|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#7 |
|
villende
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Når jeg ikke er på vannvogner så er jeg glad i vin. Mannen er langt over gjenomsnittet vininteressert, og vi samarbeider ofte om å komponere måltider der vin og mat komplementerer hverandre. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Smugleser
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Denne gjør. :gleder seg til helgen:
|
|
|
#11 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er glad i vin, både til mat og alene. Drikker både rødvin og hvitvin og ikke minst champagne. Er ikke noen vinkjenner, men er glad i italiensk rødvin(chianti....) og spansk rødvin (rioja). Av hvitvin er chablis en klar nr en, med chardonnay på andreplass. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Åh... Etter å ha lest i denne tråden skjønner jeg at jeg MÅ ut å kjøpe inn vin til helgen!
|
|
|
|
#13 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg drikker vin! Og jeg gleder meg til i kveld!
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg liker godt rødvin, men drikker svært sjelden. At yndlingen min heter El Copero (både rød og hvit) og koster 79,- eller noe sånt på polet sier vel sitt om kunnskapene.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker FP-ere vin?Nebbia: Har du prøvd noen økologiske rødviner? Jeg kjøpte en i går som jeg ikke har fått smakt på enda, på polet kunne de ikke svare på om den var god.... Det er forøvrig pappvin, heter sangiovese og er italiensk. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Drikker FP-ere vin?
|
|
|
|
#17 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker FP-ere vin?Jepp, det går an Nemi80. Min kjære ville ikke høre snakk om vin da jeg traff ham og jeg gråt mine salte tårer over ikke å få dele en flaske vin mens jeg så ham dypt inn i øynene. Han ble endog på et tidspunkt ganske snurt over at jeg prøvde å tvinge ham til å drikke vin. Plutselig en dag ble han likevel konvertert. Det skjedde over en flaske amarone.
|
|
|
#19 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker FP-ere vin?Rødvin og meg.
|
|
|
#20 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Drikker FP-ere vin?
Jeg tar med meg en flaske eller to og kommer på besøk. Passer første helgen i februar?
:har laget handleliste:
|