|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Vet egentlig ikke, jeg har ikke en spesiell greie som er verre å droppe enn andre, men det hadde vært veldig trist å se for seg et liv uten noe rødvin i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Daglig:
![]() |
#4 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Jeg spiser lite godteri og aldri sjokolade, så det ville ikke vært noe savn for meg. Oster derimot, da ville jeg fått ett kjempe problem |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Røyk, øl, vin, egg og salami. I den rekkefølgen.
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Jeg har ingen spesielle usunne laster. Brød og melk hadde vært det verste for meg å kutte ut. Akkurat nå er jeg inne i en nugatti periode og syns ikke det hadde vært noe særlig å kutte det ut nå, men jeg har kuttet det i lange perioder tidligere uten at det har vært noe problem.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Chilinøtter
![]() |
#11 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Cola, men jeg kan om jeg vil, drakk ikke cola mens jeg var gravid med barna. :flink:
![]() |
#13 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Pasta, ost og god drikke (les: vin).
![]() |
#14 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Kaffe ville vært det verste, og noe jeg ikke har lyst til å kuttet ut heller. I tillegg er jeg i perioder avhengig av Cola Zero, men det tror jeg at jeg lettere hadde kunna droppa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Expired
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Jeg har faktisk godt over til koffeinfri kaffe. Godt.
![]() |
#18 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Ja, forrresten, jeg klarer å kutte det hvis jeg vil (= går opp i vekt og hater det), men akkurat nå vil jeg ikke i det hele tatt.
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Veldlig lite ville vært ekstremt vanskelig i seg selv, men jeg ville slitt med å kutte ut alt. Jeg spiser litt sjokolade, litt vafler og sveler og den slags i helgene, litt godteri når det passer sånn, har litt sukker i kaffe latten og liker dessert om søndagen. Til sammen blir det jo litt. Men jeg merker at jeg ikke "gumler" slik jeg gjorde før, og selv om det kanskje er litt for mye totalt sett, så vil jeg heller det enn å drive og leeeengte etter en svele til, en is eller søtere kaffe.
![]() |
#20 |
Pauset
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Pepsi Max var helt klart værre enn røyk. Enda fersk eksdrikker av max (4 måneder) så jeg kommer ikke på noe nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|