|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når må du stå opp? | |||
Før 05:30 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 0,88% |
05:30 |
9 | 3,98% |
05:45 |
13 | 5,75% |
06:00 |
33 | 14,60% |
06:15 |
41 | 18,14% |
06:30 |
43 | 19,03% |
06:45 |
33 | 14,60% |
07:00 |
28 | 12,39% |
07:15 |
14 | 6,19% |
07:30 |
7 | 3,10% |
07:45 |
1 | 0,44% |
08:00 |
0 | 0% |
Etter 08:00 |
2 | 0,88% |
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#83 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg begynner åtte. Står opp kvart på sju og syns det er tidlig nok. De gangene jeg må ta buss, må jeg stå opp ti på halv sju.
![]() |
#84 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Vi står opp kl 6. Ungene våkner som regel av seg selv i den tiden, men vi vekker dem kl 6.30 dersom de sover. Det blir egentlig en vane å stå opp tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står opp 6.30 på vinteren, drar hjemmefra 7.15 (mannen leverer i bhg). Kan fort bruke en time til jobb på vinteren, og må være der senest 8.30. Ellers på året står jeg opp ett kvarter senere omtrent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Til nå har jeg stått opp rundt kl 7. Men jeg har planer om å være på jobben til kl 7 så jeg kan gå kl 14.30 (fleksitid). Da må jeg opp senest kl 6. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg bør være opp til kl 0700. Det skjer selvfølgelig aldri. Jeg leverer stort sett hver dag og bruker nøyaktig 2 timer fra det øyeblikket jeg setter beina i soveromsgulvet til jeg går inn døra på jobb. Heldigvis har jeg fleksitid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Vaklende
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?
Før 7.00 er umenneskelig for meg også. Jeg er glad det var noen her som ser det.
Du er meg, Juste! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Klokka 6.
![]() |
#90 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg jobber dagturnus, så jeg må opp til forskjellige tider. En dag klokka 6. En dag klokka 7. Og en dag kan jeg drøye det til halv åtte. Kan. Stort sett så er jeg oppe mellom 6 og halv 7 hver dag. Har en sønn som skal kjøres på trening om morran før jeg drar på jobb så da må eg opp litt tidligere. Er sjeleglad jeg ikke har småbarn. De klarer seg stort sett selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står vanligvis opp klokka 6. Når jeg leverer trenger vi den tiden for å ordne oss om morgenen. Når jeg ikke leverer trenger jeg å dra tidlig på jobb for å kunne hente i grei tid i barnehagen. Nå er jeg litt sykemeldt, delvis for å kunne ta det litt mer med ro om morgenen, siden jeg har vært så trøtt. Men siden Snuppa ikke er innstilt på sykemeldingmodus må jeg ofte opp klokka 6 uansett.
![]() |
#92 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg står opp 6.45. Det er egentlig litt for seint de dagene jeg har første time (begynner 8.10; gjelder mandag-onsdag), men jeg klarer bare ikke å komme meg opp før. De dagene jeg ikke har første time (torsdag-fredag) kunne jeg nok godt ha ligget til 7; da er ungene sin skolestart kl 8.30 deadline. Men det er nå godt å ha god tid, så jeg står opp til samme tid da også.
![]() |
#94 |
Epikur
|
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Kasia og jeg har visst samme barn.
![]() |
#95 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Står opp ca 0630, og det er helt greit. Det får en bare til å sette pris på å få sove lenge på fridagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
padawan
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Vi står egentlig opp kl 06. Men mannen sin permisjon var over i går og allerede i dag skar det seg, så jeg skrev 06.30. Og det blir nok nærmere virkligheten. Jeg er imponert over dere som er ute av huset på 45 min. Hvordan klarer dere det? Vi bruker ihvertfall 1 time og gjerne 1 time og 30 min. Og jeg som ikke en gang bruker sminke og bare setter håret i strikk.
![]() |
#97 |
Getting in tune
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Står opp 06.15 når mannen er hjemme. Er han på reise må jeg opp 05.30 for å rekke vekking av unger og levering.
![]() |
#99 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Det er litt opp og ned. Jeg begynner egentlig klokka 8 på jobb og da står jeg opp 7.15. Men, det hender jeg begynner litt tidligere for å kunne gå litt tidligere på ettermiddagen. 6.30 er det absolutt tidligste jeg orker å stå opp.
![]() |
#100 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til dere som jobber: når står dere opp?Jeg er oppe mellom 07.15 - 07.40, alt ettersom hvor mange barn/voksne som skal ut av huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|