|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva synes du om en FrP-regjering? | |||
| Jeg tror FrP får regjeringsmakt, og ser det som positivt. |
|
11 | 9,24% |
| Jeg tror FrP får regjeringsmakt, og ser det som negativt. |
|
38 | 31,93% |
| Jeg tror ikke FrP får regjeringsmakt, og ser det som negativt. |
|
3 | 2,52% |
| Jeg tror ikke FrP får regjeringsmakt, og ser det som positivt. |
|
62 | 52,10% |
| Annet |
|
5 | 4,20% |
| Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)Jeg svarte "Annet", rett og slett fordi jeg ikke vet hva jeg mener om saken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)Hva er det med regjeringen nå som er helt galt, hva konkret har de gjort eller unlatt å gjøre som skaper misnøye? Blir litt nysgjerrige på hva folk sikter til når de sier de har fått nok. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)
Jeg kan nevne ett helt konkret eksempel på noe regjeringen har gjort som jeg syns er helt høl i hue - innføringen av skolefrukt. Mens man ennå ikke har fått ro i skolen etter de foregående reformene så skal man altså iverksette skolefrukt-ordning. Vel og bra det, vel? Jada. Sunt og sånn. Og skulle ikke koste ei krone. Men ved mange skoler er det stor misnøye - for skolefrukt skaper mye merarbeid for skolens ansatte. Og det skaper store mengder med både matavfall og esker / poser. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Men hva er det som er så elendig med det den rødgrønne regjeringen gjør? Og hvis du ikke er fan av FrP, hvorfor vil du at de skal få regjeringsmakt? Synes du at de de har et greit menneskesyn og verdisyn? Mener du virkelig det er greit å stemme på et slikt part på trass eller som en protest? Jeg må innrømme at jeg synes argumentasjonen din er tåplig (ja, rett og slett).
|
|
|
|
#5 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sjeldan populært å ta ansvarlege avgjersler. Mykje vil ha meir, og desverre så ser det faktisk ut til at mange er så barnslige at dei vil stemme FrP ved neste val fordi det no kostar 2,50 meir med bensin mellom Oslo og Trondheim. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Nemlig!
|
![]() |
|
|