|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Hillary er født i 1947 - og stilte til valg i 2016, så det er jo feil da. Men de pleier ikke være så nye med fakta i Fox.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Sant nok Pøblis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Ja, stusset på det jeg også. Så nå sjekket jeg igjen, og jeg husket feil. Det står "Kamela could be the oldest elected female in history".
![]() |
#85 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Harris leder over Trump i valgmålinger!
![]() |
#86 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)
And the youngest
![]() |
![]() |
#87 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Gøy for oss i 50-åra at hun liksom skal være «for ung».
![]() |
#89 |
heimføing
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Hihi, jeg er samme årgang som den "unge presidentkandidaten". |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)
Ja, det var det jeg knegget av. Min første post var min feil, ikke Fox, sånn egentlig.
![]() |
#91 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg kjenner ikke veldig godt til Kamala, så jeg har lyttet til gårsdagens episode av «Det store bildet». Nå er jeg ihuga Sofie Høgestøl-fan altså, men jeg har lært mye. Anbefales!
![]() |
#92 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg er i USA nå, litt ruralt strøkt, og med overvekt av Trump-fan. Venter i spenning på at alle Fuck Biden flaggene i hagene rundt om skal bli bytta ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Jeg føler dette er litt «one down, one to go». En håpløs kandidat ute, en tilsynelatende normal og oppegående og mentalt frisk person inne. Nå skal vi bare bli kvitt klin-kokos-gulroten, og hvem vet, kanskje det ramler frem et noenlunde normalt menneske der også? Lov å håpe på et asaaldri så lite hjerteinfarkt?
![]() |
#98 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)MAGA har jo overtatt partiet, landsmøtet var jo bevis på det, dessverre. I tillegg er visepresidentkandidaten verre enn verst når det gjelder koko-høyre-holdninger.
![]() |
#99 |
Tatt på
|
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Twitter, eller X som det heter nå, er litt morsomt om dagen. Mye grums som før, men det virker som republikanerne/MAGA-folkene er litt desperate.
![]() |
#100 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)Ja, jeg har frekventert X særdeles sjelden i det siste, men etter attentatet har jeg fulgt mye med. Det har vært litt «opp som en løve og ned som en skinnfell» for Maga-folkene, men dette er jo selvsagt basert på hvem jeg følger (jeg følger noen av de blå også, eller brune/svarte som jeg mener de er. Noen normale republikanere finnes fortsatt, men de får like mye dritt som demokratene.)
![]() |
|
|