Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hva synes dere om Facebook?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-08, 21:33   #1
Dama
Liten, sterk, smart

Dama sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Dama har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Næsj, det var artig å finne igjen gamle bekjente, sånn til å begynne med. Men etter det ble det kjedelig, så jeg har deaktivert profilen min.

Dama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 19:03   #2
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg er der.

Men jeg gjør ingenting der lenger. Så jeg kunne vel like gjerne slettet meg, men det sitter litt langt inne. Veldig skoledagbok'ish med alle disse fånyttes aplikasjonene, synes jeg.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 02:51   #3
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er medlem, men ignorerer det meste av sånne bli medlem her og der saker....... Ligger lite om meg der....

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 17:44   #4
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er der, og snoker på gamle kjente med jevne mellomrom. Men alt dilldallet ignorerer jeg, oppdaterer også sjelden i "is-feltet". Koselig å lese hvordan det går med folk og se bilder. Er nokså lite paranoid selv og legger ut noen bilder innimellom selv også.

Gammel 02-03-08, 17:55   #5
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er med og liker det ganske godt. Er ikke inne hver dag lenger, men dog. Bruker gruppene mest. Har en superhemmelig, lukket gruppe som kun synes for oss fire ekslusive medlemmer. Der kommuniserer vi om superhemmelige ting. Før sendte vi mailer til hverandre, men det er mye mer oversiktlig med en wall, der alle kan se hva alle har skrevet. I tillegg har jeg blitt kjent med et par stykker gjennom noen morogrupper og er medlem av bandgrupper til venner og kjente - så kan jeg se om det er noen jeg kjenner som skal på konsertene deres før jeg bestemmer meg for å gå selv.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 18:09   #6
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Tusta er litt kul
Standard

Jeg registrerte meg. Fant altfor mye informasjon altfor tidlig om faren til E, så jeg fjernet alt av bilder. Profilen står der enda, men har ikke vært inne på evigheter.
Jeg kjenner også meg selv såpass godt at jeg har nok av steder å vandre på når det kommer til internett.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 09:44   #7
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker facebook Har truffet igjen mange fra skoletiden m.m Noen blir det bare vekslet noen få mekdinger med, siden vi er blitt så forskjellige. Andre igjen utveksler jeg stadig meldinger med Jeg blir nok å finne på facebook lenge enda...

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 00:26   #8
NuppNupp
Nybegynner

NuppNupp sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
NuppNupp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Scheeeeeedelig... Var moro sånn ca 5 min.

NuppNupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 00:33   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hater egentlig Facebook ganske intenst akkurat nå, men elsker det ganske intenst også.

:ambivalent:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 00:36   #10
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg hater egentlig Facebook ganske intenst akkurat nå, men elsker det ganske intenst også.

:ambivalent:

aC - hva skjer med at du har rappa avataren til mumrik 'a?

*forvirra*

Og fortell tante Zoë alt om ditt elsk-hat forhold til FB.

Gammel 06-04-08, 00:37   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

aC - hva skjer med at du har rappa avataren til mumrik 'a?

*forvirra*

Og fortell tante Zoë alt om ditt elsk-hat forhold til FB.

"Forvirra" er akkurat tråden du bør søke etter, eller mer korrekt "forvirret". Så skal du få svar. Elsk/hatforhold? Tja. Virtuelt drama er like irriterende som IRL-drama.

Gammel 06-04-08, 00:40   #12
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Elsk/hatforhold? Tja. Virtuelt drama er like irriterende som IRL-drama.

*later som jeg ikke blir nysgjerrig i det hele tatt...*

Gammel 06-04-08, 01:06   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

*later som jeg ikke blir nysgjerrig i det hele tatt...*

Haha, ikke noe spennende, dessverre.

Gammel 06-04-08, 00:57   #14
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Synes facebook er helt greit, i små mengder

Gammel 06-04-08, 09:49   #15
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ganske morsomt med facebook, da kan en oppdatere seg om folk som en kjente fra gamle dager, har funnet mange som jeg ikke har sett siden jeg gikk ut av 9. klasse over 20 år siden.

En trenger vel ikke gå inn og blokkere alt en får, bare gå rett til profil, så er det problemet løst.

Har heller ikke der lagt ut bilder av barna, har nok en seriøs sperre på det.

Gammel 13-04-08, 20:25   #16
yt1300
Fullverdig medlem

yt1300 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
yt1300 er litt kul
Standard

Det eneste som er teit med facebook er at de ikke er blitt kjøpt opp av google

Gammel 13-04-08, 20:27   #17
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Vet ikke hva jeg synes, men tviler på at jeg skal bruke tiden min der også. Heller nett med vett (mao forbli her)!

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 21:13   #18
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Har ikkje skjønt opplegget med Fjaseboki.
Eg skjønte aldri opplegget med MSN heller.

No skal det seiast at eg aldri har hatt motivasjon til å sette meg inn i sånne nymotens greier heller

Men eg har skjønt at det er Plassen for å grave opp døde hundar eller noko i den sjangeren

Gammel 16-04-08, 22:01   #19
guttem@mm@
Nybegynner

guttem@mm@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes face-book er noe tull. Jeg føler det er mest for å snoke på andre og har ingen nytteverdi av dette. De vennene jeg ønsker å ha kontakt med har jeg kontakt med via andre medier e.l og folk jeg har glemt eller ingen kontakt med har jeg ikke behov å ha kontakt med heller....

Gammel 19-01-09, 12:33   #20
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Kjedelig! Dessuten er det ikke noe gøy med den gode, gammeldagse sladringen lenger. Når venninnegjengenmøtes, så er det jo ikke vits i å komme med nyheter lenger - for alle har fått det med seg på Facebook allerede.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.