|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#5 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en vogn!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Vi er veldig fornøyd med Bugaboo, vi da (selv om vi bor på østkanten
|
|
|
#8 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en vogn!anbefaler ikke teutonia spirit s3, fordi den er forferdelig på snøføre, og stopper opp ved hvr minste motgang. (men den er ypperlig i butikker og til bygåing...)
|
|
|
#9 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Anbefal meg en vogn!Hva med disse da Mim?
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg har jo prøvd endel av de omtalte vognene nå, så jeg kan jo kommemed mine erfaringer:
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Når har du termin igjen? Du må antakelig velge hva som er aller viktigst for deg. Etter min mening er det noen vogner som veldig gode, men litt forskjellige. Altså må man ta en nytteanalyse.
|
|
|
#14 |
|
En som trener
|
Mitt oktoberbarn er lang for alderen (70-80 persentilen på forrige kontroll), er nå fire måneder og har fortsatt god plass i OTH-bagen. Bruker Buggy Mummy-posen (=OTH sin pose). |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ja, det ser jo ut som din snuppe stortrives der, men jeg prøvde som sagt da Sneipen var under 4 mnd (og fremdeles koste seg i voksipose i Teutonia softbag), og det gikk ikke i det hele tatt. Nå var han både lang og tjukk, da, og gutter er vel større også. De i barselgruppen min med OTH måtte også ut av bagen en stund før jul, altså før 6 mnd. i hvert fall. :amnesi:
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Og ja, TFK er vel den eneste av disse som har brems på bakhjulene også. Det tror jeg er kjekt å ha på skogsturer.
|
|
|
#19 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg kan signere Scarletts oppsummering. Det eneste jeg vil bemerke er at jeg ikke opplever TFK-bagen som romslig. Den er lang, men har en litt dum fasong til å ha pose i. Sportsvognsdelen til TFK er derimot veldig stor og god.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Ja, jeg har ikke brukt TFK selv. :Presiserer: Men jeg synes den virker stor, og de jeg kjenner som har den (hvilket inkluderer halve jobben) har brukt den lenge og er generelt veldig fornøyd. Men den er ikke av de letteste vognene, da.
|
![]() |
| Emneord |
| bakovervendt, ergonomisk, fargeanalyse, forovervendt, klassiker, lilleleopose, pimpa buggis, polhandling, skinnpose, sove, vogndilla, voksipose |
|
|