Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-08, 17:59   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Den så jo veldig grei ut. Kan den duge som eneste vogn til mellomsøster når hun stort sett skal sitte i den til og fra barnehagen samt sove i den (hun har akkurat passert 2 år)?

Det tror jeg går veldig bra.
Hannah, på snart 3, lå fint i den iallefall. Selv om hun har sluttet sove kan det jo være kjekt med liggestilling. Dessuten har jeg tenkt at Peder kan ta den i bruk utover høsten/vinteren allerede.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 19:47   #2
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også kjøpt den trillen, takket være deg, Gunnis!
Vi kjøpte i lime. Kjempekul!

Hønni er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 22:14   #3
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det tror jeg går veldig bra.
Hannah, på snart 3, lå fint i den iallefall. Selv om hun har sluttet sove kan det jo være kjekt med liggestilling. Dessuten har jeg tenkt at Peder kan ta den i bruk utover høsten/vinteren allerede.

Jeg håper de fremdeles har vognen og tilbudet på Alnabru på onsdag. Da skal jeg i så fall kjøpe den... i lime.

Gammel 28-06-08, 09:57   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Fra Taylorshoes. Crocsene mine er for store (kjøpte dem høyggravid. Lurt.), og jeg trenger noe smått til sommeren.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 29-06-08, 21:42   #5
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Endelig!!!

Gammel 29-06-08, 21:44   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Endelig!!!

Vi får satse på en regntung sommer for deg, da...? Kjempestilig!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 00:21   #7
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Vi får satse på en regntung sommer for deg, da...? Kjempestilig!

Takk. Jeg håper jeg ikke trenger den i sommer da. Men nå er den i det minste i hus!!

Gammel 30-06-08, 00:55   #8
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ariel: kjempefin! Har også lyst på en sånn!

Ina er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 01:21   #9
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Ariel: kjempefin! Har også lyst på en sånn!

Jeg har siklet på den i 2 år nå, og endelig tok jeg meg råd til å kjøpe den. Angrer overhodet ikke, og gleder meg nesten til det begynner å regne. Fant jo en hel Marimekkobutikk i gamlebyen i Fredrikstad jo...

Gammel 30-06-08, 08:47   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sko.
Ønsket de meg lenge og endelig hadde Net-A-Porter fått de i min størrelse.
Christian Louboutin

Gammel 30-06-08, 11:55   #11
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Hva koster Marimekko regnkåpen ?

Jeg har sett den "live" på en voksen dame og den var knall fin !

(Jeg har letet etter regnkåpe i 2 år, men ikke funnet noe jeg kunne tenke meg...)

silje er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 13:17   #12
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Sko.
Ønsket de meg lenge og endelig hadde Net-A-Porter fått de i min størrelse.
Christian Louboutin

Knalltøffe, synd at ikke vi bruker samme sko str. for da kunne jo jeg overtatt dem når du var lei av dem. Har noen som ligner litt og de er veldig gode å gå med.

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 13:30   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Disse skal jeg ha

Gammel 01-07-08, 13:31   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Knalltøffe, synd at ikke vi bruker samme sko str. for da kunne jo jeg overtatt dem når du var lei av dem. Har noen som ligner litt og de er veldig gode å gå med.

Jeg liker veldig godt slike sko med denne hælen/sålen.
Gode å gå med.Skoene har kommet i dag,gleder meg til å komme hjem å prøve de.

Gammel 01-07-08, 23:25   #15
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

B6539B0001.jpg
Tallerk

H6155B0003.jpg
Kompressor

T5601B0071M.jpg
Handy manny t shirt

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 23:27   #16
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

OG denne har jeg handlet til Knoll og Tott!
T2201B0025M.jpg

T2201B0025M-B.jpg

Blomst er ikke aktiv  
Gammel 02-07-08, 23:44   #17
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Dette har jeg også handlet x 2
DSCF3208.jpgDSCF3209.jpgDSCF3210.jpgDSCF3217.jpgDSCF3218.jpg
Tre første fra Lisbeth Dahl, sko og genser fra lindex

Sist redigert av Blomst : 02-07-08 kl 23:51.
Blomst er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 23:30   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Amelie: Mannen venter også på ny mobil, og gleder seg som en liten unge! Og du, har du noen tips til hvordan holde orden på spanske margeritter? Mine har en tendens til å se ut som pjuskete ugress etter noen uker, så jeg har droppe det i år.. Men lykke til!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 02-07-08, 18:31   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst;1074684
[ATTACH

12564[/ATTACH]
Handy manny t shirt

Tøff! Er denne til voksen, eller? HAr du lyst til å dele hvor du har kjøpt den? Den tøffe skjorten også forresten, lillebror her er helt hekta på CARS.

Gammel 02-07-08, 20:45   #20
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Tøff! Er denne til voksen, eller? HAr du lyst til å dele hvor du har kjøpt den? Den tøffe skjorten også forresten, lillebror her er helt hekta på CARS.

Tskjorten er til barn, og alt sammen er kjøpt på http://www.disneyshopping.com
De har kjempe mye kult der!

Blomst er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.