Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 20:53   #81
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Den første som slo meg da jeg leste hovedinnlegget, var Bina. Men så kom jeg på en diskusjon der vi faktisk var enige, så helt kategorisk kan jeg ikke være.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:06   #82
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg tar ihvertfall denne tråden personlig, den andre også, ingen har nevnt meg ennå, og det sårer meg dypt. Det går personlig inn på meg, og jeg sitter her med tårer trillende nedover kinnet, mens hendene skjelver og en følelse av "å ikke bli sett" er veldig stor.

Jeg har det omvendt. En del har nevnt meg...*host*. Det var jo forsåvidt fair enough helt til noen antydet at dette egentlig er en kamuflert liker/misliker-tråd, da ble jeg mer
Jeg oppfattet imidlertid ikke overskriften slik da, så jeg velger å tolke det i beste mening. :i det blide hjørnet i dag:

Og Lykken, jeg har ikke nevnt det fordi jeg, i de trådene jeg kan huske, ofte har vært enig med deg. (Men nå er i alle fall navnet ditt kommet fram i tråden- det er vel et lite plaster på såret? )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:08   #83
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.342
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Liker/misliker? Pffft.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:12   #84
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vi er mange usynlige.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:16   #85
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vi er mange usynlige.

Du skal da ikke klage. Jeg nevnte deg i den andre tråden.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:17   #86
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

JEg kommer ikke på noen jeg. Men jeg er ofte veldig enig med Sitron og Skremmern.
Burde jeg si "gulp", nå? Det var forresten EN diskusjon nå nylig, der jeg steilet over Skremmern.

Vel... jeg husker ikke hva det var snakk om så det kan ikke ha vært SÅ ille.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:26   #87
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg kan ikke komme på en eneste en som har irritert meg sånn at jeg har hengt meg opp i nicket jeg. Bortsett fra at jeg selvsagt husker hvem jeg fikk rødprikk av - men det blir noe annet.

De fleste her inne er sammensatte og interessante mennesker, noen føler jeg at jeg treffer tonen veldig med, andre sjeldnere. Men de fleste har en eller annen side som kan finne på å falle i synk med meg.

Evt så har de vært såpass diskrete med å ha avstand fra meg at jeg ikke har merket det da.

De jeg kan huske sterkest at jeg virkelig har vært uenige med er de som mener at barn ved skilsmisser bør ha delt bosted som default og at fedre bør få finne ut av hvordan de skal ta vare på unger uten at mødrene bryr seg og skal lære bort. Men som sagt husker jeg ikke nickene.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:27   #88
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg tenker veldig ulikt de som

  • er opptatt av mat og å lage mat fra bunn av
  • i enkelte situasjoner setter seg selv foran barnet eller vektlegger egne behov som viktigere
  • synes det er greit å jobbe 100% mens barna er små
  • er veldig prinsippfast, ikke vil gi etter på ting, og aldri være "svak" ovenfor barna
  • er veldig opptatt av likestilling og deling av alle mulige ting
  • må feire jul sammen med familie på ene eller andre siden, på ene, andres eller tredjes premisser
  • ikke tar stilling til livssyn, politikk, verdisyn og generelt det å ha en holdning til ting rundt én
  • ikke lar ting gå inn på seg
  • tiltrekkes av myke menn

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:33   #89
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg tenker svært ulikt fra Electronica.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:38   #90
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.793
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg også tenker nok litt ulikt deg, Electronica. Særlig når det gjelder myke menn , mat og det å sette egne behov foran barnets i visse situasjoner. Og det med egne behov i forhold til det første året med baby har vi jo diskutert et par ganger i barseltrådene, uten at jeg tenker noe negativt om deg av den grunn.


Sist redigert av Minerva : 18-12-08 kl 21:43.
Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:41   #91
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg tenker svært ulikt fra Electronica.

Det gjør visst jeg også.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:43   #92
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.196
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Jeg skulle til å si at jeg nok også tenker ganske forskjellig fra Electronica, men så ser jeg at hun vanligvis er enig med meg i den andre tråden, så da må jeg revurdere litt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:47   #93
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:50   #94
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg tenker svært ulikt fra Electronica.

Jeg og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:53   #95
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Når jeg ser på listen selv så framstår jeg veldig konservativ vil jeg tro. Stemmer det? I alle fall på en del ting. Så kan man tolke ting i verste mening så klart. Men det var et forsøk på å trekke fram elementer hos andre som bidrar til at jeg selv deltar i diskusjoner.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Var den til meg?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:54   #96
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Det varierer veldig! Kommer helt an på tema i diskusjon.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:55   #97
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.196
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Konservativ på noen ting som gjelder kjønnsroller og familie, vil jeg si, Electronica. Og der kjenner jeg ikke igjen meg selv i det hele tatt. Men flere av de andre punktene kjenner jeg meg derimot absolutt igjen i, så det var ikke noe forsøk på å ta avstand fra deg, eller noe sånt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:55   #98
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Men jeg husker jeg tenkte veldig ulikt flere når det gjaldt spiral=drap tråden.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:55   #99
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.




Var den til meg?

Nei, til Skilpadda.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:55   #100
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Når jeg ser på listen selv så framstår jeg veldig konservativ vil jeg tro. Stemmer det? I alle fall på en del ting. Så kan man tolke ting i verste mening så klart. Men det var et forsøk på å trekke fram elementer hos andre som bidrar til at jeg selv deltar i diskusjoner.

Jeg er ikke uenig med deg i alt på lista altså! Men på noen punkter er vi VELDIG ulike. Men hadde du ikke skrevet opp den lista så hadde jeg aldri tenkt på at du var en jeg pleier å være uenig med.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
grupper, konservativ, rødstrømper


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no