|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ustabil
|
Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden på
Ja. Helt forferdelig, er det! Jeg syns vi må sette opp noen regler her. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kjernesnill
|
Her må jeg protestere. Vi fyrer med ved og har en baby på ti måneder, og vi liker ikke at kostholdet hans skal bestå av 50% bark og flis. Derfor må vi støvsuge oftere enn en gang i uka...
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden påJeg må ha det ryddig i sofakroken. |
|
|
|
#6 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden påAh. Så deilig å være i så godt selskap! Men etter å ha tenkt meg nøye om, kom jeg på at det er én ting jeg er nøye på: Bøkene må være sortert etter høyde. Når man har mange bøker, ser det litt ryddigere ut på den måten.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden påJeg så en gang et realityprogram med to helt ramme vaskeeksperter som uttalte at den ulitmate sjekken på om man var hjemme hos en sjuske eller ikke, var å sjekke vaskemiddelskuffen til vaskemaskinen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
trøtt
|
Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden påEtter å ha tenkt meg om lenge og vel har jeg nå kommet på den ene tingen jeg har orden på her i huset. Jeg klipper nemlig av bakepapiret med saks, akkurat sånn som vi lærte på skolekjøkkenet. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden påKommer ikke på noe jeg MÅ ha ryddig jeg heller.. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden påJeg mangler et ryddegen, tror jeg. Synes det er såå koselig å ha det ryddig, men er ikke i stand til å holde det vedlike mer enn et par dager, maks en uke. Skittent er det dog ikke, i hvert fall ikke på oppholdsflater. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
trøtt
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
<*(((<
|
Øyh, vi sorterer jo knivene for seg selv i oppvaskmaskinen. Det er jo noe! Også er det alltid veldig pent og ryddig oppi brelettpakningen, ingen dype daler eller, grøss, smuler. :tvangstanker: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden påDet er ingenting som alltid er ryddig, nei... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Bare for sjusker: Én ting du må ha orden påFinnes det noen som GJØR alt det der? |
|
![]() |
|
|