Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når tok du lappen (Spin off)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når fikk du lappen?
18 års dagen-18 år 1 uke 34 15,18%
18 år 1 uke 1 dag-20 år 119 53,13%
21-25 år 18 8,04%
26-30 år 14 6,25%
31-35 år 13 5,80%
36+ år 2 0,89%
Har ikke lappen, men har lyst/planer om å få den 18 8,04%
Har ikke lappen, og har ingen planer om å få den 6 2,68%
Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-08, 22:02   #81
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tok du lappen (Spin off)

18 år og 2 måneder.

Jeg skjønte ikke alternativ 2. :blod: Er det den jeg skal svare?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 22:31   #82
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ylvania er litt kul
Standard

Jeg var trettienårsyvmånederogsekstendager

Gammel 19-10-08, 22:41   #83
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

18 år og 1 mnd.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 22:42   #84
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

18år og 3 uker.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 22:49   #85
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg tok lappen da jeg var 22 år i 2003. Hadde ingen foreldre som sponset meg og måtte spare opp selv for å få råd, og da ble det ikke akkurat prioritert må det innrømmes. Men kicket kom da jeg fikk 10 000,- ( ) av kjæresten min på det tidspunktet, nå mannen min, som jeg skulle bruke på kjøretimer - da kom jeg endelig igang!

Gammel 19-10-08, 23:00   #86
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

18 år og 2 måneder.

Gammel 20-10-08, 01:17   #87
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

18 år og 2 måneder.

Ja

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 03:13   #88
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nesten 19 år

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 16:22   #89
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjørte opp på 18-årsdagen.

Gammel 20-10-08, 18:43   #90
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Jeg var 18 år og 7 uker.

Gammel 20-10-08, 19:27   #91
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg var 29 .

Gammel 20-10-08, 19:29   #92
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var 18,5 år gammel.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 19:34   #93
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ikke akkurat på 18 årsdagen , men litt etter.
Alternativ 2 stemte jeg.

18 år 1 uke 1 dag-20 år

Gammel 20-10-08, 19:56   #94
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg var 34.

Gammel 20-10-08, 19:56   #95
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

18 år og 26 dager.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-08, 19:57   #96
Majka
Kometkamerat

Majka sin avatar

Medlem siden: May 2008
Majka er litt kulMajka er litt kul
Standard

18 år og 4 måneder.

Majka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 01:38   #97
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Dagen etter 18års dagen min.

På 18 års dagen min hadde jeg kjøretime, og det var INGEN som trodde at jeg bare hadde vanlig kjøretime Klarte ikke overbevise de om at det kun var det.
Så va i grunnen grett jeg fikk den dagen etter

Gammel 21-10-08, 09:31   #98
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg var 18 år og 2 måneder gammel. Greide å dumpe på første oppkjøring pga. en sving hvor mannen mente jeg var for nær autovernet så han tråkket inn bremsen. Fikk oppkjøring to uker etter, og sto med glans. Tvillingsøstra kjørte opp den dagen jeg dumpet, og måtte være sjåfør hele påska.

Kjørte forresten opp gjennmom Trafikklærerskolen, og betalte 850,- kroner for hele greia.

Gammel 21-10-08, 10:04   #99
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

18 år og 4mnd. Måtte vente til over nyttår for å få mer i stipend så jeg hadde råd til oppkjøringen. Var klar før og.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 13:15   #100
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tok lappen noen måneder etter at jeg hadde fyllt 18. Altså hadde jeg ikke ekstremt hastverk, men fikk det unna så snart jeg kunne. Jeg kom hjem fra utlandet noen måneder før jeg fyllte 18, og måtte kjøre litt først.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.