Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-08, 19:13   #81
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prikker dere?

Jeg prikker!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 19:33   #82
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Det går litt i bølger her - nå er jeg inne i en prikkelatskapsperiode. Vet ikke hvorfor - det krever jo ikke akkurat så mye å trykke på det lille symbolet. Lover å bli flinkere.

Gammel 11-02-08, 19:54   #83
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg prøver så godt jeg kan å huske det... ikek like flink som jeg skulle ønske...

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 20:29   #84
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal bli flinkere.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 20:30   #85
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg prikker når jeg husker det.

Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 20:46   #86
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg pikker alle farger.

.

Gammel 11-02-08, 21:01   #87
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en prikker.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 21:04   #88
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

prikke prikke, titt og ofte.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 21:13   #89
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ja, noen prikker er små, men det er ikke størrelsen som teller.

Hold fast på den tanken du. Noen tanker kan (tydeligvis) ikke tenkes for ofte.

Ellers er jeg en prikker, men det blir mye de samme som får prikkene. :børUtvideSinHorisont:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:02   #90
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg prikker ofte!

Gammel 11-02-08, 22:09   #91
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg prikker alt for sjelden.

Gammel 11-02-08, 22:30   #92
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tar det slutt på prikkene?

Gammel 11-02-08, 22:31   #93
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prikkene varer evig.

(Se så flink jeg var som ikke glemte r'en denne gangen heller! )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:39   #94
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Prikkene varer evig.

(Se så flink jeg var som ikke glemte r'en denne gangen heller! )

Ja, lurte litt på det der med røde og grønne pikker se

Gammel 11-02-08, 23:11   #95
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

For å gi tilbakemelding til et innlegg, trykker du på dette symbolet: under avataren. (Det skal forestille en vektskål, men det er det ikke så mange som ser. ) Da får du opp et vindu der du kan krysse av for om du er positiv ("grønn prikk") eller negativ ("rød prikk") til innlegget, og du kan også skrive en kommentar.

Hvis du går inn på kontrollpanelet ditt, kan du se om du har fått tilbakemeldinger fra andre, og lenger ned på siden står også de siste tilbakemeldingene du har gitt ut.

Jeg lærer stadig noe nytt her på FP. Tusen takk, Skilpadda! Fikk noe info om prikking av en venninne som også er inne her. Spørs om jeg må gi dere to hver sin grønn prikk nå da!!!

Gammel 11-02-08, 23:14   #96
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Men nå kom jeg på mer jeg lurer på: Jeg har bare en prikk under avataren min- andre har mange. WHY??? Jeg har da faktisk fått noen grønne prikker... Fant ut det i dag- etter (som sagt) å ha lært nye ting om FP.

Gammel 11-02-08, 23:16   #97
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av StiBy, her.

Men nå kom jeg på mer jeg lurer på: Jeg har bare en prikk under avataren min- andre har mange. WHY??? Jeg har da faktisk fått noen grønne prikker... Fant ut det i dag- etter (som sagt) å ha lært nye ting om FP.

Man får flere grønne prikker under avataren etterhvert som prikkepoengene øker. Jeg har nå to grønne prikker under avataren.

Gammel 11-02-08, 23:17   #98
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av StiBy, her.

Fordi andre har maaaange flere prikker enn deg, enn så lenge. Antall grønne prikker under avataren henger sammen med antall ryktepoeng. (Og det skal noen prikker til for å få mange grønne under der.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:17   #99
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Man får flere grønne prikker under avataren etterhvert som prikkepoengene øker. Jeg har nå to grønne prikker under avataren.

Jepp. Og det er ikke sånn at man får én prikk under avataren for hver prikk man mottar. Jeg aner faktisk ikke hvor mange poeng du trenger for å få flere synlige prikker, men hvor mange poeng du får pr. prikk kommer an på hvor mange poeng den som prikker deg har.

Gammel 11-02-08, 23:18   #100
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Og det skal noen prikker til for å få mange grønne under der.)

Sa hun uten antydning til dårlig skjult stolthet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.