Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 15:03   #81
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Men vet du at noen blir lei seg av å se at noen har en t-skjorte med teit tekst?

Helt enig.
Noen kan bli lei seg av en Metallica t-skjorte. De som ikke fikk billett til konserten, for eksempel.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:05   #82
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns som sagt ikke at denne t-skjorten var det aller minste morsom, og ville ikke kjøpt den til noen. Men jeg tenker liksom at tulletekster på folks t-skjorter er noe man må greie å leve med, og hvis man blir lei seg av en sånn tekst så må man jobbe litt med seg selv.

Enig i det. Det er jo ikke sikkert de ville reagert på den måten hadde de sett den "på gata" liksom. Men når den på en måte blir et tema i en diskusjon så blir det noe annet og man får bedre tid til å tenke på hvordan man ville reagert. Ikke sikkert dette sammenfaller med den eventuelle spontane reaksjonen "på gata".

Gammel 27-10-08, 15:05   #83
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns som sagt ikke at denne t-skjorten var det aller minste morsom, og ville ikke kjøpt den til noen. Men jeg tenker liksom at tulletekster på folks t-skjorter er noe man må greie å leve med, og hvis man blir lei seg av en sånn tekst så må man jobbe litt med seg selv.

Det kan du si, men det er ikke greit å gå med den allikevel, nettopp fordi den kan virke sårende på andre.

Gammel 27-10-08, 15:05   #84
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror for eksempel moren min blir litt lei seg av Metallica-t-skjorter som den ene sønnen min har noen av. Hun oppfatter denslags bekledning litt som om han er på vei til å bli satanist. Noe han overhodet ikke er. Så der syns jeg det er hun som må jobbe litt mer reaksjonene sine.

Bestefaren til nevøen min blir lei seg av en Bush-kritisk t-skjorte som barnebarnet går med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:06   #85
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt enig. Noen ting får det bare være opp til en selv å lære seg å leve med.

Selvsagt snakker jeg ikke om tilfeller der jeg kjøper en slik til Teomannen, så han har noe å ha på seg når han skal på byen med sin kamerat som har vært UFB i mange år, men på generelt grunnlag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:07   #86
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

En 90-åring med «Jeg har schempelang tiss!»?

Eller enda bedre:

"Jeg har schjempelange pupper!"

Gammel 27-10-08, 15:07   #87
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg opplever stadig vekk å bli lei meg av andres t-skjorter, Manchester United t-skjorter, for eksempel. Ingen tar hensyn.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:07   #88
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den er vulgær og harry. Jeg ville aldri ha kjøpt denne mannen min.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:09   #89
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror for eksempel moren min blir litt lei seg av Metallica-t-skjorter som den ene sønnen min har noen av. Hun oppfatter denslags bekledning litt som om han er på vei til å bli satanist. Noe han overhodet ikke er. Så der syns jeg det er hun som må jobbe litt mer reaksjonene sine.

Ja, og mange eldre blir lei seg av gutter med langt hår, jenter med piercing, og what have you. Det er ikke poenget, poenget er at i tilfellet med denne skjorten, er det et spesifikt budskap på den, som er blærete og kan virke sårende.

Gammel 27-10-08, 15:10   #90
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en "Fat People Are Hard To Kidnap"- t-skjorte.

Jeg synes den er fantastisk kul, men samtidig så merker jeg at jeg ikke tør å bruke den i tilfelle noen skulle finne den støtende. Jeg vet ikke HVORFOR noen skulle finne den støtende, men det finnes sikkert en eller annen person der ute som har sine personlige grunner ... Så jeg slites litt mellom å tenke at "shit, jeg bruker den, den er morsom" og "nei, det er ingen vits i å provosere folk".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:11   #91
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Ja, og mange eldre blir lei seg av gutter med langt hår, jenter med piercing, og what have you. Det er ikke poenget, poenget er at i tilfellet med denne skjorten, er det et spesifikt budskap på den, som er blærete og kan virke sårende.

Hvis jeg ser en person med en t-skjorte med teksten "Jeg er tynn", så blir jeg da ikke lei meg av den grunn. Himmel, så teit, tenker jeg da, også tenker jeg ikke mer på det.

Gammel 27-10-08, 15:12   #92
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Divine: Kjempekul! Jeg kan ikke fatte og begripe at noen skulle kunne ta seg nær av at du går med den?

Gammel 27-10-08, 15:12   #93
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Mener du med dette at man dermed bare kan drite i om folk blir lei seg?

Det var vel å tolke litt vel mye? Jeg mener at man ikke nødvendigvis trenger å tenke gjennom om noen eventuelt kan bli lei seg når man kler på seg. Dog er det en helt annen ting om man hadde brukt den i en sammenheng hvor man er garantert å møte på masse UFB-ere.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Helt enig.
Noen kan bli lei seg av en Metallica t-skjorte. De som ikke fikk billett til konserten, for eksempel.

For eksempel. Men så fikk man kanskje t-skjorten av noen som var der, og bruker den allikevel. Som i dag.

:fniser hjelpeløst:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:14   #94
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis jeg ser en person med en t-skjorte med teksten "Jeg er tynn", så blir jeg da ikke lei meg av den grunn. Himmel, så teit, tenker jeg da, også tenker jeg ikke mer på det.

Jeg ville faktisk synes det var fryktelig morsomt om jeg så noen med en sånn t-skjorte. Særlig med en sånn smiley etterpå:

Gammel 27-10-08, 15:14   #95
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det var vel å tolke litt vel mye? Jeg mener at man ikke nødvendigvis trenger å tenke gjennom om noen eventuelt kan bli lei seg når man kler på seg. Dog er det en helt annen ting om man hadde brukt den i en sammenheng hvor man er garantert å møte på masse UFB-ere.

Enig. Og nå er det jo litt teit å sitte og forsvare en dustete t-skjorte, men jeg mener fortsatt at man må heve seg over at noen tar på seg et plagg med såpass tåpelig tekst, uten å ta det personlig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:17   #96
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at jeg må revurdere Rockstar-beltet mitt. Kanskje noen blir lei seg?

Gammel 27-10-08, 15:17   #97
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hadde du sett problemet med å gå med en slik om du var tynn da?

Jeg reagerer heller ikke på en slik tekst selv om jeg er overvektig. Det jeg vet er at jeg kunne reagert dersom jeg i venneflokken min som 16-åring hadde vært eneste overvektige og de andre hadde båret en slik t-skjorte.

Jeg ville ikke drømme om å bruke verken "Jeg er tynn"- eller "Jeg har god sædkvalitet"-t-skjorte, men det er mer fordi jeg har en antydning til god smak enn fordi jeg ikke vil såre UFB-ere eller tykke.

Jeg vurderer en "Jeg har lang tiss"-t-skjorte, dog.

Gammel 27-10-08, 15:19   #98
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Plump.

Gammel 27-10-08, 15:20   #99
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg vurderer en "Jeg har lang tiss"-t-skjorte, dog.

Jeg begynner å vurdere en med "Ja, de er ekte!" over min A-cup.

Gammel 27-10-08, 15:20   #100
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Det blir på nivå med: "I don´t wet my bed".

Nope, for den lo jeg faktisk av. Ikke svømmerene.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.