Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Lukket brukergruppe for slankerne?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 01:51   #81
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?

NM = NybaktMamma? Libra = Mamma til gutt på 10 år. Ikke akkurat ferskvare?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 01:57   #82
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I så fall vil jeg ha et eget underforum for oss som liker fotball. Jeg trenger noen som forstår meg og som jeg kan stole på og sånn.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 09:55   #83
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ok, for å oppsummere argumentene mine for et lukket forum, har jeg samlet dem under her:

1: Det å være overvektig sliter veldig på psyken. Jeg synes det er vanskelig å skulle legge ut alle tanker og alt slit om dette i åpent forum. Det er et sårt tema for mange, deriblant meg selv, og man føler seg ofte mindreverdig. Det er vanskelig å dele nedturene med resten av verden.
Det er flere her inne som gjerne skulle deltatt i en lukket gruppe siden de synes det er for vanskelig å skrive ned tanker og følelser rundt temaet når man har blitt så godt kjent med så mange her inne.
Skulle noen av de man kjenner godt også vært i det lukkede forumet, er det i samme båt og dermed er det ikke så vanskelig å skulle snakke om selvbilde, kropp, mat, livsstilsomlegging osv.

2: Jeg føler at det ikke passer her inne å skulle legge ut alle de trådene som omhandler temaet som jeg personlig kunne tenke meg. Dette er et foreldreforum der alle temaer skal kunne tas opp, men det er vel lite ønskelig at det blir veldig mye kropp- og livsstilsomleggingsprat her inne. Derfor hadde det vært greit å kunne holde det til et mer lukket forum.

3: Det blir veldig uoversiktelig med en laaaang tråd hver måned der vi holder oss idag. Man mister oversikten over medlemmene som er med der inne og det blir til at man backer opp kun de som er der mest. De som ikke skriver mer enn ett innlegg der om dagen, får ikke den oppmersomheten de behøver da de forsvinner i den store massen.

4: Jeg tror vi vil kunne fange opp medlemmer som kanskje ikke har et så sunt forhold til kropp i ett mer lukket forum. Pr. idag står alle med begge beina godt plantet i jorden, men skulle det dukke opp en sjel som sliter mer enn andre og som kanskje trenger litt ekstra veiledning, vil vedkommende mye lettere bli fanget opp hvis trådene blir fordelt på mange fler enn den ene vi har idag.

5: Ja, det finnes mange andre slankeforum. Men det er ikke der vi er, det er ikke der vi vil være. Vi vil være her inne med alle vi kjenner, alle vi vet er der for oss. Det hadde vært godt med et sted her inne der vi kunne fortsette å følge hverandre på vei til ett nytt liv.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 09:56   #84
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ser jo at det kan bli "bråk", men samtidig.. dette er internett.

Der serverte du argumentet jeg egentlig ikke ønsket å lese i denne tråden. Et tungt argument mot opprettelsen av en hver form for lukkede grupper på internett. Poenget med å danne en lukket gruppe er jo at folks skal være "virkelige", seg selv i den.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:33   #85
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner alle argumentene for at dere ønsker dere en slik gruppe, og har ikke så mange "motargumenter" mot dem. Motforestillingene mine dreier seg med om hvorvidt en slik gruppe er bra for forumet som helhet, de er ikke egentlig argumenter mot de personlige argumentene Knerten presenterer. Så ikke ta dem personlig på den måten, OK?

Jeg lurer på om dere ser for dere at en slik gruppe skal være åpen for alle (aktive brukere) som ønsker det? Slanking og vektproblemer er jo noe veldig mange er opptatt av og har erfaring med, enten det er hos seg selv eller hos folk man kjenner, så det er ikke bare de som f.eks. har store vektproblemer per i dag som vil kunne være interessert. Men hvis gruppen er åpen for alle som vil - kanskje man f.eks. bare må krysse av et sted for å melde seg inn - så vil den jo ikke bli så veldig "lukket og trygg" i forhold til f.eks. Medlemssalongen. Og hvis dere tenker dere at den skal være bare for dem med egne, reelle vektproblemer - at man må "søke" om å få være med, og nærmest dokumentere at man er overvektig - så vil dere jo miste mulige innspill og tips fra hele resten av brukermassen.

Vi har hatt et par veldig gode og engasjerte diskusjoner om slanking, kroppsbilde og andre relevante temaer på FP. En av de fine tingene med disse trådene er at de er opplysende og bevisstgjørende for dem som ikke selv har vektproblemer. Jeg ville synes det var synd hvis alt av "slankeprat" forsvant inn i en lukket gruppe; det ville være synd for resten av forumet, og også synd for diskusjonene, som kan komme til å bli mer ensidige.

