|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva er det med klesstørrelser?
Trakk du den konklusjonen over det jeg skrev? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Shake it out!
|
![]() |
#83 |
Shake it out!
|
Jeg gjorde visst det
![]() |
#84 |
|
![]() Sv: Hva er det med klesstørrelser?Jeg oppfatter det ikke som mobbing i det hele tatt, Milfrid. Roe seg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva er det med klesstørrelser?Men hønni fortjente pes, det gjør ikke jeg
![]() |
#86 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er det med klesstørrelser?Her har en fjær jammen fått lov til å bli til fem høns. Jeg synes det høres styrete ut at buksene er så ulikt merket at det ikke er mulig å vite om man er den ene eller den andre størrelsen. Om det er str. 27 man vanligvis kjøper eller str. 52, er det like styrete å stå i prøverommet å ikke få på buksen i den størrelsen man vanligvis bruker, er det ikke det da? Da må man kle på seg igjen sine egne klær, gå ut og bytte og så tilbake og skifte igjen, uansett størrelsen på buksa.
![]() |
#87 |
Shake it out!
|
Takk for at du tok det som egentlig var poenget i innlegget mitt!
![]() |
#89 |
Shake it out!
|
Gir du deg alt? Pyyysa
![]() |
#91 |
Leser
|
![]() Sv: Hva er det med klesstørrelser?Enig at det er styrete. Nå har jeg akkurat sendt tilbake en bukse jeg har bestilt på nett og der målte jeg meg jo etter alle kunstens regler før jeg bestilte. Men ... de prøvde jo med internasjonal merking for et par år siden? Da måtte man kjøpe bukser i størrelse DD78(?).
![]() |
#92 |
Shake it out!
|
Og ingen sympati med en overallergisk gressenke (herregud, det er jo ikke rart jeg nyser sånn, jeg er jo allergisk mot gress
![]() |
#93 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva er det med klesstørrelser?Jeg sitter her i spenning og lurer på om noe av det min kjære har kjøpt til meg på Victoria's secrets passer. Har bedt ham kjøpe den størrelsen jeg passer her hjemme, men vi får nå se... Er det market for ubrukte bh'er på FP
![]() |
#94 |
|
Du har allerede innrømmet at det er ditt problem. Jeg sparker ikke gressenker som ligger nede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan da ikke samenligne Zizzi og butikker med vanlige størrelser. En butikk som spesialiserer seg på store damer og selger sine egene merker ville jo være dumme om de ikke sørget for at størrelsene var optimistiske. Det gir medsalg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva er det med klesstørrelser?Nei? Fremdeles ikke lyst på en skikkelig
![]() |
#100 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer denne jeg. Det synes jeg er styrete. Jeg blir så VARM og STRESSA av å prøve klær i et bittelite prøverom. Når jeg kommer ut ser det ut som jeg "har hatt meg" der inne. På Zara endte jeg opp med å kjøpe to bukser fra TRF avdelingen. Og den ene måtte jeg ha i 40 og den andre i 36. På gina tricot må jeg ha 26.. OG det er faktisk ikke fysisk mulig. 26 tommer er et matematisk mål!!! *for innføring av like str. i verden og krig og fred og sånn* |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|