|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Gir du/har du gitt finger`n i trafikken? | |||
| Ja |
|
65 | 46,10% |
| Nei |
|
75 | 53,19% |
| Dustepoll! |
|
1 | 0,71% |
| Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?*poff*
Amidatter '06, Amisønn '08 "Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon Sist redigert av Ami : 09-10-08 kl 00:37. Årsak: Trøtt og kverulerende. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ekvilist
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Shit, jeg blir nesten på gråten av skuffelse her jeg nå. Halvparten viser fingern!? Trodde jeg omga meg med siviliserte mennesker.
|
|
|
#84 |
|
Passiv
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Nei, det syns jeg er for dumt, altså *sivilisert* |
|
|
|
#85 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Det hender. Mer vanlig er italiensk vinking og kjefting, fløyten vet jeg også hvor er.
"Skal du PARKERE, eller?" var min i dag. På ring 3. Gådd.
|
|
|
#87 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Scarlettaaahs beryktede mafiaglis er også temmelig effektivt. "You talkin' to me?"
|
|
|
#88 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?En meget sjelden gang - ja.
|
|
|
#90 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Jeg synes faktisk dette er oppsiktsvekkende. At man synes det er grei oppførsel å hisse seg opp over andres kjøring, og hytte med fingeren? Hvor setter dere grensen for barnas reaksjoner? Jeg regner med det er greit om de viser fingeren så snart de ser noe de ikke liker?
|
|
|
|
#91 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du finger’n i trafikken?
Det som er så rart er at folk (jeg er ikke noe bedre selv nei) synes det er greit i trafikken, men ingen ville vel bannet, hylt og vist fingeren til vilt fremmede mennesker ellers?
|
|
|
|
#92 |
|
saftig
|
Omtrent mine tanker også. Akkurat det å hisse seg opp over andres kjøring kan jeg godt forstå, det blir jeg da selv til stadighet. Men jeg nøyer meg med stønning og himling, det hjelper det også.
|
|
|
#93 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Jeg hisser meg ikke så lett opp i trafikken. En kø tar jeg som regel som avslapping, med mindre jeg må rekke noe. (å hente barn, f.eks) Jeg er dessuten så heldig at jeg bor i en by som stort sett bare har kø på faste veier og der kjører jeg selvsagt ikke.
|
|
|
#94 |
|
Opp og ned
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Ja det har skjedd en meget sjeldent gang. F.eks da en ble forbanna på meg da jeg kjørte pent og sakte på en parkeringsplass full av folk og biler. Han holdt å å kjøre meg ned og la seg opp på siden av meg og holdt på å vrake bilen min. Pappa satt på med meg og ble helt sjokkert. Da fikk han fingern av meg.
|
|
|
#95 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#98 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du sikker på at barna er med i bilen når fingeren blir vist da? |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Gir du finger’n i trafikken?Jeg ble faktisk flau av meg selv etter den episoden for jeg ble så vanvittig ut i en annen dimensjon sinna, han åpnet døra og satte ut den ene foten og skulte, akkurat som at jeg skulle bli redd på grunn av det og da tenkte jeg at dersom han går ut nå, så springer jeg ut og drar til'n.
|
|
|
#100 |
|
Personlig pessimist
|
Har det egentlig noe å bety? Spørsmålet er om det virkelig er en akseptabel måte å reagere på.
|
|
![]() |
|
|