|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du bestemt deg? | |||
Selvsagt, jeg skal stemme RV |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 2,24% |
Selvsagt, jeg skal stemme SV |
29 | 21,64% |
Selvsagt, jeg skal stemme AP |
27 | 20,15% |
Selvsagt, jeg skal stemme V |
13 | 9,70% |
Selvsagt, jeg skal stemme SP |
3 | 2,24% |
Selvsagt, jeg skal stemme Krf |
2 | 1,49% |
Selvsagt, jeg skal stemme H |
19 | 14,18% |
Selvsagt, jeg skal stemme Frp |
5 | 3,73% |
Jeg skal stemme annet parti enn nevnte over |
1 | 0,75% |
Nei, jeg tviler fortsatt jeg.... |
32 | 23,88% |
Deltakere: 134. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Passiv
|
![]() Sv: Valg 07, har du bestemt deg?
Denne tabloide fremstillingen står ikke tilbake for noe som produseres i Akersgata. |
![]() |
![]() |
#82 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Jeg stemmer vanligvis RV, men synes de er ganske usynlige her hvor vi bor nå. Kommer i hvertfall til å slenge på noen SV'ere jeg kjenner bedre.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Når jeg tester VGs valgbarometere så er det Venstre, Høyre og Krf ( :dåner: ) som kommer øverst. Jeg har testet flere ganger og svart litt forskjellig på de punktene som ikke er så viktige for meg. Jeg vet at det er mange venstre anhengere her. Kan noen fortelle meg hva som er bra og dårlig med venstres politikk? Ikke sammenlignet med den røde siden men med de andre blå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Hadde jeg bodd i Norge i den kommunen vi antakelig flytter til hadde jeg stemt AP. De har gjort masse bra for kommunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Jeg vingler. Jeg regner meg vanligvis som arbeiderpartivelger, men ved de forrige to valgen har jeg stemt SV. Og jeg heller litt mot SV igjen, for jeg syns at AP er litt for feige i bybanesaken.
![]() |
![]() |
#86 |
Prettiest mess ever seen
|
Venstre er mer sosialliberalistisk enn de andre borgerlige partiene. Dvs. at de vil gi mer til velferd gjennom skatteseddelen enn H og FrP. :Populistisk:
![]() |
#87 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Ja, jeg har bestemt meg. Stemmer på de som har styrt kommunen i denne perioden, da jeg er fornøyd med det meste de har oppnådd. Ergo blir det Høyre også denne gangen.
![]() |
#88 |
Protonterapeut
|
For å ikke snakke om den tosken AP har som byrådslederkandidat.
![]() |
#89 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Hos meg var det Venstre, Frp og Høyre.... forbauset meg med denne testen at Frp og Venstre kom så nær hverandre poengmessig.
![]() |
#90 |
|
Jeg lurer på hva gjør at jeg får med Krf og du Frp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Epikur
|
Når du stemmer SV så styrker du SV i byrådet.
![]() |
#93 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Jeg fikk også høyt på KrF på denne. Det er ikke så veldig rart, for V og KrF er jo enige i en rekke enkeltsaker. Men verdisynet mitt umuliggjør KrF. Egentlig er jeg motstander av så åpenbare særpartier som Sp og KrF.
![]() |
#95 |
Yes, we can!!
|
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 27-08-07 kl 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Passiv
|
Venstre har ikke lovet å støtte FrP. De har lovet at de ikke vil støtte et Ap-byråd, og at de ikke vil sitte i et byråd med Frp. De vil med andre ord gjøre som Ap gjorde på 80- og 90-tallet - forholde seg til enkeltsaker. Om venstre får utrettet så mye er en annen sak, men som en mindreverdig "partner" i regjeringen har SV blitt overkjørt til det pinlige. Kontroversene er langt mindre som byrådspartner, men man får ikke SV-politikk i Oslo ved å stemme SV, men enn litt rødere versjon av Ap. |
![]() |
![]() |
#98 |
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Jeg tok også den testen.Fikk Frp,RV |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Jeg har forhåndsstemt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Valg 07, har du bestemt deg?Jeg har ikke bestemt meg helt, men har i det siste begynt å vurdere De Grønne seriøst. Jeg må sette meg litt mer inn i hva de står for før jeg bestemmer meg endelig. Det er i grunnen ingen andre jeg kunne tenkt å stemme på heller, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|