|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Bikini
Storesøster har stort sett hatt badetruse. Hjemme i hagen har ungene vært helt nakne, men på stranda er det OK med ei lita bukse for å unngå sand i rumpa.
![]() |
#82 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hun bruker solfaktortøy, alltid, når hun bader ute. Tidligere brukte hun hel dress men nå går det mest i t-skjorter og truser. Inne har hun en våtdrakt uten armer.
![]() |
#83 |
Come what may...
|
Jeg har ingen problemer med nakenhet. Men må flire litt når jeg leser at folk synes det er helt ok at barna deres bader naken, men liker ikke bikinioverdel for det kan oppfates seksuelt! :humre.
![]() |
#84 |
Dårlig husmor
|
Poenget er at bikinitoppen seksualiserer fordi den antyder at jenten har noe å skjule. Det har hun ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Come what may...
|
![]() Sv: BikiniDet er jo ikke snakk om å ha noe å skjule. Det er snakk om ett plagg. En ting som er helt naturlig. En topp. Men det er nå i mine øyner. Du kan selvfølgelig mene noe annet.
![]() |
#86 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BikiniOk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BikiniMin jente blir 8 i Mai, hun får ikke bikini enda. Bruker badedrakt som hun velger ut selv.
![]() |
#88 |
superbruker
|
![]() Sv: BikiniMine jenter på 5 og 7 år har bikine. Jeg har ikke noe problem med det. De får velge selv når vi kjøper badetøy. Ungene velger ut i fra mønster typ hello kitty osv. Ikke ut ifra at det skal være sexy. At andre tenker at det kan være sexy er dems problem.
![]() |
#89 |
This is normal!
|
Virkelig?! Begynner å fnise med tanke på ettåringen min i bikini. Og det høres da forferdelig upraktisk ut... Og komisk. Og unødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|