Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Oslofolk: I hvilken bydel bor du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: For de som bor i Oslo: I hvilken bydel bor du?
Alna 10 11,24%
Bjerke 4 4,49%
Frogner 7 7,87%
Gamle Oslo 10 11,24%
Grorud 3 3,37%
Grünerløkka 8 8,99%
Nordre Aker 9 10,11%
Nordstrand 7 7,87%
Sagene 5 5,62%
St.Hanshaugen 1 1,12%
Stovner 3 3,37%
Søndre Nordstrand 5 5,62%
Ullern 6 6,74%
Vestre Aker 7 7,87%
Østensjø 4 4,49%
Deltakere: 89. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-08, 20:02   #81
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslofolk: I hvilken bydel bor du?

Hvordan vet alle hvem Xian er?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:03   #82
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Nordre Aker her og!

Men iom. at vi bor på studentby blir vi nok ikke så lenge...

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:05   #83
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Hun er kjendis.

Gammel 26-08-08, 20:05   #84
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Bloggen hennes er litt kjent

Gammel 26-08-08, 20:50   #85
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bor ikke i Oslo nå, men da jeg gjorde det bodde jeg i Vinderen bydel.
Er den borte?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 20:59   #86
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Vålerenga!

Vi flyttet fra Vålerenga i vinter, men ikke lenger enn Lodalen. Jeg savner å kunne si "jeg bor på Vålerenga" uten å juge. Siden det bare er snakk om et par hundre meter så juger jeg titt og ofte.

Altså bydel Gamle Oslo.

Gammel 26-08-08, 21:01   #87
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg bor ikke i Oslo nå, men da jeg gjorde det bodde jeg i Vinderen bydel.
Er den borte?

Vinderen er ikke borte - men bydelen heter Vestre Aker.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 21:32   #88
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Bloggen hennes er litt kjent

Aha, jeg følte meg litt utenfor. Link?

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 26-08-08, 22:32   #89
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Underlig, men sant.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 22:38   #90
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vinderen er ikke borte

Too bad.

Gammel 26-08-08, 22:40   #91
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Underlig, men sant.

Det var mer z-ene jeg hang meg opp i.

Aner jeg et nickbytte? Zinetchophph?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 22:54   #92
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Too bad.

Litt kjip kommentar å legge ut nå når Jeppe, Vinderens sjel, nettopp har gått opp i aske.

Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 22:56   #93
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Litt kjip kommentar å legge ut nå når Jeppe, Vinderens sjel, nettopp har gått opp i aske.

Au da. Det var ikke i mine tanker.

Gammel 26-08-08, 22:57   #94
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Au da. Det var ikke i mine tanker.

Utrolig trist, men det kunne ikke du vite. Du er tilgitt.

Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 23:23   #95
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg så Xian i Frognerparken i sommer, men turte heller ikke si noe .

Iik. Byen er full av FPere, åpenbart. Jeg må nok begynne å tenke mer på hvordan jeg ter meg i det offentlige rom.

Deg skulle jeg gjerne ha slått av en prat med, apan. Med tiden får vi kanskje barn på samme skole? Barna her vi bor sokner til skoler Østensjø bydel, nemlig.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 23:24   #96
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Det må være fordi jeg er notorisk til å legge ut bilder av meg selv.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 23:48   #97
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Ååå, flere fra Grünerløkka nå! Heia! Føler vel egentlig ikke at jeg kan si jeg bor Grünerløkka selv om det er bydelen min? Bor i (?) Grünerløkka, men litt sånn på kanten liksom (og vi sier da ikke lizzom her? )

:kalbærnenser:

Sist redigert av Fru Snurp : 27-08-08 kl 00:21. Årsak: Leif
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 23:57   #98
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Vålerenga!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 17:41   #99
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så mange Gamle Oslo'ere det er her! Selv er jeg bare en Gamle Oslo-beboer i ca 5 uker til. Forflytter meg til bydel Günerløkka (Løren).

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 18:42   #100
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Så mange Gamle Oslo'ere det er her! Selv er jeg bare en Gamle Oslo-beboer i ca 5 uker til. Forflytter meg til bydel Günerløkka (Løren).

Er ikke Løren i Bjerke bydel?

Gutt 2002 og jente 2005
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.