Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg noen grøssere

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-08, 20:05   #81
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg noen grøssere

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den er jo ikke noe skummel, bare ekkel og litt creepy. Enda jeg satt alene i bekmørket og så den. Men jeg grøsser veldig av hillbillygreier, sånne amerikanske småbyer der folk er sære og gjerne vanskapte, og der sheriffen alltid er ond.

Jaaa! Den elsker jeg! The diary of Ellen Rimbauer er jo forhistorien, den er også knall, da får man se alt som skjedde før Rose Red. Ingen av dem er sjæmpeskumle, men creepy og spennende, og med gode skvettescener.

TdoER er bra etter RR ja.. Før gir den ingen mening.

Åh sånn amerikansk småbygrøss.. Jeg har en grøsser som er sånn, hva pokker var det den het igjen? *tenke*

Men er det ingen som har noen sinnssykehus-anbefalinger altså? Noe av det som skremmer meg mest er sånne nedlagte asyler som det spøker skikkelig på. Likhus også, for den saks skyld. Gjerne likhus på asyler.

Åh, jeg så en uendelig stephen king serie med sånt, den var kjip og jeg fikk skikkelig avsmake mot alt sånn etterpå. Hva var det den het da? Kingdom hospital eller noe slikt..

Gammel 07-08-08, 20:12   #82
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syns Gothika var ganske creepy, men den ligger vel under kategorien thriller.

Såg noen nevnte Stephen King her, kansje du skulle prøvd deg på Tommyknockers??? Huff nei, den filmen var bare teit.

Ser det er mange forslag her som jeg skal laste ned.

Gammel 07-08-08, 20:22   #83
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Tommyknockers er en super bok og en bedriten film. *nikker*

Gammel 07-08-08, 20:29   #84
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

T
Åh, jeg så en uendelig stephen king serie med sånt, den var kjip og jeg fikk skikkelig avsmake mot alt sånn etterpå. Hva var det den het da? Kingdom hospital eller noe slikt..

Milde himmel, den var jo genial!
Se også den danske originalen av Lars von Trier (som også har vært med å tilrettelegge den amerikanske King-versjonen), "Riget".
Jeg får gåsehud bare ved tanken!

Gammel 07-08-08, 21:24   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Den er jo helt fantaaastisk!

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Jeg syns Gothika var ganske creepy, men den ligger vel under kategorien thriller.

Såg noen nevnte Stephen King her, kansje du skulle prøvd deg på Tommyknockers??? Huff nei, den filmen var bare teit.

Ser det er mange forslag her som jeg skal laste ned.

Gothika var kjedelig, og Tommyknockers var ræva ja, hehe.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Se også den danske originalen av Lars von Trier (som også har vært med å tilrettelegge den amerikanske King-versjonen), "Riget".

ENIG!! Både Riget og Kingdom Hospital er helt fantastiske.

Gammel 07-08-08, 21:28   #86
Merra
Nybegynner

Merra sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Merra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg fikk aldri med meg siste episode av Kingdom Hospital... sukk...

Merra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 21:37   #87
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten, nå har jeg sett den filmen DRAGEN snakket om, House of voices. Skulle det være en grøsser liksom? Ikke fortell meg at noen her inne ble REDD av den? Jeg gråt meg faktisk gjennom hele filmen nesten, den var helt grusomt trist. GRUSOM.

Gammel 07-08-08, 21:39   #88
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

The ring 1 og 2, ghost ship og The village.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 21:42   #89
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Anbefal meg noen grøssere

Og du har selvsagt sett den originale versjonen av "The Omen" ? Den skremte vettet av meg på slutten av 70-tallet.

Gammel 07-08-08, 21:42   #90
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Anbefal meg noen grøssere

Forresten, nå har jeg sett den filmen DRAGEN snakket om, House of voices. Skulle det være en grøsser liksom? Ikke fortell meg at noen her inne ble REDD av den? Jeg gråt meg faktisk gjennom hele filmen nesten, den var helt grusomt trist. GRUSOM.

Ånei, hvordan trist?

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 21:43   #91
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Graviditet, babyer og barn. At ingen advarte meg om sånt!

Gammel 07-08-08, 21:49   #92
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Anbefal meg noen grøssere

Skal ikke se den altså!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 21:53   #93
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nei ikke gjør det. Hadde noen bare nevnt med ETT ord at dette handlet om barn, hadde jeg faen aldri sett den. Trodde liksom dette skulle være en grøsser jeg, ikke en tragisk og grusom film om graviditet og barnetortur og dritt.

Gammel 07-08-08, 22:35   #94
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sorry!
Når du sier det, så husker jeg nå at jeg også syntes det der var helt skrekkelig.

Gammel 07-08-08, 23:36   #95
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Riget har jeg fått anbefalt ja, vet bare ikke hvor jeg skal få tak i den..

Likte dere virkelig Den der kingdom hospital? Uendelig mange timer uten noe som skjedde i det hele tatt. Ikke helt my kind of fun..

Iset: hvis du får tak i directors cut av omen (uhm 2 eller 3) så er den fantastisk! Jeg grøsset i flere uker etter å ha sett den.

Gammel 07-08-08, 23:39   #96
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Hva gjør jeg i denne tråden????

Gammel 08-08-08, 02:47   #97
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke lest tråden, men Vibeke Sæther står for meg som et greit alternativ hva skrekkfilm og grøss angår..

Gammel 08-08-08, 06:37   #98
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Riget er veldig bra, har den på dvd, kansjke jeg skal børste støvet av den snart? Enig i at House of Voices var mest fæl, lite skrekk.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 13:32   #99
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmm.. flere gode filmtips her.

Ghost Ship
The Exorcism of Emily Rose
The Exorcist (The Version you've never seen before)
The Messenger
The Shining

Er lenge siden jeg så filmer som virkelig skremte meg...

Gammel 08-08-08, 13:37   #100
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Usj, jeg har visst sett alt ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.