Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange venner har du på Facebook?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Mange venner på Facebook?
0-50 32 19,16%
50-100 48 28,74%
100-200 64 38,32%
200-300 20 11,98%
300-400 2 1,20%
400+ 1 0,60%
Deltakere: 167. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-08, 23:15   #81
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange venner har du på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

De som en ignorerer, får de beskjed om at de ikke er tatt opp som venn? Det er jo gudhjelpemeg meldinger om alt..

De får ikke beskjed hvis du ikke legger de til i lista di, og de får ikke beskjed om du har de på vennelista, men sletter dem. :kjekt å vite:

Det er nesten bedre å adde noen som venn, for så å slette dem etter en liten stund syns jeg. (Hvis man ikke bare kan ha de der da).

Gammel 19-02-08, 23:19   #82
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg er oppe i 17 stk nå

Sender som regel ikke forespørsel selv, føler meg utrolig teit, og det samme gjelder egentlig her inne også, fikk litt facebookfølelse når jeg sendte avgårde første venneforespørsel her, og et ørlite flashback til skoletiden. "Vil du være vennen min" Men er barnslig lykkelig når noen har sendt meg et venneønske da

Gammel 20-02-08, 12:57   #83
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har 44.... Sier nei til mange da.... Liker ikke venner jeg

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 23:30   #84
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde 307 venner på Facebook sist jeg sjekket .

Gammel 21-02-08, 08:38   #85
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...jeg kan ikke se for meg at jeg hadde hatt nerver til å avslå en friends request...

(Også hadde jeg blitt kjempeflau om noen hadde avslått min... Norma no-friends, liksom .)

Gammel 12-03-08, 20:57   #86
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Har 32. Blir nok flere, siden jeg bare hat vært på "boka" i et par-tre uker.

Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 21:00   #87
Lotte
Aktiv

Lotte sin avatar

Lotte er litt kul
Standard

Kanskje jeg er oppe i 85 nå. Sender ikke ut spørsmål til andre om de vil være vennen min. Venter bare på at de skal spørre jeg.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 21:51   #88
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

0 venner der. Bruker ikke facebook.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 21:55   #89
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

0 venner der. Bruker ikke facebook.

Samme her. Har aldri vært innom engang. :sær:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 07:09   #90
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Har ikke facebook

Gammel 13-03-08, 08:19   #91
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Særinger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:11   #92
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

107

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 21:22   #93
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

133.

Gammel 17-03-08, 11:08   #94
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen - bruker det ikke.

Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 12:40   #95
Ke@
Aktiv

Ke@ sin avatar

Hvor: Hjemme
Ke@ er litt kul
Standard

0-50. Er nesten aldri på Facebook.

Gammel 17-03-08, 12:55   #96
Britta
..nettavhengig studinne..

Britta sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Elvebyen
Britta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange venner

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes vel ikke akkurat Facebook sier så mye om hvor mange venner jeg har. En kreativ Viggo Venneløs kan ha 200 venner (man har jo gått i klasse med veldig mange), en annen kan ha et stort nettverk men ikke gidde å engasjere seg i å få alle inn på lista si. Selv har jeg vel rett oppunder 100 på vennelista.

Jeg tror jeg i dette tilfelle drister meg til å sitere Irma - før jeg "tilstår" at jeg har nesten 300 på min såkalte "venneliste" på Facebook.

Å kalle det en venneliste blir for mitt vedkommende en smule overdrevent, man kan kanskje heller kalle det bekjentskaper. Mine virkelig venner figurer nok også på listen ja, men kontakten jeg har med dem foregår ikke ved hjelp av et tastatur og en skjerm.

Mye av grunnen til at min liste har dratt seg såpass opp er fordi jeg studerer på en høgskole hvor gjennomsnittsstudenten er mellom 20 og 25 år, i tillegg til at "sosialkomiteen" på skolen bruker Facebook til å annonsere arrangementer mm. Derav er de aller fleste studentene brukere av Facebook og envidere en del av hverandres nettverk og "venneliste". Når man da plusser på familie og slekt i inn og utland, venner som har flyttet over dammen, brukere av et annet forum jeg er på, ansatte og styremedlemmer i en bedrift jeg sitter i styret på og alle de jeg gikk på skolen sammen med den gangen for mange, mange år siden - så blir det plutselig en rimelig stor håndfull mennesker.

Britta; mor til Katta (10.00) og Kris (03.05)
Britta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 18:03   #97
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Ingen. Jeg er ikke på Facebook.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 20:49   #98
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå er jeg oppe i 63

Gammel 18-03-08, 23:41   #99
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Ingen, er ikke på facebook, registrerte meg der, men har ikke vært der siden.

Men jeg er en del på nettby da.

Gammel 18-03-08, 23:47   #100
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Nå er jeg oppe i 63

Og jeg er oppe i 15 :fortsatt Viggo:

Og en venn her inne.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.