Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan kler du deg hjemme?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-07, 10:24   #81
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kler du deg hjemme?

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Jeg kan godt gå i kosetøy hele dagen, til og med uten bh -- noe jeg absolutt ikke bør gjøre Det er sjelden det skjer, men innimellom så vandrer jeg rundt i kosebukser, fleecegenser og med puppene slengende. DET er livet!

Denne må jeg bare skrive under på!

(...bakdelen er at jeg må løpe rundt som en hodeløs høne og slenge på meg bh og olabukse i en fei om det plutselig skulle ringe på døra - helst må jeg rydde av bordene og scoope opp klær som ligger på gulvet også... Trenger jeg å si at jeg ikke er så all verdens glad i uventet besøk...?)

Gammel 17-11-07, 13:39   #82
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Akkurat nå sitter jeg med mørkeblå treningsbukse å langermet t-shirt.
Men måå sminke meg hver dag(føler meg ikke vell uten..)
håret retta jeg tidligere i dag , før vi gikk på handletur med jentene..

Så lenge ikke treningsbuksene er for slafsite så kan jeg godt bevege meg ute i dem... Men når det begynner å komme poseknær å hengerumpe i den så er det på tide å ta den av..

Gammel 17-11-07, 13:52   #83
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg kler meg i helt normale klær hjemme. Sminker meg kanskje ikke, men det gjør jeg ikke så mye til vanlig heller. Litt mascara og eyeliner, lipgloss.

Kosedress fins ikke, jeg kan vandre litt lenge i pysjen enkelte helgedager. Joggedress er for trening!

Gammel 17-11-07, 23:48   #84
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Ettersom jeg må være såpass striglet på jobb, er det deilig å dasse rundt hjemme i kosebukse og t-skjorte.

Gammel 17-11-07, 23:55   #85
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Normale klær, sminke og stelt på håret.
Om jeg er syk kan jeg "dasse rundt" usminket, med håret alle veier og i kosebukse. Ellers ser jeg "presentabel" ut!

Jålete ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 23:57   #86
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Joggebukse og en gammel genser som jeg ikke er redd for å få flekker på.... også gidder jeg ikke ta på meg puppen min.......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 00:04   #87
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hår og sminke er som vanlig - ikke oppsatt og litt mascara + concealer og litt pudder. Liker ikke å gå i jeans hjemme, så enten kosebukse eller annen bukse som ikke er stram. Jeg elsker høyhalsede gensre, har mange i forskjellige farger og bruker dem flittig.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 09:58   #88
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser nok noenlunde likedan ut som jeg gjør ute, jeg tenker som så at jeg vil da se likedan ut for mann og barn som for andre mennesker.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 10:11   #89
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Hvor er pollen?
Jeg skyr joggings og kosedresser, det er pasientklær i min verden. Jeg eier en såkalt kosebukse som jeg brukte litt da jeg var gravid, men ble for det meste trist av å ha den på.

Jeg går med vanlige klær hjemme også, det er vanligvis en uformell kjole og strikkejakke. Sminke og hår er ofte(st) ufikst, men enn så lenge skylder jeg på babyen for det. Men jeg tar på leppestift før mannen kommer hjem :femtitallshusmor:

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 10:12   #90
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Et typisk hjemmeantrekke er en hverdagskjole/tunika, tights/leggings, strømper, skjerf. Det skifter jeg til når jeg kommer fra jobb også.

I helgene kan jeg godt gå usminket ja. Men ordner håret for det, det brukes det uansett lite tid på.

Er jeg syk, da er det pysjbukse som gjelder.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 11:49   #91
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Normale klær, sminke og stelt på håret.
Om jeg er syk kan jeg "dasse rundt" usminket, med håret alle veier og i kosebukse. Ellers ser jeg "presentabel" ut!

Jålete ...

Jeg er ikke spesielt jålete, men jeg er akkurat lik!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 11:50   #92
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. I dag har jeg på full velourdress, stikk i strid med tidligere antagelser. Jeg velger å tro at det er fordi jeg ikke har dusjet enda, og dermed ikke egentlig stått opp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 12:01   #93
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hm. I dag har jeg på full velourdress, stikk i strid med tidligere antagelser. Jeg velger å tro at det er fordi jeg ikke har dusjet enda, og dermed ikke egentlig stått opp.

Når man ikke har dusjet, kan man ha på seg hva man vil. :åpplyser:

Jeg eier ikke nattøy, siden jeg sover uten klær, og når jeg står opp må jeg jo ha på meg noe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 12:05   #94
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg går nesten alltid i jeans og t-skjorte hjemme som ute. Og setter opp håret med klyper.

Gammel 18-11-07, 12:16   #95
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Stort sett som vanlig sjølv om eg berre er heime. Jeans er standardbukse med ulike overdeler. Ikkje fult så pynta heime da. Joggebukse eller kosebukse har eg ikkje lenger, eller eg har jo men det blir kun brukt til trening.

Gammel 18-11-07, 13:16   #96
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Går alltid med pysjbukse hjemme, også en singlet eller genser hvis det er kaldt.

Har jeg vært ute, så er det fort av med klærene og på med behagelig joggebukse el pysjbukse når jeg kommer hjem.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 20:03   #97
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Mest mulig behagelig.

Sminker meg ikke hvis jeg bare skal være hjemme.

Samme her

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 20:13   #98
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Nå skjer det så og si aldri at jeg er bare hjemme en hel dag. Går som regel i jeans og topp\tunika. Ellers så bruker jeg innimellom den nye "kosedressen" min...sminker meg alltid, og har lettstelt hår som bare gres litt.

Gammel 20-11-07, 20:26   #99
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har en avslappet påkledning både ute og inne. Den største forskjellen er vel at jeg tar av meg sokkene inne. Jeg går stort sett barbeint inne, uansett årstid.

Tror du er tullerusk jeg.

Hilsen Bella som går med ullsokker inne, selv på sommeren.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.