(Jeg merker at jeg argumenterer ut fra at dette er et diskusjonsforum, mens det dere ser ut til å be om, er et "støtte-/hjelpeforum". For meg (både som bruker og modde) er det viktigere å opprettholde FP som helhet som et godt diskusjonsforum enn det er å dekke alle brukeres behov for andre typer fora. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis ikke bryr meg om det dere sier, jeg vil bare klargjøre hvilken side jeg kommer fra.)

Gammel 26-06-08, 10:36   #86
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knerten, som sagt ser og skjønner jeg alle argumentene dine. Men ett av dem vil jeg gjerne kommentere:

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Dette er et foreldreforum der alle temaer skal kunne tas opp, men det er vel lite ønskelig at det blir veldig mye kropp- og livsstilsomleggingsprat her inne. Derfor hadde det vært greit å kunne holde det til et mer lukket forum.

Slik jeg ser det, er dette i like stor grad et argument for å ikke ha et slankeunderforum. Dersom et slankeunderforum øker mengden slankefokus, og vi ikke ønsker å øke det fokuset, mener jeg.

Gammel 26-06-08, 10:41   #87
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Der serverte du argumentet jeg egentlig ikke ønsket å lese i denne tråden. Et tungt argument mot opprettelsen av en hver form for lukkede grupper på internett. Poenget med å danne en lukket gruppe er jo at folks skal være "virkelige", seg selv i den.

Så klart er man det. Men om noen blir sure for at dere evt senere skulle bestemme dere for at det ikke fungerer. Konsekvensen blir jo ingenting annet enn forbipasserende sure miner evt. Det er det da her rett som det er.

Men antar at det blir nei. Greit nok.. var verdt et forsøk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:47   #88
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skulle ønske det kunne blitt et lukket forum ja...

Gammel 26-06-08, 10:51   #89
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig er det ikke så viktig for MEG om det er lukket eller ikke. Men tråden blir så innmari lang og det er vanskelig å holde seg oppdatert. Det er mange som trenger litt ros og klapp på skulderen, deriblant meg selv....... Og de forsvinner litt i mengeden.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 11:02   #90
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg vil veldig gjerne være med i en sånn gruppe. Jeg har ikke vært aktiv i slanketråden her på FP nettopp fordi den er i overkant åpen.

Akkurat nå går slankingen min rett til helvete, og kunne trengt noen å støtte meg på.

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Signerer denne.

Signerer jeg også. Et eget lukket slankeforum hadde vært veldig fint for min del.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 14:33   #91
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skulle også ønsket det var et eget slankeforum, med inngangskrav ala M1. Kunne kanskje vært et underforum på helserelatert, der det var inngangskrav?

Joika: Hvordan ser du for deg at et eget slankeforum skulle sett ut? Tenker da på om hver og en slanker skulle ha seg en egen oppdateringstråd? Og en annen tråd for diskusjoner om mat, klær, trening.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 15:12   #92
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Skulle også gjerne hatt et slikt underforum.

Jeg orker rett og slett ikke delta i slanketråden. Det skjer "for mye" der, og jeg orker ikke lese 7 sider hver gang jeg er innom for å oppdatere meg. Klarer rett og slett ikke følge med.

M1 synes jeg har relativt lave opptakskrav, så det er ikke akkurat foraet jeg velger dersom jeg skal skrive noe privat, nei..

Gammel 26-06-08, 15:21   #93
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

M1 synes jeg har relativt lave opptakskrav, så det er ikke akkurat foraet jeg velger dersom jeg skal skrive noe privat, nei..

Hva synes du ville være passende opptakskrav for et eventuelt slankeforum? Og er det viktigst at det er brukere, eller at det er brukere som har vært aktive en stund (slik poenget er med MI og MII), eller er det f.eks. viktigst at alle brukerne selv har vektproblemer?

Gammel 26-06-08, 15:29   #94
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hva synes du ville være passende opptakskrav for et eventuelt slankeforum? Og er det viktigst at det er brukere, eller at det er brukere som har vært aktive en stund (slik poenget er med MI og MII), eller er det f.eks. viktigst at alle brukerne selv har vektproblemer?

Det viktigste er at det er brukere som har vært aktive en stund. Litt fler innlegg uten røde prikker ville vært bra.

Gammel 27-06-08, 09:40   #95
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg bare skumlest litt her altså, men fikk ikke med meg at dere kom fram til en konklusjon? Syns også det hadde vært helt OK med et lukket slankeforum. Er ikke overaktiv der vi er i dag, men det er kjekt å "titte innom" for å få gode råd og motivasjon av de mer erfarne i tråden. Har personlig ikke de største problemene i forhold til vekta, men det betyr ikke at jeg ikke skjønner at det er det mange andre som har og som ikke føler for å dele dette med hele forumet. ( For meg blir det litt feil å sammenligne dette med ønsket om f.eks en egen fotballgruppe) Ellers har jeg ikke helt oversikten over hva de ulike forslagene innebærer, så jeg gir meg her....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 11:05   #96
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Det viktigste er at det er brukere som har vært aktive en stund. Litt fler innlegg uten røde prikker ville vært bra.

