|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ny
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?føler meg misforstått. Jeg tenker da virkelig ikke på prisen.
|
|
|
#2 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg må innrømme at jeg syntes det var litt rart det året jeg og mannen fikk en flaske shampo. På deling. Av hans foreldre...(som har god råd, og det var ingen spøk). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?
Var det alt?
|
|
|
#5 |
|
A friend with benefits
|
Kanskje dere luktet så fælt, at de følte de måtte gi dere et kraftig hint.
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg husker godt det året bestemor blant annet gav hele familien (meg, min mann, min søster og min mor og far) hjemmestrikkede sokker. Det syntes hun var litt kjedelig så for å "pynte" litt på selve pakka hang hun på et lite kosedyr til hver og hevdet hun hadde valgt ut et kosedyr som lignet på mottakeren. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Det var ganske rart å få mange av de tingene jeg faktisk har ønsket meg fra samme mann som for noen år siden ikke ante hva han skulle kjøpe til meg. Nå er vi jo ikke sammen en gang.
|
|
|
#10 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme gjør min ex-svigermor. Forrige året var det to store røde nisser i keramikk som må stå på gulvet. I fjor, 2 grå keramikk nisser i litt mindre format. I år kom det en elektrisk hjertekrans i perler. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har jeg lurt på og. Har to kasser med stygge nisser jeg ikke klarer å pynte med for de er overhodet ikke meg, men som jeg ikke kan kaste siden det tross alt er en gave. (Og fra svigerslekta i tillegg... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Unik
|
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Mannen gav meg 15 rosa elefanter eit år. Innpakka kvar for seg. ( isbiter ) Ikkje heilt fornøyd med den. Han sjølv syntes det var fryktelig morsomt.
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Mamma har i år sagt mange ganger at de skal kjøpe en lik fellesgave til hver av familiene til jul... jeg hadde ærlig talt ventet noe til kjøkkenet altså men så pakker jeg opp en sånn fotvarmer eller hva det nå skal være!!!!
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Utrolig morsom tråd
|
|
|
#15 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Er "ingenting" en rar gave?
|
|
|
#17 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Han fikk jo "velkommen til verden"- gave fra dem. De syntes nok den gaven var nærme nok jul til at de slo det sammen. Litt rart at begge settene tenkte det samme, men han var langt ut i barnebarnrekka for alle.
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Jeg fikk et rødt melkespann et år. Jeg var vel i ungdomsskolealder og vi bodde ikke på gård. Fra de samme folkene fikk jeg normalt sånne gaveesker med sjampo, balsam og godlukt av det billlige slaget. Siden faren min jobbet med slikt og fikk gratis vareprøver til hele familien var det rimelig bortkastet, men dog bedre enn melkespannet da. Det var virkelig helt ubrukelig.
|
|
|
#20 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?Min rare juleopplevelse skjedde denne jula.. |
|
|
|
![]() |
|
|