|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi skal være hjemme i år.
![]() |
#82 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?I år skal vi hjem til foreldrene mine. Det gleder jeg meg til. På julaften skal vi være hjemme hos dem, og dit kommer broren min og familien hans(kone og 1 barn). Vi spiser ribbe og pinnekjøtt med alt av tilbehør. Til dessert skal vi ha moltekrem og sikkert riskrem også.
![]() |
#83 |
villende
|
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?
Nope, hvorfor gjør det så vanskelig når det enkleste ofte er det beste. Jeg lager rett og slett jordbærsaus på følgende måte: |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Takk!
![]() |
#85 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi blir hjemme og får besøk av hele min familie - søsken med familie samt foreldre. På menyen står juletorsk og riskrem til dessert - selvsagt med mandel.
![]() |
![]() |
#86 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?I år skal vi nordover til min familie og feirer da sammen med mamma, min bonusfar, lillebror på 16, min voksne ugifte bror, min voksne gifte bror, min svigerinne, niese, nevø og så min bestefar som nylig har blitt enkemann. Med oss fire i tillegg, blir vi 13 til bords! |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Jula 2000 var første jul jeg og mannen feiret "alene" sammen i vår leilighet. Etter det har vi vært 2 gang nordpå. Sist gang fordi vi pusset opp badet her. Så til vanlig feirer vi hjemme hos oss selv, og vanligvis uten besøk. Sånn blir det i år også. Ribbe til middag og alt på vår måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi skal være hos svigermor, og jeg har invitert med pappa dit. Det blir kjempekoselig tror jeg. Knerten kommer til å få så masse oppmerksomhet, så det blir nok knall!
![]() |
#90 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Her blir vi hjemme i egen leilighet
![]() |
#91 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi skal være hjemme i år som i fjor, så får de i familien komme de som vil. Her er alle velkomne. Det er fantastisk deilig å slippe den dårlige samvittigheten for de man måtte velge bort, de årene vi var hos andre på julaften. Som skilsmissebarn har jeg litt erfaring på området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
blid
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi feirer alltid jul hjemme hos oss selv - annenhvert år med mine foreldre på besøk og svigers samt mannens søster og mannen hennes de årene mine foreldre ikke er her
![]() |
#94 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi har de siste 3 årene hatt julaften hjemme hos oss. Det blir mine foreldre, min bror, min farmor og min mormor. Stille og rolig mao, men veldig koselig |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi skal være hjemme, og får i alle fall min mamma på besøk.
![]() |
![]() |
#96 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi feirer for andre for første gang hjemme hos oss selv! Min familie kommer: Foreldre, søsken, nevøer og nieser. Blir 12.stk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Iår skal vi være hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#100 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor - og hvordan feires julaften i år?Vi skal være hjemme og det blir bare vi fire. Syns det er utrolig deilig å bare være oss og kunne gjøre ting i vårt tempo og ikke ta hensyn til alle andres planer. Passer oss veldig godt.
![]() |
|
|