For å komme inn i medlemsområdet må man ha 5 innlegg og ingen røde. Men for å komme inn i M1, så må man ha 100 innlegg og 100 i ryktepoeng. Man kan godt poste seg til 500 innlegg, men har man ikke 100 i ryktepoeng, så kommer man ikke inn der. M2 1000 innlegg og 1000 i rykte. Jeg synes det er ganske mye all den tid vi justerer ryktepoengene underveis slik at ingen gir mer enn 10 poeng i en engang.

Gammel 27-06-08, 11:23   #97
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

For å komme inn i medlemsområdet må man ha 5 innlegg og ingen røde. Men for å komme inn i M1, så må man ha 100 innlegg og 100 i ryktepoeng. Man kan godt poste seg til 500 innlegg, men har man ikke 100 i ryktepoeng, så kommer man ikke inn der. M2 1000 innlegg og 1000 i rykte. Jeg synes det er ganske mye all den tid vi justerer ryktepoengene underveis slik at ingen gir mer enn 10 poeng i en engang.

Ja, stemmer. Sorry, my bad!!

Gammel 27-06-08, 11:42   #98
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg vil veldig gjerne være med i en sånn gruppe. Jeg har ikke vært aktiv i slanketråden her på FP nettopp fordi den er i overkant åpen.

Akkurat nå går slankingen min rett til helvete, og kunne trengt noen å støtte meg på.

Jeg slanker meg ikke, men jobber med en livsstils- og tankeendring som foreløpig ikke går så mye bedre. Kjenner igjen behovet for mer lukket tråd for oppmuntring. Jeg ønsker meg en Helserelatert-liknende del av Medlemssalongen, eller omvendt, at Helserelatert hadde samme inntakskrav. Jeg har høy terskel for å dele rundt dette, det er sårt, privat og tildels flaut. Men jeg ville ihvertfall ikke klart å melde meg inn i et eget lukket fora, terskelen ville blitt altfor høy. Jeg ser for meg at det ville blitt et fora hovedsakelig for de som allerede er i gang, eller "inviteres" med.

Nå skal det sies at jeg er imot et lukket fora for pedagogene også, da jeg veldig gjerne skulle fulgt med på pedagogiske diskusjoner men synes det virker ufint å søke tilgang bare for å lese litt. Jeg har ikke samme interesse av å lese andres slanketråder. Der ser jeg for meg at jeg ville deltatt hvis jeg deltok sammen med slankere i mer generelle tråder om livsstilsendringer, og ble "kjent" der.

Jeg synes forøvrig det ville være helt greit at det var individuelle tråder sammen med fellestråder under Helserelatert, men er enig i at det er litt skremmende å diskutere så såre tema der det kun kreves 5 innlegg uten rødprikker.

Sist redigert av Balanse : 27-06-08 kl 11:59. Årsak: Freudiansk om paddagogisk?
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 11:46   #99
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Men jeg ville ihvertfall ikke klart å melde meg inn i et eget lukket fora, terskelen ville blitt altfor høy. Jeg ser for meg at det ville blitt et fora hovedsakelg for de som allerede er i gang, eller "inviteres" med.

Det er en av de tingene som gjør at jeg er skeptisk til et lukket "innmeldingsforum". Jeg skjønner at det er nettopp det noen ønsker seg, men det vil jo være synd å miste f.eks. sånne brukere som du, og det vil være synd for dem som kunne tenke seg å lese og lære uten å skrive så mye selv (som du nevner ang. pedagoggruppen).

Gammel 01-07-08, 10:37   #100
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg lest denne tråden og tråden om en lukket gruppe for pedagogene, og jeg må si jeg er litt forvirret. Dette er så vidt jeg kan se begrunnelsen for at pedagogene har fått sitt forum:

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Pedagogene prater om ting som ikke har særlig interesse for andre enn pedagoger. De som er interessert i pedagogikk er etter det jeg har forstått velkommen selv om de ikke har formell utdanning.

Gjelder ikke dette mange av underforumene? Jeg er så og si aldri innom barneutstyrshjørnet eller jåleforumet, og det er også andre forum som har liten interesse for meg. Men det at noen diskuterer noe i et forum som har liten interesse for andre, er vel egentlig ingen grunn for å stenge det? Jeg ser det dessuten som en konsekvens av at pedagogforum lukkes, at "slankerne" også får sitt lukkede forum. Jeg ser at det blir brukt som argument mot slankeforum at det er bra om andre brukere kan gå inn å delta i diskusjonen som en slags motvekt - om nødvendig, og det tror jeg kan være lurt. Men det gjelder vel også et pedagogforum?

Jeg er generelt imot at underforum stenges, men jeg synes det kan være en god idé å flytte "slankeforumet" til M1 hvis det er et ønske fra mange.

Skrev Embs litt rotete og hit og dit...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.