Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en skriver eller en leser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-08, 23:25   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du en skriver eller en leser?

Jeg er definitivt en leser, husker at jeg tenkte da jeg var ny i forumlivet at "Hvordan i all verden er det mulig å få så mange innlegg?". Senere har jeg oppdaget at for min del er det lesingen som tar tid, skrivingen gjør jeg unna på no time. Jeg bare skriver, leser aldri over hva jeg selv har skrevet, korrektur er for pyser (jeg ser ikke feilene før jeg har postet, uansett).

Men jeg legger merke til at det er enkelte her som jeg tror er skrivere. (Jeg har selvfølgelig ikke tenkt å si hvem jeg tror de er, men håper de stikker innom tråden, slik at jeg kan nikke fornøyd til meg selv med at jeg traff blink. )

Så hva med deg? Skriver? Eller leser?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.