|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Ja, eg er heilt einig med emm. Det er ikkje galskap å få fire born dersom det er det ein vil og ønsker å prioritere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Det er selvfølgelig ikke galskap sålenge man har ressurser og overskudd til å følge opp alle barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Jeg er litt overrasket over at så mange får negative kommentarer. Enten beveger jeg meg i et beskyttet miljø, eller så er jeg utstyrt med selektiv hørsel.
![]() |
#84 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Jeg har ikke fått noen negative kommentarer enda fra de jeg har fortalt det til. Dragen er dog veldig glad for at det ikke er henne.
![]() |
#85 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?
Signerer, bare bytt ut jenta med gutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Shake it out!
|
I følge noen venner av oss som HAR fire unger, så ER det helt galskap å ha fire unger
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 25-02-08 kl 10:51. Årsak: Erstattet komma med punktum... |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Snuppene mine født -99 -02 og -05 Sist redigert av Go\jenta : 25-02-08 kl 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Helt konge
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Samme her
![]() |
#91 |
Pauset
|
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Og så syns jeg at folk kan mene hva de vil om hvor mange barn som er passe, men holde det for seg selv når de møter noen som ikke deler deres syn. De eneste gangene jeg føler meg berettiget til å uttale meg, er når folk som har problemer med å dekke de basale behovene til de barna de allerede har skaffet seg, går hen og får enda fler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Glamorøs
|
Jeg syns ikke det er galskap å få fire barn, men det er ikke det jeg ønsker meg. Skulle jeg plutselig bli gravid med trillinger så hadde vi selvsagt greid det, men vi måtte ha lagt om livsstilen kraftig. Jeg ønsker å ha råd til å bo sentralt og kunne reise mye, det vil bli vanskelig med fire barn.
![]() |
#94 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Nei, det har ikke noe med galskap å gjøre. Vi har tre og jeg ønsker meg en til, mannen sier nei. For oss har det først og fremst med økonomi å gjøre.
![]() |
#95 |
Glamorøs
|
Jeg syns ikke noen fortjener spydige kommentarer på hvor mange barn man velger å ha, men jeg må innrømme at jeg syns det er spesielt med 11 barn og lurer svært på hvordan man får det til å gå rundt, både tidsmessig og økonomisk.
![]() |
#96 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?En god venninne har opplevd å vokse opp i en familie med 11 søsken.
![]() |
#97 |
Epikur
|
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Som storesøster til 5 og kusine til kull på både 4 og 8, så tenker jeg ikke på mange barn som annet enn koselig, morsomt, utfordrende og sosialt. Vi er så spredt i alder at vi har vært maks 5 stykker hjemmeboende samtidig og hadde to ekstraseter bakerst i bilen. De som er 8 er tett, og der kjøpte de en minibuss, tok minibusslappen og det gikk fint. De 4 er ganske tett, og der kjøpte de en bil med to ekstraseter bakerst.
![]() |
#98 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Jeg bryr meg katta om hvor mange barn folk har, så lenge de ikke fremelsker sitt eget valg og anser det som "det bør det være for alle og enhver".
![]() |
#99 |
flisespikker
|
![]() |
#100 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Er det galskap å sette fire barn til verden?Galskap er det ikke, men for egen del er det uaktuelt med flere enn 2. Så når nr 2 kommer er vi ferdige, iallefall med egne barn. Kunne nok tenkt meg å være fosterhjem om noen år, men det får vi tenke på da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|