers på året står jeg opp ett kvarter senere omtrent.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:01   #86
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Til nå har jeg stått opp rundt kl 7. Men jeg har planer om å være på jobben til kl 7 så jeg kan gå kl 14.30 (fleksitid). Da må jeg opp senest kl 6.

Jeg er overhodet ingen morgenfugl så jeg er spent på om jeg klarer å stå opp så tidlig.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 18:55   #87
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Jeg bør være opp til kl 0700. Det skjer selvfølgelig aldri. Jeg leverer stort sett hver dag og bruker nøyaktig 2 timer fra det øyeblikket jeg setter beina i soveromsgulvet til jeg går inn døra på jobb. Heldigvis har jeg fleksitid.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 19:09   #88
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Vi har aldri vekkerklokken på tidligere enn 0700 her i huset. Klokkeslett som begynner på 05 og sånt assosierer jeg kun med flyreiser/Gardemoen/taxi lissom.

Før 7.00 er umenneskelig for meg også. Jeg er glad det var noen her som ser det.

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg bør være opp til kl 0700. Det skjer selvfølgelig aldri. Jeg leverer stort sett hver dag og bruker nøyaktig 2 timer fra det øyeblikket jeg setter beina i soveromsgulvet til jeg går inn døra på jobb. Heldigvis har jeg fleksitid.

Du er meg, Juste!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 19:17   #89
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Klokka 6.

Jeg hater det.
Eller kanskje hater jeg mest at vi skal være ute av huset rundt 7. Vi klarer det fint, men jeg nedprioriterer meg selv på alle vis og får verken morgendusj eller frokost. Om jeg hadde stått opp tidligere ville bare barna våknet tidligere også.

Jeg har ganske ofte lyst til å ha ferie. Uten mann og uten barn

Gammel 06-01-09, 19:21   #90
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg jobber dagturnus, så jeg må opp til forskjellige tider. En dag klokka 6. En dag klokka 7. Og en dag kan jeg drøye det til halv åtte. Kan. Stort sett så er jeg oppe mellom 6 og halv 7 hver dag. Har en sønn som skal kjøres på trening om morran før jeg drar på jobb så da må eg opp litt tidligere. Er sjeleglad jeg ikke har småbarn. De klarer seg stort sett selv.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 19:36   #91
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg står vanligvis opp klokka 6. Når jeg leverer trenger vi den tiden for å ordne oss om morgenen. Når jeg ikke leverer trenger jeg å dra tidlig på jobb for å kunne hente i grei tid i barnehagen. Nå er jeg litt sykemeldt, delvis for å kunne ta det litt mer med ro om morgenen, siden jeg har vært så trøtt. Men siden Snuppa ikke er innstilt på sykemeldingmodus må jeg ofte opp klokka 6 uansett.

Gammel 06-01-09, 19:46   #92
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg står opp 6.45. Det er egentlig litt for seint de dagene jeg har første time (begynner 8.10; gjelder mandag-onsdag), men jeg klarer bare ikke å komme meg opp før. De dagene jeg ikke har første time (torsdag-fredag) kunne jeg nok godt ha ligget til 7; da er ungene sin skolestart kl 8.30 deadline. Men det er nå godt å ha god tid, så jeg står opp til samme tid da også.

For i det hele tatt å komme meg opp har jeg to vekkerklokker; den ene ligger på motsatt side av soverommet.

Gammel 06-01-09, 19:52   #93
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg står opp 0630. Mannen står opp 0615. Ungene står opp i den tiden de også. Om de ikke sover litt lengre da. Vi er ut dørene 0740.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 19:59   #94
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kasia og jeg har visst samme barn. Og ja, JEG bestemmer hva hun skal ha aller innerst og aller ytterst. Stakkars barn som selv må bestemme over sånt som har med deres helse å gjøre. Her er det ullundertøy nesten hele året og det mykeste er silkeull fra nøstebarn og merino fra Reflex. Både jentene og jeg bruker mye ull.

Gammel 06-01-09, 20:01   #95
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Står opp ca 0630, og det er helt greit. Det får en bare til å sette pris på å få sove lenge på fridagene.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 20:04   #96
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi står egentlig opp kl 06. Men mannen sin permisjon var over i går og allerede i dag skar det seg, så jeg skrev 06.30. Og det blir nok nærmere virkligheten. Jeg er imponert over dere som er ute av huset på 45 min. Hvordan klarer dere det? Vi bruker ihvertfall 1 time og gjerne 1 time og 30 min. Og jeg som ikke en gang bruker sminke og bare setter håret i strikk.

Gode råd om gode morgen rutiner tas i mot med glede.

Og ikke minst takk og lov for at vi begge har fleksitid.

Gammel 06-01-09, 20:04   #97
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Står opp 06.15 når mannen er hjemme. Er han på reise må jeg opp 05.30 for å rekke vekking av unger og levering.

Gammel 06-01-09, 20:12   #98
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klokken 06.00.
Jeg er ute av døra klokken 0630 og på jobb til 7. Juste leverer barna.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 20:35   #99
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Det er litt opp og ned. Jeg begynner egentlig klokka 8 på jobb og da står jeg opp 7.15. Men, det hender jeg begynner litt tidligere for å kunne gå litt tidligere på ettermiddagen. 6.30 er det absolutt tidligste jeg orker å stå opp.

Gammel 06-01-09, 20:58   #100
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jeg er oppe mellom 07.15 - 07.40, alt ettersom hvor mange barn/voksne som skal ut av huset.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.