|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Når kaster du ut jula?Julen ble kastet på hue og ræva ut i dag. Vekk med hele stasen, rødt, gull, glitter og granbar passer kun én uke i året her i huset.
|
|
|
#84 |
|
saftig
|
Sv: Når kaster du ut jula?Vi kastet faktisk ut juletreet igår, jeg fikk pustevansker nede i stuen og regner med at det var juletreet. Ekkelt, det har jeg aldri kjent før.
|
|
|
#85 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kaster du ut jula?Har akkurat kastet ut juletreet og det det meste av julepynten. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kaster du ut jula?Jula er borte her også, den forsvant nå i ettermiddag. Men utelysene får stå ei stund til, der er ennå mørketid her.
|
|
|
|
#87 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Når kaster du ut jula?Jeg har ikke giddet ennå, jeg. Og jeg pleier å ikke klare å vente lenger enn til 1. januar. :sløv:
|
|
|
|
#88 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Når kaster du ut jula?Jeg tenker jeg begynner å ta jula i kveld og fortsetter i morra. Skal i gang med en bunke stiler, og da kan jeg ta litt pynt hver gang jeg trenger en pause. Ungene dro til faren i ettermiddag, og det er greit å være ferdig før de kommer hjem igjen fredag ettermiddag.
|
|
|
#90 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kaster du ut jula?Regner med at hele sulamitten skal ut til helgen! Jeg elsker å ha smålys inne, sånn som på stjernene mine og på treet, og kommer til å savne det. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kaster du ut jula?Mannen vil helst ha ut julen så raskt som mulig, jeg vil gjerne beholde den bittelitt lenger, men er veldig klar for å kaste ut julepynten til 13. dag jul.
|
|
|
|
#92 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Når kaster du ut jula?Nå er jula ryddet ut av mitt hus
|
|
|
#94 |
|
Borte
|
Sv: Når kaster du ut jula?Vesla og jeg kom til enighet om at vi skulle gjøre det på søndag. Det blir 13. dag jul det da. Vi pleier å rydde bort alt første helgen etter nyttår.
|
|
|
#95 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kaster du ut jula?Skal kaste ut juletreet i dag. Regner med at jeg fjerner julepynten også i dag, men lar julegardinene henge i noen dager til. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Når kaster du ut jula?1. nyttårsdag.
|
|
|
#98 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når kaster du ut jula?Idag!
|
|
|
|
#99 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Når kaster du ut jula?I dag, tenker jeg. Juletreet står ribbet tilbake der oppe, og siden det må i bilen i år, skal det pokker meg ut før det begynner å drysse. : dumme renovasjonsetaten:
|
|
|
#100 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Når kaster du ut jula?Den ble kastet ut i formiddag. Trist egentlig.
|
|
![]() |
|
|